miten sopivat yhteen? Kyseessä yli nelikymppinen nainen ja vielä vanhempi mies. Kolahti niin totaalisesti molemmilla kun tavattiin, mutta miten pitemmän päälle. Minä olen nouseva rapu.
veskari(n)
5
885
Vastaukset
- estrogeeni
Luonto on ihmeellinen. Se järjestää asiat niin, että nuorena nainen on täynnä estrogeeniä ja vanhana mies. Miehellä toisinpäin. Jos siis sinä estrogeeni-ikää lähestyvä mies alat vesimiestä, niin se vesimies ei ala rapua. Pieleen menee. Vesimies on liian kova , arvaamaton ja kylmä herkälle ravulle. Tai sitten sinä haluat sitä.
- mutta
minähän olenkin nouseva rapu(n) ja en todellakaan kylmä enkä arvaamaton. Rakastan hellittelyä, kosketuksia, nättiä sanoja ja katseita, harmoniaa kodissa ym. näitä minä annan ja niitä haluan. En ole tyypillinen vesimies, olen vanhemmiten muuttunut, kukapa ei.
- testost.
mutta kirjoitti:
minähän olenkin nouseva rapu(n) ja en todellakaan kylmä enkä arvaamaton. Rakastan hellittelyä, kosketuksia, nättiä sanoja ja katseita, harmoniaa kodissa ym. näitä minä annan ja niitä haluan. En ole tyypillinen vesimies, olen vanhemmiten muuttunut, kukapa ei.
Se on jännä miten ainakin meillä veskari äiti rapu tytär tulevat hirmu hyvin toimeen.
- Neitsykkä
Niin kerrotaan, että ainakin Ronald Vesimies Reagan ja Nancy Rapu Reagan olivat todella onnellisia yhdessä... :o)
- MINULLA
Olen itse vesimiesnainen ja siitä ei tullut kuin särkyneitä sydämmiä ja pahaa oloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225434- 274705
- 282691
- 342334
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121581
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241390- 181386