Kuinka monta seksikumppania sallit naiselle, että hyväksyt hänet tyttöystäväksi/vaimoksi? Tämähän riippuu tietysti myös iästä, joten sanotaan naisen iäksi 30 vuotta.
Luotettavien tutkimusten mukaan keskimäärin suomalaisella naisella on elämänsä aikana 3-5 seksikumppania.
Panopuuksihan kelpaa "kokeneempikin" nainen, mutta tyttöystäväksi ei kukaan normaali ihminen varmaan huoraa halua.
Itse pidänn naiselle ehdottomana maksimina 10 miestä. Sekin vaatii jo todella hyvännäköistä kroppaa.
Kuinka "kokenut" nainen kelpaa vaimoksesi?
147
12976
Vastaukset
- Sama luku täällä
yli kymmenen kanssa ollutta en ota. Okei, 30 tai 30 naisella voidaan iän takia joustaa pari, mutta sitten mennään huonoihin naisiin. Ja sellaista en ota.
- Menneisyyden peikko
En oikein ymmärrä, mikä ihme miestä (tai naista?) peloittaa toisen seksikumppaneiden mahdollisesti korkeassaki lukumäärässä. Se mikä on menneisyyttä, on menneisyyttä, ok?
Ja se, että vaikkapa 40 nainen on harrastanut seksiä vaikkapa 20 eri miehen kanssa, ei tarkoita sitä, että nainen on "huora". Se saattaa tarkoittaa sitä, että tuolle naiselle seksuaalisuus on elämää ja nautinnollinen asia. Hän on ehkäpä vuosia ollut "yksinäinen eli sinkku", etsinyt ja toivonut kohtaavansa vielä sen miehen, jonka kanssa elää onnellinen loppuelämä. Hän ei ole hakenut yhdenyön juttuja mistään ravintoloista kuten ei muualtakaan. Hän vain on tutustunut "tositarkoituksella" miehiin (eri aikaan tietenkin), uskonut ja toivonut pysyvää hyvää parisuhdetta. Mutta niin ei ole käynyt.
Miksi kiusata itseään miettimällä toisen juttujen määrää. Itseäni ei ainakaan häiritse, montako naista miesystävälläni on MENNEISYYDESSÄän ollut.
Tämä hetki ratkaisee. Se, mitä meillä on yhdessä. - näin se menee!!
Menneisyyden peikko kirjoitti:
En oikein ymmärrä, mikä ihme miestä (tai naista?) peloittaa toisen seksikumppaneiden mahdollisesti korkeassaki lukumäärässä. Se mikä on menneisyyttä, on menneisyyttä, ok?
Ja se, että vaikkapa 40 nainen on harrastanut seksiä vaikkapa 20 eri miehen kanssa, ei tarkoita sitä, että nainen on "huora". Se saattaa tarkoittaa sitä, että tuolle naiselle seksuaalisuus on elämää ja nautinnollinen asia. Hän on ehkäpä vuosia ollut "yksinäinen eli sinkku", etsinyt ja toivonut kohtaavansa vielä sen miehen, jonka kanssa elää onnellinen loppuelämä. Hän ei ole hakenut yhdenyön juttuja mistään ravintoloista kuten ei muualtakaan. Hän vain on tutustunut "tositarkoituksella" miehiin (eri aikaan tietenkin), uskonut ja toivonut pysyvää hyvää parisuhdetta. Mutta niin ei ole käynyt.
Miksi kiusata itseään miettimällä toisen juttujen määrää. Itseäni ei ainakaan häiritse, montako naista miesystävälläni on MENNEISYYDESSÄän ollut.
Tämä hetki ratkaisee. Se, mitä meillä on yhdessä.Olet aivan oikeessa, juuri näin se on mennyt ainakin mun tapauksessa:olen 43v ja miehiä ollut 18. En ole mielestäni sen huonompi kuin jos olisin ollut vain 3 eri miehen kanssa. Nykyajan suhteet vaan ei kestä, miehet ei halua sitoutua..puolen vuoden mittainen suhde on tällä aikakaudella jo pitkä...
Vielä: miksi sinkkunaisen sitten pitäisi elää ilman seksiä???? - ...
näin se menee!! kirjoitti:
Olet aivan oikeessa, juuri näin se on mennyt ainakin mun tapauksessa:olen 43v ja miehiä ollut 18. En ole mielestäni sen huonompi kuin jos olisin ollut vain 3 eri miehen kanssa. Nykyajan suhteet vaan ei kestä, miehet ei halua sitoutua..puolen vuoden mittainen suhde on tällä aikakaudella jo pitkä...
Vielä: miksi sinkkunaisen sitten pitäisi elää ilman seksiä????Sekä sinkkunaisen että -miehen pitäisi elää ilman seksiä, jos ei oikeaa suhdetta ole tiedossa. Muu on itsekkyyttä, itsetunnon paikkailua ja nymfomaniaa.
- vapaa seksuaalisuus
... kirjoitti:
Sekä sinkkunaisen että -miehen pitäisi elää ilman seksiä, jos ei oikeaa suhdetta ole tiedossa. Muu on itsekkyyttä, itsetunnon paikkailua ja nymfomaniaa.
Mikä kenellekin on oikea suhde. Minulle riittää, että seksipuoli toimii. Muuten aivan sama, missä pano riehuu. Seksi on perustarve. Siinä ei ole mitään sairasta. Siveys on sairasta.
- Kalkulaattori
Menneisyyden peikko kirjoitti:
Tämä hetki ratkaisee. Se, mitä meillä on yhdessä.40 nainen
20 eri miehen kanssa
Seksin aloitus ikä noin 20v
40-20=20, josta saadaan
20/20=1, eli mies vaihtunut joka vuosi.
- on väärässä
"Luotettavien tutkimusten mukaan keskimäärin suomalaisella naisella on elämänsä aikana 3-5 seksikumppania."
Tuo tutkimus on sitten väärässä, joillakin naisilla on jo 30 ollut 100 seksikumppania, ellei enemmänkin!!! Ainakin jos joitakin kertomuksia uskoo.
Ehkä sitä sitten tasottaa se että joillakin naisilla ei ole kumppaneita ollut yhtään, kun taas nuo "ahkerimmat" on juosseet joka yö niitä yhdenyön juttuja metsästämässä. Itse en huolisi naista jolla on ollut noin monen eri tyypin kanssa "toimintaa".- ****
jolla ei ole vielä ollut yhtään kumppania ja joka ei harrasta yhden illan suhteita.
- mutta näin on
Huoraa en ota.
- !!!!!
**** kirjoitti:
jolla ei ole vielä ollut yhtään kumppania ja joka ei harrasta yhden illan suhteita.
Nyt haluan kyllä nostaa hattua sulle ja antaa pusut (älä murehdi, mies olen), tuollaista minä kunnioitan. Pysy vaan lujana äläkä sorru nykyajan hullutuksiin, seksi kuuluu parisuhteeseen ja irtosuhteet ei ole parisuhteita.
!!!!! kirjoitti:
Nyt haluan kyllä nostaa hattua sulle ja antaa pusut (älä murehdi, mies olen), tuollaista minä kunnioitan. Pysy vaan lujana äläkä sorru nykyajan hullutuksiin, seksi kuuluu parisuhteeseen ja irtosuhteet ei ole parisuhteita.
Tosi on.
- !!!!!!
**** kirjoitti:
Tosi on.
Oon mykistynyt...! Sinunlaisia fiksuja tyttöjä pitäisi olla enemmän! Kuule, joku mies on todella onnenpoika kun sinut saa puolisokseen! Ei varmaan itsekään tiedä miten onnekas. Sinunlaisia arvostaa monikin fiksu mies.
!!!!!! kirjoitti:
Oon mykistynyt...! Sinunlaisia fiksuja tyttöjä pitäisi olla enemmän! Kuule, joku mies on todella onnenpoika kun sinut saa puolisokseen! Ei varmaan itsekään tiedä miten onnekas. Sinunlaisia arvostaa monikin fiksu mies.
jostain se mukava poika. Eipä vaan ole vielä löytynyt.
- kyllä se löytyy.
**** kirjoitti:
jostain se mukava poika. Eipä vaan ole vielä löytynyt.
Kyllä löydät hänet, älä lannistu! Ole valpas, se voi tulla sun eteesi missä vaan. :)
kyllä se löytyy. kirjoitti:
Kyllä löydät hänet, älä lannistu! Ole valpas, se voi tulla sun eteesi missä vaan. :)
Täytyy vain malttaa odottaa, että se jostain vielä löytyisi.
- joku kaunis
**** kirjoitti:
Täytyy vain malttaa odottaa, että se jostain vielä löytyisi.
päivä kyllä kohtaat hänet, ole hymyssä suin, kyllä sinut vielä huomataan! :)
joku kaunis kirjoitti:
päivä kyllä kohtaat hänet, ole hymyssä suin, kyllä sinut vielä huomataan! :)
hymy josta mut huomataan vai joku muu?
- asenteesta..
**** kirjoitti:
hymy josta mut huomataan vai joku muu?
Siitä että suhtautuu positiivisesti ja luottavaisesti, iloitsee elämästään. Siitä se pursuaa hymynä kasvoille ja sitten sut huomataan. :) Sitäpaitsi hymyilevä ihminen on kivempi katella. :)
asenteesta.. kirjoitti:
Siitä että suhtautuu positiivisesti ja luottavaisesti, iloitsee elämästään. Siitä se pursuaa hymynä kasvoille ja sitten sut huomataan. :) Sitäpaitsi hymyilevä ihminen on kivempi katella. :)
se löytyy varmaan aika helpostikin. Anna vaan lisää vinkkejä.
- jos jotain
**** kirjoitti:
se löytyy varmaan aika helpostikin. Anna vaan lisää vinkkejä.
tähän sanoisi niin ole kuitenkin varovainen, älä usko ihan ketä tahansa, tarkkaile katsooko toinen silmiin jne.
Eli sellainen tasapaino positiivisen asenteen ja toisaalta tietynlaisen varovaisuuden kanssa, sitä varovaisuutta ei kannata näyttää päällepäin mutta silti hyvä muistaa sudenkuopat, ihan vain siksi ettei sulle kävisi huonosti.
Eli ole positiivinen ja elämäniloinen mutta varovainen. :)
Enempää vinkkejä en taida osata antaa mutta joku muu voisi varmaan lisätä tähän jatkoksi jotain. - ****
jos jotain kirjoitti:
tähän sanoisi niin ole kuitenkin varovainen, älä usko ihan ketä tahansa, tarkkaile katsooko toinen silmiin jne.
Eli sellainen tasapaino positiivisen asenteen ja toisaalta tietynlaisen varovaisuuden kanssa, sitä varovaisuutta ei kannata näyttää päällepäin mutta silti hyvä muistaa sudenkuopat, ihan vain siksi ettei sulle kävisi huonosti.
