en vaan tiedä miten saisin hänet.... Tapailtiin tuossa kuukauden verran, ja oli todella, todella mukavaa. Hän pelkäsi olevansa liian kiireinen minulle. Hän myös usein valitti siitä, kun kesän aikana hänelle oli kertynyt muutama ylimääräinen kilo vatsan seudulle. Ja minä hölmö en edes kiistänyt sitä hänen kuullen mitenkään; olin vain hiljaa. Itse olen hyvässä kunnossa ja erittäin urheilullisen näköinen... Menin muutaman kerran vihjaisemaan, että vientiä riittää paljonkin. Olisi ilmeisesti kannattanut olla hissukseen, sillä muut eivät kuitenkaan minua kiinnosta... Olin vain rehellinen ja ehkä ajatuksena oli tehdä hänestä hieman mustasukkaisen...
Itse harvoin otin häneen ensin yhteyttä, sillä se on mielestäni miesten juttu! Nähtiin kuitenkin melkein joka ilta hänen aloitteestaan. Ja tein hänelle selväksi, että pidän hänestä todella, mielestäni ainakin.
Lopulta HÄN kuitenkin päätyi ratkaisuun, että tarvitsen rauhallisemman miehen, ja että tunnun hänestä enemmän ystävältä!! (täytyy myöntää, ettei näin ole käynyt ikinä ennen, itse olen aina joutunut kiertelemään että "Ei kiinnosta") Kestän toki torjunnan, ei siinä mitään, minulla on hyvä itsetunto, tämä mies vain on todella tärkeä minulle!
Noh, kuulin mutkan kautta, että tämä leijonamies oli sanonut oikein hyvälle ystävälleen, ettei hänen kanttinsa ollut kestänyt minun kanssa, ja että piti minusta kovastikin...
Siispä, yritänkö unohtaa hänet vai mitä pitäisi tehdä...
Ironista, kun kerrankin olisin kiinnostunut jostain miehestä, niin JUURI tämä ei sitten olekaan minusta! Aina ei tietenkään saa kaikkea, mitä haluaisi. :(
Kiitos ASIALLISISTA neuvoista (tiedän nimittäin, että jotkut ihmiset näkevät punaista tätä tekstiäni lukiessaan)
ps. en ole itseäni täynnä oleva, vaikka sen kuvan tästä tekstistä monet saavat, kerroin vain faktat jutun taustasta :)
Tahdon erään leijonamiehen
14
2979
Vastaukset
- toinen nainen
Jokainen on leijonalle se toinen. Leijonamiehet eivät pysty pidättelemään itseään. Katso muualle.
- näin on
ei enempää voi osua naulankantaan kun sinä vastasit!!!
- päin tämä
leijonamies oikein oli? Tarina kuulostaa vain tutulta..
- härkäneito24
Sanotaanko ympäripyörästi, että Satakunnasta... :) Miten sinun juttusi meni, vai olitko sivustaseuraajan roolissa?
- Truidu
No kuule!! Olen ihan samanlaisessa tilanteessa leijonamiehen kanssa. Olemme erittäin lämpimissä väleissä, ja hän epäröi, koska välittää 'liikaa'??!! Älyttömin juttu kohdallani, mutta nmiin inspiroiva, että annan ajan kulua. Tulee jos on tullakseen. Muut miehet eivät enää kiinnosta alkuunkaan. Jos näin täydellisen sopiva ja yhteenkuuluvaisuutta hehkuva suhde ei onnistu ikinä, niin en sitten usko mihinkään. Hän tietää tunteeni täysin, mutta silti odottelee tilanteen kehittymistä. Kyllä se siitä.. uskon niin.
- Uroskisu
Me leijonauroot harvemmin sytytään naisille, jotka ei näytä selvästi aikeitaan.Liian lammasmaista meininkiä.
- härkäneito24
Kiitoksia aiemmista neuvoista!
