mitä tekee pumikuski?
pumikuljettaja
1
1135
Vastaukset
- betoniin
Pitkää päivää ainaski joissain firmoissa.
PUmpMIxer-kuski ajaa ja pumppaa betonia. Autossa siis on sekä säiliö että pumppu, joten tuollainen voi joko valaa itse jonkun pienemmän satsin tai pumpata muiden autojen tuomaa tavaraa. Ei pysty pumppaamaan yhtä kauas, eikä varmaan yhtä tehokkaasti kuin pumppuauto, eikä pysty laillisesti kuljettamaan yhtä paljoa kuin auto jossa on pelkkä säiliö. Mutta pienemmillä työmailla joissa rännivaluu ei onnistu, tuo on varmaan just passeli.
Työn laadusta joku tuommoisella ajava voi varmaan kertoa enemmän. Itse olen vaan sivusta seurannut noita betoniasemilla siiloihin kippaillessa. Tossa nyt vielä linkki jonka takaa löytyy kuva:
http://www.lohjarudus.fi/valmisbetoni/default.asp?cat=2&va=5&vb=17
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225604- 324940
- 292834
- 342384
- 372078
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121621
- 261582
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons291509