Eli ole positiivinen ja elämäniloinen mutta varovainen. :)
Enempää vinkkejä en taida osata antaa mutta joku muu voisi varmaan lisätä tähän jatkoksi jotain.erittäin hyvät vinkit. Täytyy laittaa ne talteen niin voi niitä sitten myöhemminkin lukea.
- Suuri ajattelija
**** kirjoitti:
.. pysytkin neitinä. Kokemuksesta voin kertoa, että kokeneet naiset ovat parhaita sängyssä, kokemattomat sitävastoin ei. Tietysti sopii pohtia syitä siihen, miksi jollakin syntyy liian monta suhdetta.
Itselläni on kokemusta muutamista kymmenistä naisista ja pakko sanoa, että laatu vaihtelee laidasta laitaan. Näissä asioissa koulusivistys ei ole hyve... - pysy vaan
Suuri ajattelija kirjoitti:
.. pysytkin neitinä. Kokemuksesta voin kertoa, että kokeneet naiset ovat parhaita sängyssä, kokemattomat sitävastoin ei. Tietysti sopii pohtia syitä siihen, miksi jollakin syntyy liian monta suhdetta.
Itselläni on kokemusta muutamista kymmenistä naisista ja pakko sanoa, että laatu vaihtelee laidasta laitaan. Näissä asioissa koulusivistys ei ole hyve...sit niissä "kokeneissa naisissas" joilla lieneekin yli sata eri partneria.
Toiset taas osaa arvostaa tuollaisia naisia jotka ei harrasta seksiä muusta kuin rakkaudesta! - Suuri ajattelija
pysy vaan kirjoitti:
sit niissä "kokeneissa naisissas" joilla lieneekin yli sata eri partneria.
Toiset taas osaa arvostaa tuollaisia naisia jotka ei harrasta seksiä muusta kuin rakkaudesta!Tällä kertaa koekäytössä on maisterisnainen ja pakko sanoa, että melkein sama, kuin polkisi patjan väliin...Suhde jatkuu, kunnes löytyy hiukan aktiivisempi. Vaikka en ole enää nuori, hoitui hommat viime keväänä päivän aikana 6 kertaa, mutta hiukan aktiivisemman kanssa. Kova sana 4-kymppiselle, vai mitä?
- *Maisterismies*
Tällä kertaa koekäytössä on maisterisnainen ja pakko sanoa, että melkein sama, kuin polkisi patjan väliin...Suhde jatkuu, kunnes löytyy hiukan aktiivisempi. Vaikka en ole enää nuori, hoitui hommat viime keväänä päivän aikana 6 kertaa, mutta hiukan aktiivisemman kanssa. Kova sana 4-kymppiselle, vai mitä?
että on kovasti häpeäksi maisterisnaisille, jos menevät sinunkaltaistesi nilkkien lankaan.
- Suuri ajattelija
*Maisterismies* kirjoitti:
että on kovasti häpeäksi maisterisnaisille, jos menevät sinunkaltaistesi nilkkien lankaan.
.. että tietoa täynnä on maisterin polla, ei mahda hän Romeo olla... Sopineen Sinuun, muttei ehkä minuun :-)
Nilkki löytynee minua lähempää... ;-) - laulankin että
.. että tietoa täynnä on maisterin polla, ei mahda hän Romeo olla... Sopineen Sinuun, muttei ehkä minuun :-)
Nilkki löytynee minua lähempää... ;-)ei ne suuret sanat suuta halkase,
niin moni jätkä puhuu ja puhuu suurta suuremmalla,
teot ne jääkin vain sanoiksi tyhjiksi,
hyvä niin, sit ei kärsi turhaan ihmisriepu - valviina!!!
**** kirjoitti:
Jos suomessa on tuollaisia ,niin meillä on toivoa! Voimme aatella että hän löytää sen lämpöisen kainalon,perinteiseen tapaan,Kerrasta!
- Hanki elämä!
Voi teitä tyhmiä miesparkoja! On faktaa että miehelle kerrotaan et edellisiä kumppaneita on ollu 1-3. Tän luvun mies hyväksyy ehdoitta mut todellisuus on jotain ihan muuta. Mä en oo koskaan laskenu monenko miehen kanssa olen ollu, koska se ei oo asia mistä kannattaa pitää lukua. Mun pimppani ei siitä kulu, päinvastoin saan itse tyydytyksen ja jaksan taas eteenpäin tässä kylmässä maailmassa. Joten uskokaa te pojat sinisilmäsesti niitä naisia jotka väittää et seksikumppaneita on ollu toi 1-3 ja mä jatkan valitsemallani tiellä ja olen onnellinen. Hankkikaa elämä!
- Jamppa30
Hanki elämä! kirjoitti:
Voi teitä tyhmiä miesparkoja! On faktaa että miehelle kerrotaan et edellisiä kumppaneita on ollu 1-3. Tän luvun mies hyväksyy ehdoitta mut todellisuus on jotain ihan muuta. Mä en oo koskaan laskenu monenko miehen kanssa olen ollu, koska se ei oo asia mistä kannattaa pitää lukua. Mun pimppani ei siitä kulu, päinvastoin saan itse tyydytyksen ja jaksan taas eteenpäin tässä kylmässä maailmassa. Joten uskokaa te pojat sinisilmäsesti niitä naisia jotka väittää et seksikumppaneita on ollu toi 1-3 ja mä jatkan valitsemallani tiellä ja olen onnellinen. Hankkikaa elämä!
Mitä tämä valehteleminen kertoo sinusta? Ei ainakaan mitään hyvää. Kuka haluaa epärehellisen vaimokseen?
- periaatteen nainen
Jamppa30 kirjoitti:
Mitä tämä valehteleminen kertoo sinusta? Ei ainakaan mitään hyvää. Kuka haluaa epärehellisen vaimokseen?
Eihän kirjoittaja itsestään puhunut vaan niistä naisista, raukka paroista, jotka joutuvat kaltaisillesi miehille vaimoiksi, joille ei voi edes tuollaista asiaa rehellisesti kertoa.
Kuka haluaisi sellaisen miehen itselleen? Eipä kovin moni onneksi ;)
- Julle-
tai kolme ois ehdoton yläraja, mutta se ei ois helppo hyväksyä.
- sulla on ollut?
Salli toiselle sama, minkä itsellesi sallit.
- Julle-
sulla on ollut? kirjoitti:
Salli toiselle sama, minkä itsellesi sallit.
on ollut, koska kerran olen vain seurustellut vakavasti. En haluaisi itsellenikään kovin montaa partneria.
- tätä
Jos aikuinen nainen/mies ei ole harrastanut seksiä syy on joku näistä:
a) kukaan ei koskaan ole yrittänyt kaataa
b) frigidi
c) uskonnollinen
b) periaatesyy
e) joku muu, mikä?
Joka tapauksessa, aikuisilla neitsyt-naisilla ja -miehillä taitaa syy neitsyyteen usein olla siinä, ettei tilaisuuksia ole ollut. Samanlaisia huoria ja pukkeja olisivat, jos vain joku heitä vonkaisi.
Jos taas frigidiys syynä, siitä joutuu tuleva mahdollisesti seksuaalisempi kumppani kärsimään.
Jos on uskonnollinen, niin vaatii yleensä samaa kumppaniltaan, itselleni tiukan uskonnollinen "ei ennen aamenta"- elämä ei sopisi, vaikka voi se joillekin sopia.
En myöskään itse henk.koht. haluaisi tuollaista tiukkojen periaatteiden ihmistä, koska sellaisten kanssa elämä käy ahdistavaksi, jos missään ei jousteta, ihan vain periaatteesta.
Mutta toivottavasti vakat löytävät kantensa.- tiukkapipo!
Opettele hyväksymään valtavirrasta poikkeavat, kaikki ei halua kulkea massan mukana "pannaan kaikkea mikä liikkuu". Heille, niille massasta poikkeaville, nostankin hattua.
- Periaatteen mies
Olen uskonnollisesta kodista, ja vaikka en uskovaisten piirissä liikukaan, olen yrittänyt pitää kiinni tietyistä periaatteista, ei esim. seksiä ilman tunteita. Pari kertaa olen lipsunut, mutta en sen jälkeen enää.
Ei ole kiinni siis laisinkaan siitä, että en saisi jos haluaisin. Oikeastaan joka kerta, kun menee baariin, liimantuu joku halpa lutka kiinni, jotta rupeisin kinuamaan siltä seksiä. Naiset kun harvemmin itse suoraan ehdottelevat,vaan tekevät itseään tykö jotta mies ehdottelisi.
Ja voin sanoa muuten että jumalauta ärsyttää, kun naiset on sellaisia lutkia. E N H A L U A S E L L A I S T A !!!!!! Jos itse pidän periaatteista kiinni, niin on se nyt kumma jos ei sellaista naista löydy, joka vähän katsoo kelle antaa. Ja on se kumma etten muka saisi sellaista vaatia, jos pidän itse periaatteet omassa toiminnassani.
Olisi pitänyt nuorena poikana vaan alkaa pyöriä niissä uskovaisten piireissä, niin olisin löytänyt sieltä kunnollisen naisen. Mutta menin tekemään yhden suurimmasta virheistäni, ja kapinoin äitiä vastaan enkä mennyt uskisjuttuihin. Nyt en tunne uskovaisia naisia, ja tulee vastaan ainoastaan näitä normi lutkia. - Siis täh!?!
Lueppa mitä roskaa oikein kirjoitit. Mistä sä luulet tietäväsi mitä syytä kenellekin on.
"Samanlaisia huoria ja pukkeja olisivat, jos vain joku heitä vonkaisi."
Olet ilmeisesti joku esi-puberttiteetissä oleva teini, kun tollaista uskot. Tai muuten vain tärähtänyt.
Mua on yritetty kaataa montakin kertaa. Joskus joku on jopa livahtanut mun sänkyyn nukkuessani ja yrittänyt lämmittää mua. Ja kauniita ja tosi haluttavia ovat olleet. Jos en halua harrastaa seksiä parisuhteen ulkopuolella, niin en kai mikään tiukkis ole, muuten maamme olisi täynnä tiukkiksia.
"En myöskään itse henk.koht. haluaisi tuollaista tiukkojen periaatteiden ihmistä, koska sellaisten kanssa elämä käy ahdistavaksi, jos missään ei jousteta, ihan vain periaatteesta."
Jos itse ei halua harrastaa irtosuhteita, miten se tekee joustamattomaksi? Oletko oikeasti sitä mieltä että ihmisten pitäisi "joustaa" kun joku heitä vonkaa ja antaa heille? Taidat olla joku epäonnistunut pelimies, kun tällaisia toivot :D
Mitä tuli ap:n kysymykseen, niin heittäisin vaikka muutama on maksimi. - edelliseltä
elkää nyt herneitä vetäkö nenuun, kerroin vain omat mieltymykset.