Juttu vaan paranee... :) Kuulin nimittäin myös erittäin luotettvalta tasolta, että tämä leijonamies ei ikinä ole seurustellut tummahiuksisen tytön kanssa, sillä niihin ei kuulemma voi luottaa!!! HAH! Kaikkein pahimpia kuulemma ovat sellaiset varustettuina ruskeilla silmillä!!! Eli minä olen pahin mahdollinen! APUA hänen kanssaan, mies on kuitenkin lähemmäs kolmekymppinen!
Niin, ja häntä alkoi tosiaan ilmeisesti kaduttamaan tämä ystävä -päätös... Ei hän tosin minulle sitä ole alentunut sanomaan, senkin kuulin samaiselta henkilöltä kuin muutkin jutut. Ollaan siis taas nähty ja oltu yhteydessä tämä viikko... :) Hän vaan jaksaa valittaa kokoajan kiireitään, aivan kuin puolustuksena sille, ettei kerkeä näkemään, vaikken minä vaadi tai kysele yhtään mitään!! =) Niin, ja hänellä on oikeasti ura nousujohteinen; kiirettä siis pitää.
Outo mies, mutta niin puoleensavetävä... Toivon, että olen saanut hänet pauloihini :) Nähtäväksi jää. - Tuntee leijonia..
Nyt on jellona ottanut vähän itseensä ku häntä pitäisi kehua eikä kaverin omaa itseään! Muista aina imarrella leijonaasi, loukkaantuu verisesti jos kehut jaetaan muille. Eikös olekkin hassun hauskaa seuraa tämä aurinkoinen tulimerkin edustaja. Hänen kanssaan ei varmasti aika tule pitkäksi eikä ole tylsää! Järjestä ylelliset treffit, niin veikkaisin että hän on sinun:) toivon ainakin näin! Ei muuta ku toimeksi, ettei kaduta loppu elämää! Pidän tosissaan sulle peukkuja!!!
- daniella1975
Mikä olet horoskoopilta itse? Minulla on leijona mies ollut 4v. Aivan ihana joskin kiireinen meillä on yksi lapsi ja toinen tulossa.. Hän on ÄÄRINMÄISEN mustasukkainen!!!! Alussa kun inäkin vihjasin että muitakin tulijoita olisi. Otti herneet palkoineen nenään. Leijonamiehen saa pikkusormen ympärille kehumalla häntä ja paijaamalla. Olemalla kuitenkin itsenäinen nainen (ei riippakivi) Pitäisi antaa itsestään 100% suhde toimii niin kauan kun et anna aihetta olla mustasukkainen.. Olen perehtynyt näihin horoskooppeihin aika paljon!
- härkäneito24
Härkähän minä siis olen horoskoopiltani... En siis maailman helpoimpia ihmisiä, mutta sanotaan, että elämä on opettanut minua paljon jo tähän ikään mennessä. Olen ainakin yli-rehellinen, myös melko itsepäinen, ystävällinen ja erittäin elämänmyönteinen ja iloinen ihminen. Tämä leijona saa minut nauramaan, ja se on tärkeää!
Luulen, että tein hänet liian mustasukkaiseksi toiminnallani. No nyt tosiaan ollaan taas tapailtu, kun häntä alkoi kaduttamaan. Hän pelkää varmaan, että joku muu tulee ja ottaa.
Katsotaan, mihin tämä nyt johtaa. Päätin, etten ainakaan ahdista häntä nurkkaan! :) - vastaa
härkäneito24 kirjoitti:
Härkähän minä siis olen horoskoopiltani... En siis maailman helpoimpia ihmisiä, mutta sanotaan, että elämä on opettanut minua paljon jo tähän ikään mennessä. Olen ainakin yli-rehellinen, myös melko itsepäinen, ystävällinen ja erittäin elämänmyönteinen ja iloinen ihminen. Tämä leijona saa minut nauramaan, ja se on tärkeää!
