On aamupäivä, seuraan ikkunasta kahvikuppini yli ihmisiä, jotka kiiruhtavat; kuka minnekkin, vettä tulee kaatamalla ja on 35 astetta pakkasta.
Huoneeni on neliön muotoinen ja seinät nousevat lattiasta suoraan ylöspäin.
Televisioni kuvaruutu on niinikään neliön muotoinen ja sieltä tulee iltaisin ohjelmaa.
Mua alkaa väsyttää ja paneudun nukkumaan, vielä juuri ennen nukahtamistani...
Ikävä näköala
3
353
Vastaukset
- Kaisu
Minut herättää kimakka pieru, hetkessä olen täysin hereillä, kaikki aistit valppaina alan kiertää ympyrää lattialla, aivan kuin yrittäisin saada kiinni syyllisen, joka sai aikaan tämän kamalan katkun kämppääni.
Vielä ennen nukkumaan menoani kurkkaan ulos, sataa taukoamatta ja pakkasmittari hipoo jo neljääkymmentä.- Reeta
Näen yöllä unta... on kylmä, sataa, kaikki huonekaluni kolme nojatuolia, jotka kaikki ovat erivärisiä, kastuvat likomäriksi.
Havahdun hereille, en heti tiedä missä olen, painajaisunen jälkeen pääkoppani on sekaisin kuin Haminan kaupunki. Vasta kun näen tutun kirjahyllyn, joka on seinää vasten, tiedän olevani kotona. - 1...
Reeta kirjoitti:
Näen yöllä unta... on kylmä, sataa, kaikki huonekaluni kolme nojatuolia, jotka kaikki ovat erivärisiä, kastuvat likomäriksi.
Havahdun hereille, en heti tiedä missä olen, painajaisunen jälkeen pääkoppani on sekaisin kuin Haminan kaupunki. Vasta kun näen tutun kirjahyllyn, joka on seinää vasten, tiedän olevani kotona.Mutta miksi sade valuu pitkin kasvojani, ihmettelen. Katson ylös, enkä näe kattoa missään. Kirjahyllyni nojaa saastaisen vanhan kujan varessa meluisan kapakan ulkoseinää vasten. Istun kujan kadulla tuijottaen yhä hyllyä, etsien siitä turvaa, jotain tuttua. Yhdellä hyllyllä oleva vanha valokuva muistuttaa minua jostain, jka on joskus ollut. Sade huuhtoo kuvan pintaa vääristäen lasin takana olevia hahmoja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323928
- 453300
- 402909
- 172686
- 372228
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392000