Edelleen: toivottavasti vakat löytävät kantensa. - Nainen26
Niin, itselläni ollut 7 ja mielestäni se on todella vähän nykyaikana. On ihan ok, jos on kokematon, mutta mielestäni se kertoo myös elämännälän puutteesta hieman. Sopii joillekin, samoin kuin se ettei matkustele, tapaa uusia ihmisiä, harrasta aktiivisesti, hae muutenkin kokemuksia jne. Elämä on liian lyhyt (oma elämäni, muita ei ole tarve tuomita - toisin kuin eräillä..) kotona nökötettäväksi ja olen valinnut elää täysillä. Kohdallani se ei tarkoita kaikkien kanssa sänkyyn hyppäämistä, mutta jos laadukas tilaisuus tulee, koen harkintakykyni tarpeeksi hyväksi toimia miltä tuntuu ja ottaa mitä haluan ;). Ja sekös joitain miehiä (ja naisia) pelottaa !
Nainen26 kirjoitti:
Niin, itselläni ollut 7 ja mielestäni se on todella vähän nykyaikana. On ihan ok, jos on kokematon, mutta mielestäni se kertoo myös elämännälän puutteesta hieman. Sopii joillekin, samoin kuin se ettei matkustele, tapaa uusia ihmisiä, harrasta aktiivisesti, hae muutenkin kokemuksia jne. Elämä on liian lyhyt (oma elämäni, muita ei ole tarve tuomita - toisin kuin eräillä..) kotona nökötettäväksi ja olen valinnut elää täysillä. Kohdallani se ei tarkoita kaikkien kanssa sänkyyn hyppäämistä, mutta jos laadukas tilaisuus tulee, koen harkintakykyni tarpeeksi hyväksi toimia miltä tuntuu ja ottaa mitä haluan ;). Ja sekös joitain miehiä (ja naisia) pelottaa !
Itse olen kokematon koska en halua olla huonossa suhteessa enkä harrastaa yhden illan suhteita. Minusta tuo kertoo enemmänkin elämän viisaudesta kuin elämännälän puutteesta.
- elämistä?
Nainen26 kirjoitti:
Onko nussiminen ainoa tapa "elää"? Jos sanotaan että "hanki elämä" tarkoittaako se sitä että toisen pitäisi mennä nussimaan ties ketä?
- ja kansi
edelliseltä kirjoitti:
elkää nyt herneitä vetäkö nenuun, kerroin vain omat mieltymykset.
Edelleen: toivottavasti vakat löytävät kantensa.Ei ihmisten tarvitse samanlaisia olla.
- tärkeä osa
elämistä? kirjoitti:
Onko nussiminen ainoa tapa "elää"? Jos sanotaan että "hanki elämä" tarkoittaako se sitä että toisen pitäisi mennä nussimaan ties ketä?
elämää. On seksi elämistä. Syöminenkin on, ja paskalla käynti. Raapiminenkin, kun kutittaa. Jokainen eläköön minun puolestani niin kuin parhaaksi näkee, mutta antakaa muidenkin elää. Niin kauan ei ole ongelmia, kun ketään ei loukata eikä hyväksi käytetä. Hyvä seksi ei loukkaa ketään.
- muutakin on
tärkeä osa kirjoitti:
elämää. On seksi elämistä. Syöminenkin on, ja paskalla käynti. Raapiminenkin, kun kutittaa. Jokainen eläköön minun puolestani niin kuin parhaaksi näkee, mutta antakaa muidenkin elää. Niin kauan ei ole ongelmia, kun ketään ei loukata eikä hyväksi käytetä. Hyvä seksi ei loukkaa ketään.
Elämässä on muutakin kuin seksi, seksi on vain pieni osa parisuhdetta. Monet vain pitää seksiä tärkeimpänä. Liekö median syytä kun jokapaikassa vaan toitotetaan seksiä seksiä seksiä..
Ihmiset on vielä niin helposti vietävänä että niitä vedetään kuin pässiä narussa. - ****
elämistä? kirjoitti:
"Itse olen kokematon koska en halua olla huonossa suhteessa enkä harrastaa yhden illan suhteita. Minusta tuo kertoo enemmänkin elämän viisaudesta kuin elämännälän puutteesta."
Tuo teksti jonka aikaisemmin kirjoitin niin siinä tarkoitin itseäni, eli olen omassa elämässäni viisas, kun en halua olla huonossa suhteessa enkä harrastaa yhden illan suhteita. Mielestäni se on sairaanloista elämännälän puutetta jos jatkuvasti pitää harrastaa seksiä lukemattomien miesten kanssa. Itse en sellaista halua. Minun elämä on ihan täydellistä ilman miehiäkin. - naisen neuvo
**** kirjoitti:
Itse olen kokematon koska en halua olla huonossa suhteessa enkä harrastaa yhden illan suhteita. Minusta tuo kertoo enemmänkin elämän viisaudesta kuin elämännälän puutteesta.
Onpas kiva sitten vanhana piikana muistella, kuinka tulikaan viisaasti elettyä..
Herää hyvä ihminen todellisuuteen. Ei kukaan tule sua kotoakaan hakemaan. Elämässä kun ei oikein tapahdu mitään, jos elää kovin varovaisesti. Hanki edes se ensimmäinen suhde, harvemmin se avioon johtaa. Ota siitä opiksi ja hanki seuraava. Turha on kokemuksia pelätä. Nauti niistä ja vahvistu.
Ei voi olla elämän viisautta, jos ei tiedä mitä elämä on.
- VoiEiVoiOlla
No kuinkas monta seksikumppania sulla on ollut? Mikä määrä seksikumppaneita miehellä tekee hänet "kelpaamattomaksi" naisille. Vttu mitä pskaa!!!
Hmmm... ootkos muuten miettinyt sitä, että jos joku nainen on ollut naimisissa vaikka 5 vuotta ja seksiä on ollut liitton aikana keskimmäärin 2 kertaa viikossa niin se on harrastanut sitä sexiä entisen miehensä kanssa 52 x 2 x 5 = 520 kertaa. Aika "kokenut"...
Minulla on ollut päälle 40 seksikumppania tähän mennessä. Jos rakastun minua ei kiinnosta pätkääkään sen naisen seksihistoria. Eikä sitäkään pitäisi kiinnostaa mun ellei se ole neurootikko.
Noi sun kelat on 1600-luvulta. Terve menoa etsimään ittelles 30-vuotias hapantunut neitsyt jostain Kälviältä..- määrät!!!
Eihän tuossa olekaan kyse siitä montako kertaa on sekstaillut vaan MONENKO tyypin kanssa on sitä harrastanut.
Saa olla vaikka tuhansia kertoja seksiä kunhan ei se kumppaneiden määrä ole tuhansissa vaan muutama korkeintaan! - tosikkomulkku
määrät!!! kirjoitti:
Eihän tuossa olekaan kyse siitä montako kertaa on sekstaillut vaan MONENKO tyypin kanssa on sitä harrastanut.
Saa olla vaikka tuhansia kertoja seksiä kunhan ei se kumppaneiden määrä ole tuhansissa vaan muutama korkeintaan!Naisilla kumppaneiden määrä on kääntäen verrannollinen heidän moraaliinsa ja luotettavuuteensa, eli "arvoonsa"
- lissu30
hmm. en taida edes uskaltaa sanoa, montako kumppania minulla on ollut, tai ei löydy "rakastavaa" aviomiestä..
en voi väittää olleeni rakastunut kaikkiin, tuskin edes suurimpaan osaan. mutta kyllä se yksinäistä olisi ihmisen elämä jos pitäisi neitsyyttään varjella sen oikean varalle.
nyt takana vuosi selibaattia ja harkitsen rakastajan ottamista,koska sopivaa seurustelukumppania ei löydy. - ihmeen
määrät!!! kirjoitti:
Saa olla vaikka tuhansia kertoja seksiä kunhan ei se kumppaneiden määrä ole tuhansissa vaan muutama korkeintaan!väliä sillä on kuinka monta kumppania on ollut? Kuluttaako se jotenkin ihmistä?
Entäs jos on vaan suudellut? Lasketaanko nekin kerrat? Tai entäs jos ei miehellä seissytkään tai lopahti keksen? Entäs jos se varsinainen elin ei mennyt sisälle, vaan käytettiin vaikka käsiä?
Voi herranjumala millasta porukkaa! Jos ei itse ole saanut niin ei kyllä kukaan muukaan. Katkeria, pikkumaisia, kitisijöitä! Onneksi en tunne yhtään tuollaista. Missäpäin suomea te oikein asutte?
- Kofeinisti
En mitään raja-arvoja viitsisi asetella. Pääasia, että nainen on muuten tasapainoinen, eikä juokse jalkovälinsä perässä vailla minkäänlaista itsekontrollia.
- .......
ihan sama vaikka olisi elättänyt itseään myymällä sitä itseään... jossei jatkuvasti oo hänelle tarvetta muistuttaa tästä :D
- 25N
tällä on ollut n. 50 miestä. Sitä ainoaa, kenet haluaisin, en saa, joten pidetään sitten useampaa korviketta. Korviketta en kuitenkaan vakavampaan suhteeseen halua, vaikka ei heissä muuten mitään vikaa. Rakastan yhtä, mutta on minulla muitakin tarpeita kuin olla jonkun wannabe-vaimoke. Yleistäen: naiset eroavat miehistä siinä, että miehille tuntuu kelpaavan kuka vaan, kunhan on uskollinen neitsyt, kun taas naisille kelpaa vain elämänsä rakkaus (ihan sama monta kumppania takana). Siis seksiin kelpuutan melkein kenet vaan, parisuhteeseen vain yhden.
- kovettaminen
Eikö tuollainen irtonainen seksi riko ja koveta teitä? Itse olen mies ja en siitä huolimatta kykene seksiin ilman tunteita. Jos niitä tunteita pitäisi viljellä tuolla tahdilla ja samalla tahdilla niitä kuolettaa, niin minä ainakin menisin sisältä rikki. Tai sitten kovettuisin niin, etten enää kykenisi oikeasti tuntemaan.
- 25N
kovettaminen kirjoitti:
Eikö tuollainen irtonainen seksi riko ja koveta teitä? Itse olen mies ja en siitä huolimatta kykene seksiin ilman tunteita. Jos niitä tunteita pitäisi viljellä tuolla tahdilla ja samalla tahdilla niitä kuolettaa, niin minä ainakin menisin sisältä rikki. Tai sitten kovettuisin niin, etten enää kykenisi oikeasti tuntemaan.
kyllähän se kovettaa ja niin on tarkoituskin. Olen aina ollut liian herkkä ja tunteellinen. Olen edelleen, mutta nyt en enää naiivi. Voin sanoa, että mitään en kadu. Kykenen edelleen rakkauteen, tunnen sitä tunnetta jatkuvasti.
Ei minulla ole tunteita tuntemattomia "panoja" kohtaan, haen vain seksiä ja läheisyyttä ja hallinnan tunnetta. Eli ei minuun satu yhden yön suhteet missään määrin, sillä tiedän mitä teen ja mitä saan jo etukäteen. - kovenee
25N kirjoitti:
kyllähän se kovettaa ja niin on tarkoituskin. Olen aina ollut liian herkkä ja tunteellinen. Olen edelleen, mutta nyt en enää naiivi. Voin sanoa, että mitään en kadu. Kykenen edelleen rakkauteen, tunnen sitä tunnetta jatkuvasti.
