Kuka tietää, mikä on sellaisen n. 2m korkean "ruusupuun" nimi. Se on pyöreän mallinen, hieman timanttituijan kaltainen, mutta isompi. Tekee ainakin punaisia suht pieniä ruusuja. ihastuin siihen kun näin jossain sen kuvan, mutta nyt en löydä mistään sen nimeä. Puutarhoilla en ole sitä nähnyt.
Korkea ruusupuu
3
546
Vastaukset
- PaulaQ
Sellaiseen timanttituijan näköiseen ruusupuuhun en ole koskaan törmännyt. Ymmärsinkö oikein, että se oli kartiomaisen puun näköinen? Voisiko se olla kehikon ympäri kasvatettu ruusupensas tai köynnösruusurypäs?
- Katja
Kartomainen kyllä, mutta luulen että se on voitu myös leikata sen malliseksi isosta ruusupensaasta. korkeuttaa sillä oli muistaakseni 2 metriä, joten voisiko se olla niin iso pensas? Eikö ruusupuita ole olemassa vai onko ne sitten niin isoja että tämä minun kuvaama ei käy sen kanssa yksiin. Lehdet ja kukat lähtivät ihan nurmikon tasolta, eli ihan pelkkää runkoa ei ollut näkyvissä.
- pensaat
Katja kirjoitti:
Kartomainen kyllä, mutta luulen että se on voitu myös leikata sen malliseksi isosta ruusupensaasta. korkeuttaa sillä oli muistaakseni 2 metriä, joten voisiko se olla niin iso pensas? Eikö ruusupuita ole olemassa vai onko ne sitten niin isoja että tämä minun kuvaama ei käy sen kanssa yksiin. Lehdet ja kukat lähtivät ihan nurmikon tasolta, eli ihan pelkkää runkoa ei ollut näkyvissä.
voi kasvattaa puumaisiksi karsimalla alaoksat, esim punalehtiruusu, norjanruusu, Rosa alba...
Oliko se ruukussa-monia tertturuusuja vartetaan 1,5-2m rungolle, säilytys sisällä kellarissa talvella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467545
- 334163
- 573675
- 503170
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562456- 542378
- 402319
- 442302
- 162266