mikäs roskapostivimma

..2

se nyt on alkanut kun joka päivä tulee ulkomaalaisen yleensä naisten nimellä useampi viesti.Tätä on kestänyt n. reilun viikon ajan.
En tietenkään avaa niitä,mutta ärsyttää kovasti,niistä ei kai pääse eroon millään....

5

838

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä tehdä

Juuri samanlaisia ja useita peräkkäin. Onko keinoa estää.

• zxcvbnm

Joko erillinen tai sitten käytettävä vaikka Thunderbirdiä, jossa on hyvä suodatin sisäänrakennettuna.

• Thunderbirdiä
        zxcvbnm kirjoitti:

Joko erillinen tai sitten käytettävä vaikka Thunderbirdiä, jossa on hyvä suodatin sisäänrakennettuna.

Kyllähän se ne osaa roskapostikansioon laittaa, mutta niiden lataaminen vie aikaa. Olisikohan mitään mahdollisuutta pysäyttää moinen rapatulva ennenkuin se ehtii omalle koneelle? Jotkut näkyvät käyttävän spämmiä kiusantekona. Minulla oli hiljattain erimielisyyttä Ebay-myyjän kanssa, ja seuraavana aamuna odotti 480 roskapostia luukussa. Yleensä oli sitä ennen tullut ehkä kymmenen päivässä. Sitten se laantui noin 50 päivässä. Ja eilen tuli taas 485. Jos olisin oikein ilkeä, ottaisin selvää, miten moisen voi saada aikaan ja... Mutta enhän minä sellaista tee. Mutta haluaisin tietää, minne voi valittaa, ja miten. Vai onkohan roskaposti nyt jo sellainen valtava kisa, ettei kukaan voi sille mitään? Nortonin antispammi ei ole sen parempi - laittaa roskakansioon, muttei pysäytä koneelle tuloa.

• Se että
        Thunderbirdiä kirjoitti:

Kyllähän se ne osaa roskapostikansioon laittaa, mutta niiden lataaminen vie aikaa. Olisikohan mitään mahdollisuutta pysäyttää moinen rapatulva ennenkuin se ehtii omalle koneelle? Jotkut näkyvät käyttävän spämmiä kiusantekona. Minulla oli hiljattain erimielisyyttä Ebay-myyjän kanssa, ja seuraavana aamuna odotti 480 roskapostia luukussa. Yleensä oli sitä ennen tullut ehkä kymmenen päivässä. Sitten se laantui noin 50 päivässä. Ja eilen tuli taas 485. Jos olisin oikein ilkeä, ottaisin selvää, miten moisen voi saada aikaan ja... Mutta enhän minä sellaista tee. Mutta haluaisin tietää, minne voi valittaa, ja miten. Vai onkohan roskaposti nyt jo sellainen valtava kisa, ettei kukaan voi sille mitään? Nortonin antispammi ei ole sen parempi - laittaa roskakansioon, muttei pysäytä koneelle tuloa.

Painaa rastin" estä tämän lähettäjän viestit" ruutuun.

Mullekin on tullut muutama ulkomaisen naisen lähettämä viesti jostain hornantuutista, ja nyt vasta muistin, että se estotoiminto on olemassa.

Seuraavan kerran napautan siltä luukun nokan edessä kiinni.

• zxcvbnm
        Thunderbirdiä kirjoitti:

Aikoinaan kun oli ISDN-yhteys ja OS/2 niin käytin sellaista ohjelmaa kuin Deleatur http://eberhard-sturm.de/index_e.html . Siitä näyttää olevan myös Windows-versio.

Deleatur tutkii POP3 laatikossa olevia posteja ja tuhoaa ne sine. Ohjelma lataa jokaista postia vain sen verran että pystyy luokittelemaan postin. Opettamisen jälkeen palasi hienosti.

Nyt on kymppimegainen rööri, joten Thunderbird pistää nopeasti roskat roskakoriin eikä etäroskanpoistajaa ole tarvittu. Varmaan löytyy muitakin samanlaisia ohjelmia kunhan vain etsii.

Roskaposti on vaikea ongelma. Operaattorit eivät voi sulkea roskapostia lähettäviä operaattoreita (kotipaikka yleensä Kiina tai USA) ilman että sähköpostin käyttökelpoisuus kärsisi. Perimmäinen syy on kuitenkin se että ihmiset ovat erittäin innokkaita ostamaan roskapostittajien kauppaamia tavaroita tai palveluita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5434
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      27
      4705
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2691
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2334
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1637
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1581
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1390
    10. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      18
      1386
    Aihe