Ei minulla ole tunteita tuntemattomia "panoja" kohtaan, haen vain seksiä ja läheisyyttä ja hallinnan tunnetta. Eli ei minuun satu yhden yön suhteet missään määrin, sillä tiedän mitä teen ja mitä saan jo etukäteen.Voi voi. Kyllä kuulostaa kovalta ja taitaa meno yhä koventua. Ei ole minua varten.
- tooooojjjoooooo
taitaapi sitte se yks elämäs rakkaus tietää millanen oot ja siks meni siihe mahikset.
Kuka pilaa elämänsä mitenki.
- TeoRiitikko
Markkina-arvoteorian mukaan kokenut nainen menettää arvoaan jatkuvasti kun taas kokemattoman arvo nousee. Tuskin kukaan ATN:ää todella tahtoisi?
- kyselijä
mua ei ainakaan kenenkään markkina-arvot kiinnosta. Ihmisiä me kaikki ollaan, oltiinpa naitu nollaa tai sataa. Jokaisella on oma tarina siitä miten on tilanteeseen päätynyt. Joskus kannattaa kuunnella, voi vaikka oppia jotain.
- Nainen26
kyselijä kirjoitti:
mua ei ainakaan kenenkään markkina-arvot kiinnosta. Ihmisiä me kaikki ollaan, oltiinpa naitu nollaa tai sataa. Jokaisella on oma tarina siitä miten on tilanteeseen päätynyt. Joskus kannattaa kuunnella, voi vaikka oppia jotain.
Totta puhut, kertoo jotain ihmisestä jos haluaa jonkun postimyyntimorsiamen(sulhasen) ennalta määriteltynä. Itse ainakin rakastun ihmiseen ja pyrin hyväksymään muut omana itsenään, enhän pidä itseänikään täydellisenä. Joskus siihen, että "kaikki on huonoja eikä ketään löydy" voi vika ollakin peilissä, eikä niissä "huorissa ja pukeissa", joista täällä niin vaahdotaan.
- kokenut22
heh.. vai tutkimusten mukaan 3-5 seksikumppania naisella.. kuules mitä me tyttökavereiden kanssa ollaan juteltu, niin kyllä niitä seksikumppaneita on 10-40.. mutta eihän sitä nyt miehelle kerrota..
- Kofeinisti
Sinun ja tyttökavereidesi kokemuksethan ovatkin todella hyvin yleistettävissä koko naisväestöön?
- täällä
mun kavereilla myös liikkuu tuossa 10-30 välillä, siis parikymppisiä naisia ollaan.
- Periaatteen mies
täällä kirjoitti:
mun kavereilla myös liikkuu tuossa 10-30 välillä, siis parikymppisiä naisia ollaan.
Siinä, että olen joutunut liikaa tekemisiin tollasten huorien kanssa, on edes yksi hyvä puoli. Huomaan kyllä naisesta parilla tapaamisella, että onko lutka vai ei. Yleensä on. Ja sitten en enää hukkaa aikaani.
- vielä.
täällä kirjoitti:
miesten kannattaa ottaa huomioon, että tytöt aloittavat seksikokeilut huomattavasti nuorempina, 12-vuotiaana alkoi itseäni pojat kiinnostaa. Suurin osa omista seksikokemuksista tuli hankittua teininä, kun ei vielä ymmärtänyt miehistä ja ihmissuhteista yhtään mitään. Eli nykyään paljon kypsempi noissa asioissa.
- Eikö sulla
Periaatteen mies kirjoitti:
Siinä, että olen joutunut liikaa tekemisiin tollasten huorien kanssa, on edes yksi hyvä puoli. Huomaan kyllä naisesta parilla tapaamisella, että onko lutka vai ei. Yleensä on. Ja sitten en enää hukkaa aikaani.
seiso, vai mikä mättää? Tuskinpa kukaan nainen sinusta olisi kiinnostunutkaan muuta kuin helppona panona. Vai ihanko tyttöystävää etsit, vaiko oikein vaimoa? *BUAH-HAH...* Unohda koko juttu!
- Periaatteen mies
Eikö sulla kirjoitti:
seiso, vai mikä mättää? Tuskinpa kukaan nainen sinusta olisi kiinnostunutkaan muuta kuin helppona panona. Vai ihanko tyttöystävää etsit, vaiko oikein vaimoa? *BUAH-HAH...* Unohda koko juttu!
Se onkin muuten jotain, mihin sinusta ei ikinä ole. Ei kellekään miehelle.
- sulle
vaimon, se on se nyrkki-Kyllikki, olettekin jo tavanneet joka yö ja päivä :) Onnea suhteeseenne. Kyllikkiä sun ei tarvii ees huoritella, paitsi silloin kun kajoaa toisten heppeihin.
- Pitäydyn vain
kauniissa neitosissa. Eikä pakonomainen pariutuminen ole minun juttuni.
Oliskohan sinusta kumppaniksi jollekin miehelle... ehkä panoksi. - ***
Pitäydyn vain kirjoitti:
kauniissa neitosissa. Eikä pakonomainen pariutuminen ole minun juttuni.
Oliskohan sinusta kumppaniksi jollekin miehelle... ehkä panoksi.tuskin kelpaa ees panoksi... ei "ne miehet" kattele tollasta p*rsettään panttaavaa, joka haluu vaan prinsessahäät.
- +++
Olet maksanut näille kaikille naisille, joita olet tavannut? Muutenhan heitä ei huoriksi voisi luokitella...
- täällä
täällä kirjoitti:
Aika harvalla jos kellään mun kavereista on alle 10 ollut. Keskiarvo ehkä 20 miehen paikkeilla :) Parikymppisiä naisia myös.
Taidetaan niitä miehiä ja "tutkimustuloksia" kusettaa oikein huolella. Ja nehän uskoo. - periaatteen nainen
Vaimoa etsivät miehet ovatkin niitä kaikista säälittävimpiä. Meillä päin kun on yleensä ollut tapana ensin seurustella.
- Vuosi on 2006,
eikä naisia kiinnosta joutua vaimoiksi ääliömäisille junteille. Naiset pitävät seksistä, ja nauttivat siitä. Valitettavasti sinä olet sitä sarjaa, jota ei panna edes kertaa. Hyviä panoja löytyy kyllä pilvin pimein, sua ei kukaan kaipaa ;DDDD
- taisi.
jollakin mennä herne nenuun :D
- eqah
Mistäs sinä tiedät monen kanssa tuleva vaimosi on nussinut?
Se sanoo sulle, että 10 kanssa, mutta todellisuudessa luku on vaikka 64.
Ei sitä käytöksestä huomaa onko niitä 10 vai 64.
Ja sinä olet tietämättömän onnelisena se 65.- kysy määrää
voiko joku olla niin hölmö, että kysyy kumppaninsa petikavereiden määrää???? ja vielä hölmömpi on se, joka sen kertoo. vain ekalla kerralla on jotain erityistä merkitystä ja senkin asian merkitys haalistuu vuosien varrella.
- kuuluu asiaan
kysy määrää kirjoitti:
voiko joku olla niin hölmö, että kysyy kumppaninsa petikavereiden määrää???? ja vielä hölmömpi on se, joka sen kertoo. vain ekalla kerralla on jotain erityistä merkitystä ja senkin asian merkitys haalistuu vuosien varrella.
Ei nyt tietenkään heti ensimmäisenä, mutta siinä vaiheessa kun aletaan seurustella ja jos asia sattuu tulemaan puheeksi, niin mikäs siinä.
Parisuhteeseen kuuluu tietää toisen historiasta. Miksi ei saisi kertoa? Jos ei halua kertoa, ilmiselvästi sitä häpeää omia touhuja. Parisuhteen yhteenkuuluvuuden tunnetta saadaan sillä kun salaisuuksia ei ole osapuolten välillä, vaan kaikki on avoimesti esillä. Ja jos valehtelee, niin aika heikoilla jäillä suhde silloin on. Suhde kun perustuu luottamukseen.
- Revolveri
kukaan tarkkaa lukumäärää partnerilleen. Ja olisko sillä väliä? (Kunhan ei hirvee vosu ole)
- ainakaan :)
Pitenpi aikaiset vakkarit kerron. Muista en puhu.
- neitsyt potenssiin kolme
Tässä yksi 18-vuotias neitsyt, avioon saakka yritän pysyä ja mieheltä vaatisin mielellään myös saman koskemattomuuden. Sinällään sillä ei ole väliä, mutta mielummin on sellaisen kanssa, joka ei ole pannut puolta kylää. Ja kaikista mieluiten olla ainoani ainoa. Mahdollinen mies on jo, muttemme naimisiin ole kiirehtimässä.
- 30+
Asiahan on niin että nuoruusiässä about 18-19v. noita (seksi)seurustelusuhteita ainakin minulla oli 4 sellaisia lyhyitä seurustelusuhteita,jotka olivat vakavaksi seurusteluksi tarkoitettu.Nuorella iällähän ei aina kaikki ole kestävää ja ihastutaan helposti.Sen jälkeen yksi monimonivuotinen suhde,melkein naimisiin.sen jälkeen 2 suhdetta joista jälkimmäinen muuttumassa vakavaksi.
Elikkä 7 kpl.En tunne itseäni kyllä hutsuksi.Asiaa pitäisi ajatella näin :ne ovat huonoja vaimoehdokkaita joilla on seksi pääasiassa... aina ja yleensä kenen kanssa tahansa.Muutama hairahdus normaalinaiselle sallittaneen niitä sattuu kaikille.
Ja minun mielestäni: miehen otan itselleni sen perusteella ,kun ja jos rakastan ,ja luotan häneen,olkoon sit vaikka sata seksisuhdetta,menneet on menneitä.Aika tiukkapiposta touhua ruveta laskeen miehiä..siis onko merkitystä,häh!Ellei sit oo sellanen joka painii joka kulmas ja ketä vaan..- niinpä niin
Mutta kun suuri osa naisista nykyään tosiaan levittää niitä haarojaan joka kulmassa. Ja sitä on monen miehen vaikea sietää.
- seksuaalisuus
niinpä niin kirjoitti:
Mutta kun suuri osa naisista nykyään tosiaan levittää niitä haarojaan joka kulmassa. Ja sitä on monen miehen vaikea sietää.
on edelleenkin joillekin miehille (kuin myös naisille) tabu. Se koetaan vaaralliseksi, pelottavaksi ja miesten itsetuntoa alentavaksi.
Toivon kaikille, niin miehille kuin naisillekin, avoimuutta ja vapautuneisuutta seksuaalisuutensa suhteen. - Kyllikki Virolainen
niinpä niin kirjoitti:
Se vaan vaikuttaa siltä.
