numero on 13? Onko se tuonut teille onnea vai epäonnea, vai onko sillä ylipäätään ollut mitään merkitystä?
Kuinka moni
10
920
Vastaukset
- ....-
Sillä on se merkitys ollut, että postini tulevat oikeaan asuntoon!! ;)
- Tofi
Enpä ole huomannut mitään poikkeavaa.
- Tyhmä Kansalainen
Se riippuu ihan, että miten taikauskoinen on, että miten paljon sillä asunnon numerolla on merkitystä.
Jos sinua jo muuttaessa on harmittanut numero 13 ja vielä lisäksi olet taikauskoinen ja pelkäät asunnon numeron tuottavan huonoa onnea, on kohta aivan kaikki kotonasi tapahtuneet pienet jutut numeron 13 ansiota.
Esim tökkäät neuloessa neulalla sormeesi ja siitä valuukin verta. Sehän on ilmiselvästi asunnon syytä.
Ihmismieli normaalisti ei välttämättä edes rekistöröisi tuollaista ihmeellisenä, mutta se voi myös yhdistellä asioita kummallisesti ja pian asunnossa onkin huono ilmapiiri kiitoksena asunnon numeron ja taikauskoisen asukkaan. - Zamiel
13 on Pythagoraan mukaan 'Jumalaton',itsellä on syntymäajasta laskettu numerot 13.2 ja 13 nummero on vain onnenpäivä-.-,näin Äitylin mukaan RIP.
Mutta enpä menisi huoneeseen jossa joku väkivaltaisesti kuollut,oli numero mikä oli,joskus jää jäljelle negatiivinen lataus,ei aina,mutta onpa jotkut kalliotkin ja maakohdat vahvoja enekiapyörteitä täynnä,jotkut tai -,enpä menisi - paikkaan.
Se on moro... - Tutkittua tietoa
Hei!
Ei sillä ole mitään merkitystä, sillä se juuri on taikauskoa. Ihminen täyttää esim. 13 vuotta. Jos moiseen hölynpölyyn uskoo, niin silloinhan sekin olisi epäonnen vuosi!! Näinhän se ei ole. - Tutkittuatietoa
Hei!
Ei sillä ole mitään merkitystä, sillä se juuri on taikauskoa. Ihminen täyttää esim. 13 vuotta. Jos moiseen hölynpölyyn uskoo, niin silloinhan sekin olisi epäonnen vuosi!! Näinhän se ei ole.- Kaksi nimeäni
Et selvästikään ole koskaan ollut 13-vuotias.
Omasta mielestäni numero 13 tuottaa huonon onnen sijaan huonoja elokuvia, mikäli elokuvan nimessä sattuu olemaan kyseinen luku. En ole nähnyt kovin monta talläista elokuvaa, joten käsitystäni saa uudistaa, eli: Jos tiedätte hyviä elokuvia, joiden nimessä on numero 13, mainostakaa ihmeessä.
- äläuskokaikkea
Hei!
Ei sillä ole mitään merkitystä, sillä se juuri on taikauskoa. Ihminen täyttää esim. 13 vuotta. Jos moiseen hölynpölyyn uskoo, niin silloinhan sekin olisi epäonnen vuosi!! Näinhän se ei ole. - jkvm
nyt vasta huomasin että minähän asun talossa, jonka numero on 13. pelkkää huonoa on tässä talossa tapahtunut. puoli vuotta olen asunut ja muuttamisen halu kova..
- ihmemies
Ok esimerkiksi synnyin 13 päivä ja olin kuolla silloin ja koin elämäni pahimmat ajat 13 vuotiaana ja lisäksi monet asiat jotka menevät aluksi hyvin menevät lopulta huonosti. Niin ja perin äidiltäni vielä silmäsairauden ja siskoni ei perinyt koska ei syntynyt 13 päivä. Ja tiedoksi vain että olen kirottu epäonnistumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728