Minne helmikuussa?

morsku07

Me haluaisimme kohteen missä on n. 23-28 astetta lämmintä. Ei saa olla kostean kuuma paikka esim. Thaimaa..Sellasen sopivan lämmin ja missä on jotain nähtävää,ei pelkkä rantaloma,mutta ei kaupunkilomakaan..Talvella kohteissa on joko liian kylmä tai liian kuuma..auttakee!!

5

2767

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joululoma

Joulukuussa (1999) etelä-Espanjassa oli lämpötila keskimäärin 20 asteen pintaan, joten helmikuussa on varmaan vähän lämpimämpää. Periaatteessa oli vähän turhan kylmä uimiseen, mutta ei se minua estänyt kun talon pihassa oli uima-allas (14-asteista vettä - olin hullu teini).

Näkemistä siinä maassa on myös, riippuu sitten kiinnostuksesta mihin päin suuntaa. Tuolloin 1999 olin perhelomalla Malagan tienoilla - käytiin katsomassa linnoituksia ja Gibraltarillakin käytiin. Ruokakin oli hyvää (mutta vettä ei muistaakseni kannattanut juoda ja jokin rokotus kannatti ottaa jos aikoi syödä äyriäisiä).

Meni minne tahansa, kannattaa majoittautua jonnekin turistikeskuksien ulkopuolelle - ei tarvitse olla edes kaukana, lyhyen ajomatkan päässä, kun hinnat tippuvat huomattavasti.

• Heidi_

Ootteko miettiny Meksikoa? Helmikuussa siellä ei vielä ole liian kuuma eikä hurrikaanikausi ole menossa. Meksikossa on lisäksi upeitten rantojen lisäksi paljon muutakin nähtävää. Esim. kaikki mayanähtävyydet, sukellus ja snorklaus ja muutenkin eksoottinen kulttuuri. Hotellit on hyviä ja valinnanvaraa löytyy. Lisäksi löytyy paljon hyviä all-inclusive -hotelleja, jos sen tyyppinen majoitus kiinnostaa.

• travelparadise

me lähdemme etelä-afrikkaan. Lämpötila mukava 26 asteen tietämillä, ja sateet vähäisiä-> kosteus pysyy alhaalla. Paljon nähtävää, aivan ihana maa: kaupunkia, kulttuuria, viinitarhoja, yksinäisiä valkohiekkaisia rantoja, vuoristoa. ja mikä parasta, samassa aikavyöhykkeessä, joten matka sinne on erittäin helppo. 12 tuntia lentokoneessa, illalla koneeseen, nukkuu yön yli ja aamulla herää virkeänä etelä-afrikassa. mikäs sen mukavampaa!

• hhh

Joo, parempaa paikka ei olekaan kuin Uusi-Seelanti. Helmikuussa siellä on loppukesä, niinkuin meillä elokuu.

• Morsku07

Me ollaan suunnittelemassa reissua sinne!!Se kuulostaa aivan ihanalta paikalta!!Kiitos sinulle joka ehdotit paikkaa!!
        Mistä kannattaa ostaa lentoliput yms.?muita vinkkejä matkan suunnitteluun,mitä kannattaa tietää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7342
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4068
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3585
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3120
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2796
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2289
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      51
      2275
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37