Nykyään monilla on baarireissulla nk. "lutka-imago" päällä Paris Hiltonin tapaan. Ei se tarkoita, että kaikille annetaan. Paitsi että miehet tietysti puhuvat, kuinka monta naista ovat kaataneet. Kyllähän tutkimustenkin mukaan suomalaiset miehet ovat harrastaneet seksiä keskimäärin 14 kumppanin kanssa kun naiset taas ehkä seitsemän. ;=)
Suomessa on edelleen paljon ihmisiä, joiden mielestä seksi kuuluu vasta seurusteluun. Useimmat eivät kuitenkaan löydä sopivaa kumppania ensiyrittämällä, joten se tarkoittaa sitä, että kumppaneja on voinut olla muutama (en siis tarkoita muutamaa kymmentä tai sataa) ennen alttarille astumista. Järkevä ihminen voi hyväksyä sen, että kumppanilla on ollut aiempia suhteita. Runsaita yhden illan juttuja ei kenenkään ole mikään pakko hyväksyä, mutta tasapuolisuuden nimissä saa sitten olla itsekin ollut niitä harrastamatta.
Toisaalta enenevässä määrin on sekä miehiä että naisia, jotka eivät välitä partnerin seksuaalihistoriasta. On olemassa sellainen joskin pieni joukko ihmisiä, jotka todella harrastavat seksiä ihan kenen kanssa tahansa. Näillä sitten saattaa olla jo jotain vikaa kuupassa tai taustalla kokemuksia vaikka seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Jossain vaiheessa kun vain ylittyy raja, jonka jälkeen seksuaalinen käytös ei enää ole tervettä eli jos nyt toisella on ollut vaikka kuusisataa kumppania, kannattaa ehkä alkaa tosissaan miettimään, onko päässä kaikki ihan kotona.
Paitsi jos entinen ammatti on prostituoitu.
- vato retro
Kumppania. Eli entinen pro:kin käy.
Miten niin "normaali ihminen" ei kelpuuttaisi kokenutta?. Miten määrittelet "normaalin" miehen?
Taidat vähän provoilla..:).- on noin
2000 kumppania ollut 30-40 vuoden ikään mennessä niin sanoisinpa että kyseessä on alan ammattilainen. Ei kelpaa vaimokkeeksi.
Naiselle sallin vain muutaman, yhden käden sormilla laskettavan määrän kumppaneita. Se on taas yks hailee miten paljon seksiä niiden max. 5 kanssa hän on harrastanut, vaikka joka päivä 3 kertaa päivässä aina koirankusetuslenkin jälkeen. Kunhan se kumppaneiden määrä pysyy tuossa viidessä. - noniin.
on noin kirjoitti:
2000 kumppania ollut 30-40 vuoden ikään mennessä niin sanoisinpa että kyseessä on alan ammattilainen. Ei kelpaa vaimokkeeksi.
Naiselle sallin vain muutaman, yhden käden sormilla laskettavan määrän kumppaneita. Se on taas yks hailee miten paljon seksiä niiden max. 5 kanssa hän on harrastanut, vaikka joka päivä 3 kertaa päivässä aina koirankusetuslenkin jälkeen. Kunhan se kumppaneiden määrä pysyy tuossa viidessä.täällä taas joku tympeä tosikko kirjoittelee meille kankeita näkemyksiään. Eiköhän toi heitto niistä 2000:sta ollut tarkoituksellisen provo kuten tuo aloituskin. Älä ota liian vakavasti. Mitäs jos sun elämäs naisella ois ollu 6 miestä. Kyl sä varmaan sen heivaisit :D
- entäs sitten?
noniin. kirjoitti:
täällä taas joku tympeä tosikko kirjoittelee meille kankeita näkemyksiään. Eiköhän toi heitto niistä 2000:sta ollut tarkoituksellisen provo kuten tuo aloituskin. Älä ota liian vakavasti. Mitäs jos sun elämäs naisella ois ollu 6 miestä. Kyl sä varmaan sen heivaisit :D
Mitä vähemmän partnereita on naisella ollut, sitä parempi.
- vato retro
noniin. kirjoitti:
täällä taas joku tympeä tosikko kirjoittelee meille kankeita näkemyksiään. Eiköhän toi heitto niistä 2000:sta ollut tarkoituksellisen provo kuten tuo aloituskin. Älä ota liian vakavasti. Mitäs jos sun elämäs naisella ois ollu 6 miestä. Kyl sä varmaan sen heivaisit :D
Juu kiitos vaan mutta ei se ihan provokaan ollut. Mulla ei ole mitään alan naisia vastaan, ja ihan hyvin voisin entisen semmoisen kanssa seurustella. Mä luulen myös että nymfot ja seksileffojen tähdet pääsee samoille luvuille.
Aika tiukka moraali on vielä monella. - Otav
vato retro kirjoitti:
Juu kiitos vaan mutta ei se ihan provokaan ollut. Mulla ei ole mitään alan naisia vastaan, ja ihan hyvin voisin entisen semmoisen kanssa seurustella. Mä luulen myös että nymfot ja seksileffojen tähdet pääsee samoille luvuille.
Aika tiukka moraali on vielä monella.Moraali on kunnioittava asia. Jos kaikilla ois hyvä moraali, niin eipä maailmassa ois sukupuolitauteja, rikoksia, huijauksia, ilkeyttä, sotia tai mitään muuta sellaista ja kaikki olisivat iloisia ja ystävällisiä :)
- ovat eri asioita.
Otav kirjoitti:
Moraali on kunnioittava asia. Jos kaikilla ois hyvä moraali, niin eipä maailmassa ois sukupuolitauteja, rikoksia, huijauksia, ilkeyttä, sotia tai mitään muuta sellaista ja kaikki olisivat iloisia ja ystävällisiä :)
Onko moraalitonta nauttia seksistä, ja myöntää sen olevan itselle tärkeää? Jos pidät jäätelöstä, onko moraalitonta syödä sitä? Voihan se vaikka levitä jonkun rinnuksille, saatat lihoa, naapurin Villellä ei ehkä ole varaa ostaa itselleen jäätelöä jne....
Ongelmia tulee, jos seksissä jompaa kumpaa osapuolta käytetään hyväksi, ei olla rehellisiä. Muuten aikuisten välinen seksi on aivan oikein jos sitä molemmat haluavat. Seksuaalisuus ja seksuaalisten halujen purkaminen ei itsessään tee kenestäkään moraalitonta.
Ahdasmieliset ja ahdistuneet taas vahtivat toistenkin seksuaalikäyttäytymistä. Jokainen huolehtikoon omastaan, ei kuulu kenellekään muulle. Partnerille ehkä, jos niin sovitaan. - Otav
ovat eri asioita. kirjoitti:
Onko moraalitonta nauttia seksistä, ja myöntää sen olevan itselle tärkeää? Jos pidät jäätelöstä, onko moraalitonta syödä sitä? Voihan se vaikka levitä jonkun rinnuksille, saatat lihoa, naapurin Villellä ei ehkä ole varaa ostaa itselleen jäätelöä jne....
Ongelmia tulee, jos seksissä jompaa kumpaa osapuolta käytetään hyväksi, ei olla rehellisiä. Muuten aikuisten välinen seksi on aivan oikein jos sitä molemmat haluavat. Seksuaalisuus ja seksuaalisten halujen purkaminen ei itsessään tee kenestäkään moraalitonta.
Ahdasmieliset ja ahdistuneet taas vahtivat toistenkin seksuaalikäyttäytymistä. Jokainen huolehtikoon omastaan, ei kuulu kenellekään muulle. Partnerille ehkä, jos niin sovitaan.Tottakai seksistä saa nauttia :) Huono moraali on sitä että ei noudata eettisyyttä. Eettisyys taas koostuu ympäröivän yhteiskunnan etiikankäsityksestä. Mikäli asutaan maassa, jossa valtaväestö kuuluu Luterilaiseen kirkkoon niin tämä on muovannut heidän etiikka sellaiseksi mitä se siinä yhteiskunnassa on. Jos joku ei noudata tätä yhteiskunnan eetiikkaa, niin hänellä on huono moraali. Eettisyys siis perustuu yhteiskunnan arvoihin ja moraali on miten itse pystyy noudattamaan tämän etiikan kanssa. Tämän takia Muslimimaissa ei saa harrasta seksiä edes parisuhteessa, ellei ole naimisissa. Tuomiona on kuolema, vaikkei olisi itse Muslimi. Tämä koska valtaväestö siellä uskoo sen olevan niin väärin ja heidän etiikka sen mukainen.
- periaatteen nainen
Otav kirjoitti:
Tottakai seksistä saa nauttia :) Huono moraali on sitä että ei noudata eettisyyttä. Eettisyys taas koostuu ympäröivän yhteiskunnan etiikankäsityksestä. Mikäli asutaan maassa, jossa valtaväestö kuuluu Luterilaiseen kirkkoon niin tämä on muovannut heidän etiikka sellaiseksi mitä se siinä yhteiskunnassa on. Jos joku ei noudata tätä yhteiskunnan eetiikkaa, niin hänellä on huono moraali. Eettisyys siis perustuu yhteiskunnan arvoihin ja moraali on miten itse pystyy noudattamaan tämän etiikan kanssa. Tämän takia Muslimimaissa ei saa harrasta seksiä edes parisuhteessa, ellei ole naimisissa. Tuomiona on kuolema, vaikkei olisi itse Muslimi. Tämä koska valtaväestö siellä uskoo sen olevan niin väärin ja heidän etiikka sen mukainen.
Ja koska me asumme Suomessa, jossa kirkko ja valtio ovat erotettuna toisistaan, eikä valtion lainsäädänön mukaan seksissä kahden aikuisen ihmisen välillä ole mitään väärää, niin se voidaan todeta eettisesti ja moraalisesti hyväksyttäväksi. mot.
- Otav
periaatteen nainen kirjoitti:
Ja koska me asumme Suomessa, jossa kirkko ja valtio ovat erotettuna toisistaan, eikä valtion lainsäädänön mukaan seksissä kahden aikuisen ihmisen välillä ole mitään väärää, niin se voidaan todeta eettisesti ja moraalisesti hyväksyttäväksi. mot.
Lainsäädäntö ja etiikka ovat täysin erit asiat. Joku voi kierellä lakia, mutta silti se voidaan pitää moraalittomana kansankeskuudessa. Suomessa valtaosa ihmisistä ei hyväksy yhdenyön suhteita. Täten yhteiskunta ei sitä hyväksy ja täten se on eettisesti väärin. Koska se on täten eettisesti väärin, niin jos joku niin tekee, heillä on huono moraali, koska eivät kykene tai halua elää yhteiskunnan eettisen käsityksen mukaisesti. Kirkko ei sinällään tähän mitenkään liity, eikä varsinkaan lainsäädäntö.
