Kuinka

kauan mahtaa

teillä vaa´oilla menee sydänsuruihin eron jälkeen? Selviättekö siitä ylipäätään, etenkin miehet??
Tietysti asiahan on ihan yksilöllistä, mutta mielenkiinnosta kysyn : )

14

1605

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaakamieheltä

..yksitoista kuukautta, kuten minulla menee aikaa kaikissa muissakin tärkeissä asioissa päättäessäni. Alkaen siitä, kun ensimmäisen kerran olen ajatellut, ettei tästä taida sittenkään tulla mitään. Se, että sisikunta tekee sellaista työtä, ei välttämättä näy päällepäin ollenkaan.. vois jopa sanoa päinvastoin.. toinen puoli voi pitää näyttävästikin kiinni tunteesta. Mutta sisin kasaa vähitellen, mutta varmasti maata kuolevan rakkauden päälle. Kun yksitoista kuukautta on täynnä, niin maa on tasainen, kuin muualtakin. Aivan, kuin siinä ei olis koskaan mitään ollutkaan.

Ro

• sika_m

Se 7 kk ja tutkittu on. Se on sama kuin jouluporsaan elinikä. Tuo 7 kk on unohtamisen aika niin hyvissä kuin pahoissakin asioissa. Suru on asia erikseen.

• MeriSinikka

Pari tuntemaani vaakamiestä ovat aina katsoneet valmiiksi uuden hellun, ennen kuin entisestä on eroon päästy. Onko se tämän ajan juttu vai horoskooppimerkistä riippuvainen, en tiedä.

• olevalle.

En mäkään tiedä vaakaa, joka olisi jäänyt jätettynä suremaan. Kaikki tuntemani ovat siirtyneet entiseltä valmiina odottamassa...

• Eronnut
        olevalle. kirjoitti:

En mäkään tiedä vaakaa, joka olisi jäänyt jätettynä suremaan. Kaikki tuntemani ovat siirtyneet entiseltä valmiina odottamassa...

Vaaka on tunteeton ja vain itseään säälivä, narsistinen.... Heti toinen kainalossa, hyi hitto. Kierrän ne kaukaa.

• ilkeää yleistystä!
        Eronnut kirjoitti:

Vaaka on tunteeton ja vain itseään säälivä, narsistinen.... Heti toinen kainalossa, hyi hitto. Kierrän ne kaukaa.

Hyi hitto itselles!

• Arska

Kyllä mä kaluan sen vanhan luun ensiksi loppuun, ennen kuin aloitan uuden. Oikeastaan voisin täysin allekirjoittaa ensimmäisen vastaajan viestin. Hitaasti, mutta varmasti hautaan vanhan rakkauteni, en tee nopeita ratkaisuja.

• sinkkuna edelleen

olen vaakanainen ja yhden ainoan kerran olen samana iltana löytänyt uuden kun edellisestä erosin joten ei tosiaan voi yleistää.
        Ja tällä hetkellä olen sinkkuna sillä suhde loppui viime syksynä ja aika vaikea oli unohtaa mutta kun tarpeeksi pask.. tulee niin kyllä se alkaa unohtua.

• Vaakamieheltä
        sinkkuna edelleen kirjoitti:

olen vaakanainen ja yhden ainoan kerran olen samana iltana löytänyt uuden kun edellisestä erosin joten ei tosiaan voi yleistää.
        Ja tällä hetkellä olen sinkkuna sillä suhde loppui viime syksynä ja aika vaikea oli unohtaa mutta kun tarpeeksi pask.. tulee niin kyllä se alkaa unohtua.

..tekemisen ja suusta ulostamisen "ihailtavan" taidon. Kyllä minä sen ymmärrän, että peltoja ja kukkia lannoitetaan ulosteperäisella lannoitteella, mutta että peittää oman sisäisen kukkansa sillä, sitä en ymmärrä. Ei oikein mitenkään jätä fiksua kuvaa.. saati, että haluaisi jättää mitään kuvaa.

• Eronnut

Vaaka on epäluotettava ja aina ajattelee vain omaa etuaan. Ei ole ilman naista päivääkään.
      Ruikutti takaisin mutta silti kävi koko ajan toisen luona. Sen minkä kiertoon laitoin takaisin en huoli. Eihän se osaa kuin itseään rakastaa. Koskaan ei tiedä mihin päin kallistaa... vaaka kun on

• olla ilkeä

ja niiiiiiiiiiiiiiin katkera ja myrkyllinen!

• Eronnut
        olla ilkeä kirjoitti:

ja niiiiiiiiiiiiiiin katkera ja myrkyllinen!

Olen onnellinen uudessa suhteessa ihmisen kanssa joka huomio minutkin.Olen ylpeä itsestäni että rohkenin tehdä ison päätöksen.En ole katkera vaan vapautunut.Kuinka sattuikin kohdalleni.Ei ollut rakkautta koska heti kuullessaan minun ottavan eron juoksi toisen luo.Kaikkea ei tarvi onneksi sietää.

• miesvaaka
        Eronnut kirjoitti:

Olen onnellinen uudessa suhteessa ihmisen kanssa joka huomio minutkin.Olen ylpeä itsestäni että rohkenin tehdä ison päätöksen.En ole katkera vaan vapautunut.Kuinka sattuikin kohdalleni.Ei ollut rakkautta koska heti kuullessaan minun ottavan eron juoksi toisen luo.Kaikkea ei tarvi onneksi sietää.

Itseltäni siihen menee vuoden päivät.Erosimme kesäkuussa ja olen totaallisen rikki vieläkin.Käyn läpi vuoden päivät tätä eroa,ennen sitä en kykene edes ajattelemaan mitään suhdetta.Että silleen ainakin minun kohdalla.

• kanakki
        miesvaaka kirjoitti:

Itseltäni siihen menee vuoden päivät.Erosimme kesäkuussa ja olen totaallisen rikki vieläkin.Käyn läpi vuoden päivät tätä eroa,ennen sitä en kykene edes ajattelemaan mitään suhdetta.Että silleen ainakin minun kohdalla.

ihan sama. ekan eron jälkeen meni 4 vuotta ennen uutta suhdetta ja nyt eron jälkeen olen todella masentunu. se voi kyllä johtua siitäkin että mieheni oli kovakourainen ja mustasukkainen. erosin olen tyytyväinen mutta niitä hyviä hetkiä ikävöi kovasti.
        rakastin kai liikaa, rakastan edlleen mutta parempi näin, kuin pelon alla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7745
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4293
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3775
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3220
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2916
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      69
      2656
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2550
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      58