On huvittavaa lukea sinkkujen valitusta siitä, ettei muka täydellisen komea/kaunis, huumorintajuinen, koulutettu etc. etc. kelpaa.
Suuret on luulot itsestään, mutta kyllä vastakkaisen sukupuolen vastaanotto kertoo totuuden. Ehkä se onkin se pohjaton itserakkaus kun tökkii. Hieman nöyryyttä peliin, niin eiköhän se kumppani löydy. Lienee hieman todennäköisempää, että vika on itsessä eikä niissä tuhanssissa muissa, jotka eivät tämän supersinkun erinomaisuutta tunnista?
Ihan tavallinen rumemman puoleinen, kauppakoulun käynyt tylsä konttorirottakin löytää helposti itselleen kumppanin. On siis ihan turha marista siitä, ettäkö naisilla/miehillä on ylettömän kovat vaatimukset.
Sinkkujen omakehu haisee
10
1278
Vastaukset
- ei noissa
jutuissa ole mitään omakehua ja ihan ollaan kuule tiedostaen omat puutteensa! Tavalliset ihmisethän täällä on asiasta valittaneet, harvemmin kukaan komea insinööri alkaa valittaa ettei naista löydy.
Kun on hienot paperit, komea naamataulu ja paljon pätäkkää niin naisia löytyis varmaan jonoksi asti.
Joku ekonomi jolla on ruma pärstä voi saada naisen juuri ekonomin tutkintonsa avulla.
Mutta tavallisen näköinen duunariluokan mies ei ikinä saa naista vaikka kuinka kohtelis naista hyvin!- ....................
akateemista komeeta pitkää pätäkkämiestä, jotka valittavat täydellisyyttään syyksi. saattavat tosin olla yksi ja sama henkilö, joten eipä yleistetä
- C.B.
toi kommentti ettei tavalliset duunarimiehet kelpaa... so not true!
me just yhtenä päivänä juteltii yhen läheisen ystävän kanssa, miten kumpiki haluttais ihan tavalliset duunarit miehiks. aika kauheeta ois olla jonkun korkeasti koulutetun miehen kanssa, joka jatkuvasti antais ymmärtää naisen olevan se tyhmempi osapuoli tms... :/
me halutaan tosi miehet. ja duunareista uhkuu sellainen joka kolosta. äläkä, hyvä lukija, luulekaan että mielessä on jotkut puolialastomat timmit sopivasti ruskettuneet asvaltinpaikkaaja urokset... ei. vaan ihan joku "maukka perusjätkä". mies joka saa meidät tuntemaan itsemme suhteessa naiseksi :)
missähän ne maukat vaan luuraa...? ;) - olla se
.................... kirjoitti:
akateemista komeeta pitkää pätäkkämiestä, jotka valittavat täydellisyyttään syyksi. saattavat tosin olla yksi ja sama henkilö, joten eipä yleistetä
pokaalimamma myös.
- minä taas
eipäs yleistetä...
- mutta kun ei
Kyllä mä olen jo tovin odottanut sitä naista ulkomuodosta riippumatta. Luonteellakaan ei niin väliä kunhan imuroi mut ja mun kämpän. Jospa huomenna on sellainen oman oven takana.
- panettelua ja yleistystä
Huvittavaa lukea tollasia yleistyksiä, joilla ei ole kunnon perusteita. Ainahan noita Barbeja ja Kenejä löytyy muutama, mutta suurin osa meistä "itserakkaista" sinkuista ei ajattele kelpaamisia sen enempää kuin komeaa ulkomuotoa. Kauneus on katsojan silmässä muistatkos? Yleensä te, jotka teette tämän kahtia jaon "meidän" ja "teidän" välille, tuotte itse aina esille tämän ulkonäön..
Sinänsä kummastuttaa, koska sen sijaan että mietittäisiin kuka kelpaa miehistä ja kuka ei, todellisuudessa pohditaan syitä, miksi itse ei kelpaa. Miks onkin niin vaikeeta löytää mies, joka jakaisi saman arvomaailman ja ajatusmaailman ylipäätään? Puhumattakaan, että kemiat kohtaisi. Aina joko tai. Totta on, että korkeastikoulutetut akateemiset komistukset eivät esim.mulle ns.kelpaisi(pikemmin eivät vain herätä kiinnostusta), koska en usko, että maailmamme kohtaisivat. Luultavammin edustavat ja haluavat elää toisenlaista maailmaa kuin missä minä tuntisin oloni kotoisaksi. Olisin ammattikorkean tutkinnolla monelle liian "tyhmä", köyhäkin ehkä..puhumattakaan tulevaisuuden tavoitteista. Se mikä mulle riittäisi, tuskin riittäis kovan koulutuksen miehelle, joka mittaa elämässä menestymisen eri yksiköillä kuin minä. Mulla on lähes 30-kymppisenä vahva näkemys omasta tulevaisuudesta, haaveita ja tavoitteita, joita pyrin toteuttamaan. Niin on monella muullakin. Jos halut ja näkemykset ei kohtaa, mitä jää jäljelle?