- periaatteen nainen
Otav kirjoitti:
Lainsäädäntö ja etiikka ovat täysin erit asiat. Joku voi kierellä lakia, mutta silti se voidaan pitää moraalittomana kansankeskuudessa. Suomessa valtaosa ihmisistä ei hyväksy yhdenyön suhteita. Täten yhteiskunta ei sitä hyväksy ja täten se on eettisesti väärin. Koska se on täten eettisesti väärin, niin jos joku niin tekee, heillä on huono moraali, koska eivät kykene tai halua elää yhteiskunnan eettisen käsityksen mukaisesti. Kirkko ei sinällään tähän mitenkään liity, eikä varsinkaan lainsäädäntö.
Mikäs se sellainen valtaosa on? Tällaisesta tukimuksesta en ole kuullutkaan. Entäs jos valtaosa pääkaupunkiseudulla asuvista alle 40-vuotiaista sinkuista hyväksyy, jolloin se tälle ryhmälle on eettisesti oikein. Silloinhan siinä ei mitään moraalitonta. Kunhan vaan on alle 40-vuotias pääkaupunkiseutulainen ;)
Ja mitäs hyväksymistä sitäpaitsi sinkkujen yhden tai seitsemän yön suhteissa on? Enpä ole kenenkään sitä kuullut aikaisemmin tuomitsevan. Vasta kun kuvaan astuu kolmansia osapuolia, niin tästä voidaan edes keskustella.
Aika naurettavaa naapurin sormella osoittelua ja kyttäystä. Ja sitäpaitsi eettisesti väärin.
- vili
mitään sänkykumppaneiden kappale määriä, jonka perusteella määräytyisi tuleva tyttöystäväni. vaimoa en koskaan tule haluamaan. niihin en koske jos harrastanut seksiä jonkun tuttuni/kaverini kanssa. niin kaikilla meillä on historiamme. ja ei se kenellekkään kuulu mitä toinen on sattunut puuhailemaan ennen tutustumista, jos toisin luulee ni kannattaa tarkistaa oma asemansa uudelleen.
- kuuluu!
Ei kaikkiin työpaikkoihinkaan päästä jos on rikosrekisteri. Sama asia vaimon kanssa, panopuuta ei kukaan järkevä mies halua itselleen!
- *M30
Mitä se sellainen parisuhde on jossa toisen menneisyyttä ei tunneta? Miten mies ja nainen voivat "tulla yhdeksi" kuten useimat jossain vaiheessa lupaavat, jos toista ei kunnolla tunneta? Jos asiasta ei halua puhua, niin silloin on luurankoja kaapissa.
- vili
*M30 kirjoitti:
Mitä se sellainen parisuhde on jossa toisen menneisyyttä ei tunneta? Miten mies ja nainen voivat "tulla yhdeksi" kuten useimat jossain vaiheessa lupaavat, jos toista ei kunnolla tunneta? Jos asiasta ei halua puhua, niin silloin on luurankoja kaapissa.
en ainaskaan kertoisi mitä sitä on puuhaillut/sekoillut/kikkaillut/vääntänyt ja kääntänyt historiassa. sano, mitä sillä tiedolla joku tekee?? ja jollekkin, jonka kanssa on hengaillut/deittaillut on meikäläistä muutaman kuukauden..älä viitsi. niinkuin sanoin, ei se kenellekkään kuulu, ne on omia asioita.
- Tytsi_
vili kirjoitti:
en ainaskaan kertoisi mitä sitä on puuhaillut/sekoillut/kikkaillut/vääntänyt ja kääntänyt historiassa. sano, mitä sillä tiedolla joku tekee?? ja jollekkin, jonka kanssa on hengaillut/deittaillut on meikäläistä muutaman kuukauden..älä viitsi. niinkuin sanoin, ei se kenellekkään kuulu, ne on omia asioita.
ettei naiset näe susta, että olet häntäheikki?
- tiedä vaikka
vili kirjoitti:
paljastuis ne nuoruusvuosiesi poikakokeilut. Poikabändikokeiluista puhumattakaan. Hyvä vili. Pidä vaan noi salassa, eihän naiset kestäisi tuollaisia sulta kuullakaan. :D
- vili
Tytsi_ kirjoitti:
ettei naiset näe susta, että olet häntäheikki?
on sinun käsityksesi häntäheikistä??
- vili
tiedä vaikka kirjoitti:
paljastuis ne nuoruusvuosiesi poikakokeilut. Poikabändikokeiluista puhumattakaan. Hyvä vili. Pidä vaan noi salassa, eihän naiset kestäisi tuollaisia sulta kuullakaan. :D
ainoalle jolle sen kerroin oli sun mutsisi...ja senkin takaapäin =)
- ghtrd
vili kirjoitti:
Varsinainen älykkö tuo Vili. Oisko perätti 14-vuotias? Ainaskin kommenteista päätellen.
Henkilön oma menneisyys muovaa ihmisen sellaiseksi kuin hän on eli menneisyyskin on tärkeä asia tuntea kumppanissa. Jos haluaa pitää omia salaisuuksia, niin älä seurustele. Näin voit yhteskunnan asettamien rajojen sisällä, itse päättää omista asioistasi. Jos olet suhteesi, niin sitten on myös toinen osapuoli, jolle et voi valehdella tai pitää pimennossa. Näin parisuhteet toimivat! - vili
ghtrd kirjoitti:
Varsinainen älykkö tuo Vili. Oisko perätti 14-vuotias? Ainaskin kommenteista päätellen.
Henkilön oma menneisyys muovaa ihmisen sellaiseksi kuin hän on eli menneisyyskin on tärkeä asia tuntea kumppanissa. Jos haluaa pitää omia salaisuuksia, niin älä seurustele. Näin voit yhteskunnan asettamien rajojen sisällä, itse päättää omista asioistasi. Jos olet suhteesi, niin sitten on myös toinen osapuoli, jolle et voi valehdella tai pitää pimennossa. Näin parisuhteet toimivat!meikäläisen tapauksessa. omat jutut on omia juttuja. onko tuollaiset mikki hiiret kiinnostunut ollenkaan tulevaisuudesta. kaikki vitun faktat menneisyydestä haluatte selvittää...kestätkö sinä oikeasti rehellisyyttä?
- "PANOPUU"
kuuluu! kirjoitti:
Ei kaikkiin työpaikkoihinkaan päästä jos on rikosrekisteri. Sama asia vaimon kanssa, panopuuta ei kukaan järkevä mies halua itselleen!
..VIELÄ KUULLA MOISTA SONTAA!MULLA ON OLLUT PALJON MIEHIÄ - SINKKUKIN HALUAA SEKSIÄ - MUTTA HUORAAHAN SE EI MINUSTA TEE.OTAPPA HUOMIOON ETTÄ SÄ ET IKINÄ SAA VÄLTTÄMÄTTÄ TIETÄÄ VAIMOS SEKSIKUMPPANIEN MÄÄRÄÄ ELI ÄLÄPÄ NIMITTELE,TUOMITSE,SYYTTELE JA HUUTELE.SAATTAA OMA KOIRA PURRA (JA TOIVOTTAVASTI PUREEKIN JA LUJAA TOLLASTA..)
- periaatteen nainen
kuuluu! kirjoitti:
On se hyvä, että ei panopuuta haluta. Minä en ainakaan sellaiseksi edes haluaisi ryhtyä. Sitten kun minä menen naimisiin, niin en kyllä viitsi sen saman äijän kanssa mitään seksijuttuja harrastaa. Alan pihdata heti kun pappi sanoo aamenen. Hyvä vaan jos oli realistiset kuvitelman jo etukäteen.
- periaatteen nainen
*M30 kirjoitti:
Edellinen seurustelusuhteeni kesti parisen vuotta, eikä kyllä tullut missään vaiheessa mieleenkään vaatia informaatiota miehen jokaisesta aikaisemmasta panosta. Sillä kun nyt yksinkertaisesti ei vaan ole mitään merkitystä.
Paitsi tietysti, jos luku olisi ollut nolla, niin olisin varmaan jättänyt jo heti alussa koko äijän väliin ;)
- M30_
Mitä vähemmän sitä parempi. Onpi sellainenkin hyvä puoli, ettei voi sitten pettyä kumppanin taitoon, kun tietoa paremmasta ei ole :)
mielellään kumppanien määrä 0. Koska itselläkään ei ole ollut yhtäkään. Mutta sellaista ei taida löytyä.
- Peikkoliini*
Löytyy meitä vaikka kuinka monta. Emme vaan ole siitä huutamasssa keskustelupalstoilla. Kuulumme siihen naisenemistöön, jotka uskovat että rakasteleminen kuuluu vain rakkauteen. Sitä rakkautta emme vaan ole kaikki vielä löytäneet.
En varmaan edes osaisi seurustella kenenkään kanssa kun ei ole kokemusta sellaisesta. Ja varmasti ahdisaisi olla semmoisen naisen kanssa jolla on monta kumppania takana ja muutenkin.
- ::::
Naiset eivät saa harrastaa irtosuhteita eikä yhden illan juttuja tai voidaan luokitella huoraksi. Miehet saavat kyllä juoksennella ympäri kaupunkia miten lystää...
Jos miehet eivät halua naista jolla on seksiä, mutta ei suhdetta, niin kenen kanssa miehet voivat sitten harrastaa seksiä ilman suhteita? Onko sillä ihan oikeasti mitään väliä kuinka monta miestä tai naista toisella on ollut? Täytyykö minun nyt alkaa laskemaan niitä, että voin sitten seuraavalle poikaystävä ehdokkaalle kertoa? Vaikuttaako entisten seksikumppaneiden lukumäärä jollain tavalla kahden ihmisen väliseen rakkauteen? Kummittelevatko toisen edelliset iltaisin makuuhuoneen kaapissa? Onko edellisistä panoista tai poika/tyttöystävistä pakko edes puhua? Eikö kahden ihmisen välinen rakkaus ole kahden ihmisen välistä eikä kenenkään muun? Onko suhteeseen kannettava mukanaan kaikki vanhat virheet ja muistot? Eikö uusi suhde ole vähän kuin uuden elämän alku? Edelliset suhteet jäävät varmasti mieleen, mutta uusi suhde on sitä arkipäivää. Uudenlaista elämää, uuden ihmisen kanssa, erilailla kuin ennen.
Suurimmalla osalla teistä ei varmasti ole varaa vaatia toiselta pientä seksikumppanien määrää. Mutta teille taitaakin rakkaudessa ratkaista vain se kuinka moni siellä pillussa on käynyt eikä se ihminen itse.- meikämies
"Mutta teille taitaakin rakkaudessa ratkaista vain se kuinka moni siellä pillussa on käynyt eikä se ihminen itse."
Olet oikeassa, minulle merkitsee ylivoimaisesti eniten tuo. Mutta eikö ole hyvä, että olen edes rehellinen? - Tasa_arvoinen
Pelko siittä että tulee kadulla vastaan kaveri,joka on joskus pannut sun nykyistä muijaas,on syy miksi heikon itsetunnon omaavat pelkää kokeneita naisia.Paino sanalla pelkää.MIES 40
- naisihminen.