Luulen, että tein hänet liian mustasukkaiseksi toiminnallani. No nyt tosiaan ollaan taas tapailtu, kun häntä alkoi kaduttamaan. Hän pelkää varmaan, että joku muu tulee ja ottaa.
Katsotaan, mihin tämä nyt johtaa. Päätin, etten ainakaan ahdista häntä nurkkaan! :)Vaikken olekaan se sinun unelmiesi jellona, niin voin kai sen verran sanoa, että jos leijonamies sanoo, että hänellä on muutama kilo vatsan seudulla ja jos se ei sinua häiritse, niin SINUIN ON HETI sanottava se hänelle. Leijona tarvitsee naisen kehut. Häntä itseään nimittäin häiritsee kilot, mutta jos sinua ei niin tee se heti selväksi. Älä tee leijonaa mustasukkaiseksi - menetät hänet kokonaan. Ei leijona niin tyhmä ole etteikö tiedä, että sinulla vientiä olisi. Leijona on sen verran ylpeä, ettei hänen naisensa saa muita tosissaan vilkuilla vaan leijonan täytyy olla sinun aurinkosi ja palvontasi kohde. Kuulostaa aika egoistiselta mutta jos leijona saa sinun palvontasi, niin sen jälkeen hän omistaa aikasi sinulle. Ja uskoisin, sinun olevan tyytyväinen.
- seeqq
vastaa kirjoitti:
Vaikken olekaan se sinun unelmiesi jellona, niin voin kai sen verran sanoa, että jos leijonamies sanoo, että hänellä on muutama kilo vatsan seudulla ja jos se ei sinua häiritse, niin SINUIN ON HETI sanottava se hänelle. Leijona tarvitsee naisen kehut. Häntä itseään nimittäin häiritsee kilot, mutta jos sinua ei niin tee se heti selväksi. Älä tee leijonaa mustasukkaiseksi - menetät hänet kokonaan. Ei leijona niin tyhmä ole etteikö tiedä, että sinulla vientiä olisi. Leijona on sen verran ylpeä, ettei hänen naisensa saa muita tosissaan vilkuilla vaan leijonan täytyy olla sinun aurinkosi ja palvontasi kohde. Kuulostaa aika egoistiselta mutta jos leijona saa sinun palvontasi, niin sen jälkeen hän omistaa aikasi sinulle. Ja uskoisin, sinun olevan tyytyväinen.
Voe, olen tehnyt ihan väärin. Olen oikein yrittänyt saada erästä leijonaa mustasukkaiseksi. Kun yksi toinen tuli viereeni istumaan ja flirttailemaan mulle, tämä leijona katseli siellä ja minä oikein esitin sellaista kiinnostunutta tälle toiselle. Ihmettelinkin, miksi tämän leijonan kiinnostus lakkasi heti sen jälkeen. Minun mielestäni tämä leijona ei kuitenkaan pidä kehuista, vaikka olen häntä kehunutkin paljon.
- artemida
Useinhan juuri se mikä on tavoiteltavaa, kiinnostaa! En tiedä liekö sun tapauksessa näin käynyt...tietänetkö itsekään vai onko alitajuntaista toimintaa. Itselleni hyvin tyypillistä kuitenkin. Sama kuvio kuin sullakin, et olen joutunut "rumimpia kepillä häätämään", mut jos joku tyyppi onkin ns. vaikea pakkaus, tavoiteltava ja vähän epävarma, ihme kyllä alkaa kiinnostaa. Ja näinhän se usein sit on, se jonka haluaa, sitä ei sit saakaan, jää luu käteen.
Jos tollasia on kuitenkin kundi jutellu, ota yhteyttä ja katsele mitä asian etee on tehtävissä ;))) Oikein kivaa syksyä sulle! - anni
leijonamiehesi ole varattu...? jos on kiireinen...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih264330- 2563724
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282114Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701736Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko161502Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81439Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä4101347Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501229Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4111187Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070