Onko kellään tietoa, minkä operaattoreiden prepaid-liittymät ovat halvimmat? Olen lähdössä syksyksi vaihtoon, eikä kannata suomalaisella liittymällä paljon soitella siellä...
Puhelinliittymä
3
484
Vastaukset
- Zeynep1
Mulla on ollut BT, Orange ja Virgin. Virgin on halvin. Sim-kortti maksoi muistaakseni n. 10 puntaa.
- taalla,
mulla on Virgin ja se tosiaan maksoi £10, ja siihen hintaan sisaltyy £5 puheaikaa valmiiksi ladattuna. Ei noissa niin kauheasti hintaeroja taida olla. (Se on muuten Pay As You Go Briteissa, ei Prepaid:)
- emilialontoossa
Itselläni on ollut Vodafone ja Fresh. Ensimmäinen oli riistoa. Jälkimmäinen on osoittautunut ehdottomasti parhaimmaksi markkinoilla olevista. SIM-kortti maksaa £10 ja siihen kuuluu saman verran puheaikaa. Tekstarit 5 p ja puhelut 15 p. Ulkomaan viestit on kans 15 p, mutta puheluita ei voi soittaa ulkomaille, mutta se ei oo ainakaan vielä haitannut. Kurkkaa linkki http://www.carphonewarehouse.com/commerce/servlet/gben-server-PageServer?ARTICLE=MAIN.UK.INTERNET.STATIC.TTMOBILE.HOME.MBWLD
Onnea vaihtoon!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406993
- 323948
- 453330
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482087- 402058