Tasa_arvoinen kirjoitti:
Pelko siittä että tulee kadulla vastaan kaveri,joka on joskus pannut sun nykyistä muijaas,on syy miksi heikon itsetunnon omaavat pelkää kokeneita naisia.Paino sanalla pelkää.MIES 40
en koskaan oo ymmärtänyt miksi miehistä on niin kauheaa, "että tulee kadulla vastaan kaveri,joka on joskus pannut sun nykyistä muijaas". Siis onko syynä:
A) se, että sitten häpeää naistaan (ja sitä kautta myös itseään), koska nainen on "halpa" ja antanut muillekin?
B) onko mies vaan mustasukkainen, eli ei kestä nähdä miehiä, jotka ovat "saaneet" hänen naiseltaan, eli kokee heidät uhkana?
C) joku muu syy?
Itteeni ei haittaa, vaikka näkisin mieheni entisiä, en ole mustasukkainen, enkä häpeä miestäni. - periaatteen nainen
meikämies kirjoitti:
"Mutta teille taitaakin rakkaudessa ratkaista vain se kuinka moni siellä pillussa on käynyt eikä se ihminen itse."
Olet oikeassa, minulle merkitsee ylivoimaisesti eniten tuo. Mutta eikö ole hyvä, että olen edes rehellinen?Kun ei ole varaa vaatia mitään muutakaan, niin vaaditaan sitten vaikka ettei nainen saa olla kelvannut kenellekään muullekaan.
Pitäähän nyt jokaisella joku rima olla :D - Periaatteen mies
Kun ei ole varaa vaatia mitään muutakaan, niin vaaditaan sitten vaikka ettei nainen saa olla kelvannut kenellekään muullekaan.
Pitäähän nyt jokaisella joku rima olla :DAnnan sulle ehdotukseni: periaatteen huora.
- periaatteen nainen
Annan sulle ehdotukseni: periaatteen huora.
Vaihda itse. Vinkkinä: impotentti runkkari
Teille pitäisi sinne maaseudullekin saada jonkunnäköistä koulutusta, kun ei nuo yksinkertaisetkaan käsitteet tunnu menevän jakeluun. Kertaukseksi vielä: Huora eli prostituoitu harrastaa seksiä maksua vastaan.
Älä hätäile. Kyllä se vielä sinullekin tutuksi tulee, kun pääset viiskymppisenä peräkamarin poikana ensi kertaa Thaimaan Pattayalle. - Periaatteen mies
Vaihda itse. Vinkkinä: impotentti runkkari
Teille pitäisi sinne maaseudullekin saada jonkunnäköistä koulutusta, kun ei nuo yksinkertaisetkaan käsitteet tunnu menevän jakeluun. Kertaukseksi vielä: Huora eli prostituoitu harrastaa seksiä maksua vastaan.
Älä hätäile. Kyllä se vielä sinullekin tutuksi tulee, kun pääset viiskymppisenä peräkamarin poikana ensi kertaa Thaimaan Pattayalle.Ei se hinta sitä määrää...
Ja selvyyden mun Pattayan tarpeeseen voit lukea aiemmasta kommentistani tähän aiheeseen, löytyy tuolta ylempää. - periaatteen nainen
Ei se hinta sitä määrää...
Ja selvyyden mun Pattayan tarpeeseen voit lukea aiemmasta kommentistani tähän aiheeseen, löytyy tuolta ylempää.Kannattaa pyrkiä takas sinne vanhoillislestadiolaisten pariin. Eihän sulla nyt tuu tosta lasta eikä paskaa.
Miks kukaan edes haluaisi tutustua ihmiseen, joka määrittelee 99% Suomen naisista huoriksi. Vähintään niillä neitsyilläkin on niitä "huora"-kavereita. Eihän kukaan jaksa tollasta kuunnella.
Lähetä Pattayalta kortti! Jos nekään sua huolii. Ties mitä perverssioita sun tukahdutettu seksuaalisuus aiheuttaa. Ainakin toi naisviha on huolestuttavaa. - Periaatteen mies
Kannattaa pyrkiä takas sinne vanhoillislestadiolaisten pariin. Eihän sulla nyt tuu tosta lasta eikä paskaa.
Miks kukaan edes haluaisi tutustua ihmiseen, joka määrittelee 99% Suomen naisista huoriksi. Vähintään niillä neitsyilläkin on niitä "huora"-kavereita. Eihän kukaan jaksa tollasta kuunnella.
Lähetä Pattayalta kortti! Jos nekään sua huolii. Ties mitä perverssioita sun tukahdutettu seksuaalisuus aiheuttaa. Ainakin toi naisviha on huolestuttavaa.Se naisviha on tullut suhteista sunlaisiin tosi hienoihin ja arvostettaviin ja ihaniin ja naisellisiin naisiin. Ai että säkin oot sitten kyllä ihana nainen! Kateeks käy sitä miestä, joka tollasen palkinnon saa. Kyllä on muuten onnenpoika se mies!!
- lapsellisuuttasi
Mitenpä aikoisit tonkia naiseltasi tiedon? Ensinnäkin se on kysymys johon ei kukaan järkevä nainen edes vastaa, toiseksi se ei kuulu kenellekään.
- tarkka poika
Kyllä totuuden saa helposti esiin, kun ensin kysyy kenen kanssa on tullut maattua ja milloin. Sitten vain seuraa sitä, että pysyykö jutut samoina pitemmän päälle. Kyllä se lipsahdus sieltä jossain vaiheessa tulee, jos on valheen tielle lähtenyt.
Toisekseen muijat ovat niin tunteellisia, että jossain vaiheessa on pakko "avautua". Suhdehan perustuisi muuten valheelle. - periaatteen nainen
tarkka poika kirjoitti:
Kyllä totuuden saa helposti esiin, kun ensin kysyy kenen kanssa on tullut maattua ja milloin. Sitten vain seuraa sitä, että pysyykö jutut samoina pitemmän päälle. Kyllä se lipsahdus sieltä jossain vaiheessa tulee, jos on valheen tielle lähtenyt.
Toisekseen muijat ovat niin tunteellisia, että jossain vaiheessa on pakko "avautua". Suhdehan perustuisi muuten valheelle.Tuskinpa sulle tulee eteen tuollaista tilannetta. me normaalit ihmiset osaamme kyllä pysyä erossa kaltaisista friikeistä, jotka ovat sairaalloisen kiinnostuineita ihmisten aikaisemmista seksikokemuksista. Hyi!
Minusta sinun äiti-poika-suhteesikaan ei voi perustua luottamukselle ennenkuin olet saanut selville äitisi touhut ja seksuaaliset mieltymykset. Voit sitten joulupöydässä testailla josko tulee samoja vastauksia ja kysellä vähän iskältäkin.
Seksissähän ei moraalisesti eikä eettisesti ole mitään tuomittavaa, joten siitä ei ole myöskään mitään syytä "avautua". Eihän niitä kaikkia kumminkaan edes muista.
- pitelee nauruaan
Mikä ihme siinä on, että jos naisella on 10 kumppania, hän on huono ihminen, mutta jos miehellä on 10 kaveria hän on hyvä jätkä ja mahtava panomies? Tällaiset kyselyt on niin sontaa kuin voi olla. Jos nainen on syystä tai toisesta ollut useamman kuin 10 miehen kanssa intiimisti, se ei varmasti tee hänestä huonoa ihmistä. Jos miehet alkavat karsimaan kumppaneitaan kuten sinä tuossa viestissäsi ja naiset samalla periaatteella niin tämä kansa kuolee sukupuuttoon! Ei tarvitse olla helppoheikki eikä -nakki, mutta silti voi olla ns kokeneempi. Kuitenkin loppupeleissä miehiä kiihottaa kokenut nainen... mitenköhän tuon ristiriidan selittäisi?
- Nimetön
Näin on :D
- hahahhah
Aika säälittävää, että naiset kirjoittelee tänne tollasta skeidaa. Tässä kysyttiin MIESTEN mielipiteitä kokeineista naisista, ei kokeneiden naisten mielipiteitä kokeneista naisista.
- ...piika keittiössä, niinkö?
Haukotuttaa ihan. Miten TYHMÄ sinä ja kanssasi samaa mieltä olevat voittekaan olla?!
Ensinnäkin... HUORA on synonyymi PROSTITUOIDULLE, maksulliselle naiselle. Elämänsä aikana useamman mihen kanssa seksiä harrastanut nainen EI ole huora, ellei sitten tee sitä maksusta.
Toiseksi... Miten te miehet olette niin yksinkertaisia, että luulette naisen painavan napista eroottiset halut ja seksuaalisen minänsä päälle?? Että kun elää vaikka vuosikaudet niin sanottuna sinkkuna, seksin ei tule kiinnostaa eikä sitä tule haluta. Mutta kun löytää "sen oikean" tulee naisen olla ainavalmis kone tyydyttämään miehensä?? Ei onnistu poijjaat enää tällä vuosituhannella - ehkä vielä miehisen sorron aikaan onnistui muutama vuosikymmen sitten.
JA PARI TÄRKEÄÄ POINTTIA vielä...
Ennenvanhaan sitä naitiin heti rippikoulun jälkeen - siis mentiin naimisiin ja aloitettiin sukupuolielämä ja elämän kestävä liitto. Missä ovat nämä miehet nyt, jotka neitsyinä ovat valmiita astumaan avioon heti lukiosta päästyään???!! Eikä meidän "sinkkuhuorien" pidättäytymistä ainakaan auta se, että nykyajan miehet vonkaavat seksiä heti ensimmäisistä treffeistä lähtien luvaten sitä mitä mitä me suurin osa kaipaamme - ikuista rakkautta... Useimmiten seksi ehtii parisuhdetta rakentaessa kuvioihin ennen kuin miehen todellinen luonne. Missä siis pidättäytyvät ja avioon asti odottavat miehet?? Vai onko heitä koskaan ollutkaan? Kaksinaismoralistisia piikojen paneskelijoitahan suurin osa oli miehistä jo sata vuotta sitten - ja alttarille vietiin aina neitsyt. Tänä päivänä mies ei enää tarvitse vaimoakaan, kun osaa itse pestä pyykkinsä ja laittaa mikromurkinansa. Helppohan seitä on sitten kiertää kaikki vapaa-aika naisia narraamassa.
VIIMEISEKSI pidän tärkeänä vielä huomauttaa, että minä käyn säännöllisesti sukupuolitautitesteissä hakemassa säännölliset negatiiviset tulokseni, vaikka kumppaneita muutama uusi vuodessa kertyykin. MINÄ olen vastuuntuntoinen. Vaan kuinkahan usein AVIOLIITOSSA nainen kulkee taudinkantajana tietämättä siitä, ja vain koska oma "uskollinen" mies on sen rajojen ulkopuolelta maksullisista - siis HUORISTA - käynyt tuliaisiksi hakemassa...??!?! Kysynpähän vain. Leikkiin tarvitaan näet kaksi - ja naisella, jolla partnerit vaihtuvat, miehet tuskin ovat ensikertalaisia itsekään. ;)- Tasa-arvoinen
ASIAA !!!!
- ...piika keittiössä, niinkö?
Tasa-arvoinen kirjoitti:
ASIAA !!!!
Ai niin... Unohtui mainita, että minä nautin valtavasti seksistä. Sekään ei liene rikos. ;)
- Tasa-arvoinen
Aivan samanlaiset halut ne on naisellakin(itse olen mies).Ei ne elimet sen enempää kulu käytössä kummallakaan sukupuolella...Mielummin kokenut nainen vaimoksi,kuin sellainen joka alkuhuuman kaikottua alkaa kaivata niitä kokemuksia muualta.Särkyy perheet ja tulee suruja.Kokenut nainen tietää sen ruohon värin ja on sinut oman itsensä kanssa eikä utopioi tyhjän perässä.Ja onhan seksi parempaa,kun matkan varrella on opittu muutakin kuin makaamaan selällään.Nämä "1,n ja 2,n kaa"naiset ovat yhtä avuttomia petissä,kuin miehet,jotka moista vaativat.Sinkkunaiset:Antakaa palaa vaan,olette ihania ja teillä on oikeus toteuttaa omia halujanne.Tämän kirjoitti yli 40v mies,joka omia kumppaneitaan lakkasi laskemasta jo hyvin nuorena.Ja lisää halajaa....
- AikuinenN
Mies jolla on ollut suhteita 1-3 eivät yleensä saa mitään, eikä pysty tyydyttämään naista. Tosin jos nainen on samanlainen, niin hän ei tiedä mistä jää paitsi. Minulla on ollut jonkun verran miehiä ja niissä on ollut huonoja ja hyviä iästä riippumatta. Kun tietää mitä haluaa ja sitä on myös kerran saanut, niin sitä vaatii myöhemminkin! Mutta antakaahan vastaus seuraavaan: Jos mies sanoo, ettei hyväksy seksileluja koska hänen yksin pitää riittää... niin missä on silloin vika? Naisessa vai miehessä??
- I want it all, tyttö 28
AikuinenN kirjoitti:
Mies jolla on ollut suhteita 1-3 eivät yleensä saa mitään, eikä pysty tyydyttämään naista. Tosin jos nainen on samanlainen, niin hän ei tiedä mistä jää paitsi. Minulla on ollut jonkun verran miehiä ja niissä on ollut huonoja ja hyviä iästä riippumatta. Kun tietää mitä haluaa ja sitä on myös kerran saanut, niin sitä vaatii myöhemminkin! Mutta antakaahan vastaus seuraavaan: Jos mies sanoo, ettei hyväksy seksileluja koska hänen yksin pitää riittää... niin missä on silloin vika? Naisessa vai miehessä??
Minä olen sitä mieltä, että mies silloin kokee itsensä jotenkin riittämättömäksi. Toisaalta, jos miehen oma vehje on suhteellisen pieni niin ymmärtäähän sen, että iso dildo voi ahdistaa... Ehkä hieman sama kuin itselläni on anaaliseksin suhteen - jos mies ei muusta tiedä, tulee fiilis, että en ole tarpeeksi tiukka siitä naapurista. :)
Oma kokemukseni kuitenkin on, että persiisiin tahdotaan koska tahdotaan hallita. Ja yllättävän monet miehet itseasiassa omistavat seksileluja, joita tahtovat omaan naiseensa myös käyttää! - Elettyä elämää
että saisit vastakaikua ajatuksillesi. Paitsi meiltä "eläneiltä". Itsellä takana 44 vuotta, joista tuloksena viisi lasta. Vanhin 26, nuorin 10.
"kotoa" lähdin helmikuussa, ja aloitin uuden elämän. Vau. Huomasin olevani vielä "soiva peli", eli haluttava, haluava ja pystyvä nainen, jolla vielä vuosia jäljellä. Se, mitä olen tämän puolen vuoden aikana kokenut, korvaa kaikki aikaisemmat elämättömät vuodet. Juuri sen alkuperäisen viestin kirjoittajan kaltaiset ihmiset, (niin miehet kuin naiset) uskovat, että elämä on vain se yksi ihminen, neljä seinää ja that's it. Väärin. Sinä joka kirjoitit yli 40 v. miehenä; kiitos. Vapaus nauttia itsestä, toisesta ja elämästä saa silmät loistamaan, hymyn huulille ja elämän elämisen arvoiseksi.
Ps. Vielä kun löytyisi se, joka tämän hyväksyy. - Tasa-arvoinen
AikuinenN kirjoitti:
Kaikkee kantsii kokeilla ennenkuin tuomitsee...no homot ja väkivalta poislukien.Asiastahan syntyy mielleyhtymä,että mies pelkää olevansa niin huono,että dildokin on parempi.Niinhän tuo taitaa ollakin huono,koska niin ajattelee :0 )
- Tasa-arvoinen
Elettyä elämää kirjoitti:
että saisit vastakaikua ajatuksillesi. Paitsi meiltä "eläneiltä". Itsellä takana 44 vuotta, joista tuloksena viisi lasta. Vanhin 26, nuorin 10.
"kotoa" lähdin helmikuussa, ja aloitin uuden elämän. Vau. Huomasin olevani vielä "soiva peli", eli haluttava, haluava ja pystyvä nainen, jolla vielä vuosia jäljellä. Se, mitä olen tämän puolen vuoden aikana kokenut, korvaa kaikki aikaisemmat elämättömät vuodet. Juuri sen alkuperäisen viestin kirjoittajan kaltaiset ihmiset, (niin miehet kuin naiset) uskovat, että elämä on vain se yksi ihminen, neljä seinää ja that's it. Väärin. Sinä joka kirjoitit yli 40 v. miehenä; kiitos. Vapaus nauttia itsestä, toisesta ja elämästä saa silmät loistamaan, hymyn huulille ja elämän elämisen arvoiseksi.
Ps. Vielä kun löytyisi se, joka tämän hyväksyy.On olemassa seksimyönteisiä ihmisiä,jotka eivät ole uskontojen,naapurien tai kavereidensa vaikutusvallan alaisia.Näillä ihmisillä on enemmän elämältä saatavana,kuin näillä rajoittuneilla.Parisuhde on asia erikseen,silloin pitää olla uskollinen puoliskolleen.Mutta sinkkuna ollessa kaikki on sallittua,omahan on asia ite kullakin,ei sen muita pitäis koskettaa :P.
- hyy833
Avioliitossa onnistuminen riippuu karkeasti ottaen kahdesta tekijästä luonteiden sopivuudesta ja seksistä. Se onko naisella ollut 10, 20 tai 30 partneria on se ja sama. Oikeastaan mitä useampi partneri sen parempi. Tietysti ukot
jos meinaatte että ette pärjää "vartailussa" niin sitten ymmärrän.
Vanha Patu - ei epätoivoinen
Yli viiden meneväthän ovat siis keskimääräistä huorahtavampia. Eipä paljon suurempaa häpeää miehelle ole kuin että tututkin ovat vaimoa panneet, mutta eivät vaimoksi kelpuuttaneet. Minulle ei ainakaan kelpaa muiden jämät.
- jämänainen?
Kyllä se mulla on mennyt aina niinpäin, että olen "koeajanut" miehiä, siis nätimmin: tutustunut heihin ihmisinä (ihmisyyteen kuuluu myös seksi)ja valinnut "parhaat", siis minulle sopivimmat päältä. Olen aina, korostan AINA, saanut sen miehen suhteeseen, jonka olen halunnutkin. Naimisiin olen vielä liian nuori, siis henkisesti. Haluan vielä nauttia vapaudesta.
Olen siis nainut suunnilleen puolia tuntemistani miehistä ja he kyllä tietävät luonteeni ja tapani. Moni heistä on halunnut seurustella kanssani ja on minua kosittukin. Edelliseni oli ylpeä siitä, että hän sai olla nro1 vaikka tiesi, että melkein kaikki hänen kaverit olin käynyt läpi. Näin hän minulle itse sanoi. En ole mitenkään ihmeellinen ihminen, mutta kyllä minusta pidetään ja minua arvostetaan. En ainakaan ole katkera ja epävarma, enkä ikinä halua sellaista kyräilevää miestä, joka kutsuu kokenutta naista jämäksi. - jämänainen?
vielä, että kyllä, olen huorahtava. Se takaa sen, että naisia halveksuvat miehet pysyvät kaukana ja saan nauttia itsevarmojen miesten huomiosta missä liikunkin. Elämänmakuista elämää. En tyrkytä omaa tapaani elää kenellekään, mutta en myöskään halua, että minut siitä tuomitaan. En pidä myöskään kokemattomia miehiä/naisia mitenkään huonompina, nämähän ovat vain elämänkatsomus- ja libidokysymyksiä.
- Periaatteen mies
jämänainen? kirjoitti:
vielä, että kyllä, olen huorahtava. Se takaa sen, että naisia halveksuvat miehet pysyvät kaukana ja saan nauttia itsevarmojen miesten huomiosta missä liikunkin. Elämänmakuista elämää. En tyrkytä omaa tapaani elää kenellekään, mutta en myöskään halua, että minut siitä tuomitaan. En pidä myöskään kokemattomia miehiä/naisia mitenkään huonompina, nämähän ovat vain elämänkatsomus- ja libidokysymyksiä.
Kuinkahan monesta miehestä olet tehnyt yhtä katkeran kuin minä olen? En minä aina ole tihkunut vihaa teikäläisiä kohtaan, siihen vaadittiin ikäviä kokemuksia parisuhteista suomalaisiin normilutkiin.
- jämänainen?
Kuinkahan monesta miehestä olet tehnyt yhtä katkeran kuin minä olen? En minä aina ole tihkunut vihaa teikäläisiä kohtaan, siihen vaadittiin ikäviä kokemuksia parisuhteista suomalaisiin normilutkiin.
kyllä minä tällaisia mietin paljon. On minuakin monestimonestimonesti satutettu ihmissuhteissa. Tottakai pyrin minimoimaan kärsimyksen, en esim. harrasta seksiä sellaisten kanssa, jotka ovat ihastuneita minuun ja minä en heihin. Sehän olisi julmaa ja minulle tulee sellaisesta huono olo itsellenikin. Diilit pitää olla selvinä, että kumpikin siis tietää mitä on saamassa, mitä ei. Sellainen on reilua eikä satuta ketään.
Toivon tietysti, että miehet sanoisivat päin naamaa, jos olen tahtomattani satuttanut, ettei tarvii sitten koko naissukupuolta vihata. Ei kannata yhden takia. Useimmiten on kuitenkin niin, että miehille jää vain hyvä maku, eli en tietääkseni ole jättänyt katkeria aatoksia.
- huorapukki
15 eri ilmaishuoraa, ex-vakipillua ja satunnaista määrä maksullisia neitoja. Heh.
Mutta tottakai naisen pitää olla käyttämätön eikä mikään huora. Huora = yli yhden kullin nussima.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162077MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911174
- 941144