Tässä kaikessa on sun ikäväksesi kyllä oikeesti kysymys vaan samanhenkisistä ihmisistä ja kemioista, ei niinkään ulkonäöstä(jonka määrittelee lopulta ihmisen sisin, eikä naama)tai tutkinnoistakaan lopultas. Ihminen ratkaisee, ei mammona ja maine. Ainakin kun on kyse meistä itserakkaista sinkuista :)- damita.jo
enpä olisi ite paremmin saanut sanottua. ja toi ulkonäköpuoli on todella juuri katsojan silmissä... toinen tykkää freddie ljungbergistä ja toinen krugerista. :D
myönnän että itselleni ulkonäkö merkitsee paljon - miehen pitää tuottaa mulle joka silmäyksellä "onko toi todella mun?" -fiiliksen. mutta persoonallisuus on enemmän valttia kuin kiiltokuvakomeus. kokonaisuudesta se on kiinni.
miksi sitten niin monet kuvattomat niin treffisivuilla kuin täälläkin valittavat, että aina vaan ulkonäöllä on väliä?? onhan sillä, mutta se ei ole läheskään se tärkein asia. puhumattakaan että olisi se ratkaisevin.
ei minullekaan ole miestä vielä löytynyt. omaa "syyllisyyttäni" asiaan en kuitenkaan kiellä. ehkä vielä joskus... damita.jo kirjoitti:
enpä olisi ite paremmin saanut sanottua. ja toi ulkonäköpuoli on todella juuri katsojan silmissä... toinen tykkää freddie ljungbergistä ja toinen krugerista. :D
myönnän että itselleni ulkonäkö merkitsee paljon - miehen pitää tuottaa mulle joka silmäyksellä "onko toi todella mun?" -fiiliksen. mutta persoonallisuus on enemmän valttia kuin kiiltokuvakomeus. kokonaisuudesta se on kiinni.
miksi sitten niin monet kuvattomat niin treffisivuilla kuin täälläkin valittavat, että aina vaan ulkonäöllä on väliä?? onhan sillä, mutta se ei ole läheskään se tärkein asia. puhumattakaan että olisi se ratkaisevin.
ei minullekaan ole miestä vielä löytynyt. omaa "syyllisyyttäni" asiaan en kuitenkaan kiellä. ehkä vielä joskus...Enkä mä ole vielä naisystävää/ elämän kumppania löytäny. Onko mulla ollut sit silmät kiinni, jonaki päivänä se on siinä, mä uskon siihen niin kauan ku hengitän.
- Rentosport
Tunnen ihmisiä, jotka hyppäävät suhteesta toiseen, kun eivät kestä yksinoloa. Eivät sitä kestä useimmat sinkutkaan, mutta ei sitä hepposin perustein ketä vain huolita, vaikka tarjolla olisikin. Näinhän se saattaa olla, mutta...
Tunteet on monimutkaisia, eikä niistä voi tehdä yleistyksiä. Puhut vain itserakkaudesta. Pohdipa myös asiaa toisesta näkökulmasta. Vika saattaa todellakin olla itsessä niinkuin sanoit, mutta sinkku tuntee itsensä riittämättömäksi toiselle ihmiselle. Huono itsetunto saattaa johtua monesta eri asiasta ja sen vaikutus saattaa ulottua pahimmillaan läpi elämän. Eikä tämmöiset kirjoitukset tosiaan auta löytämään omaa itsetuntoaan, jotta sen kumppanin lopulta löytäisi.
Muut vastasivatkin jo sinulle kemian ja samankaltaisuuden puolesta, joten vältän turhaa toistoa. Olen heidän kanssaan samaa mieltä.
Totean vain lopuksi, että sinkut ja varatut voivat elää rinnatusten. Ongelmia tulee silloin kuin huonossa parisuhteessa elävät ihmiset alkavat epäilee parisuhdettaan joko pettämisaikeissa, tai mustasukkaisuudessaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7395003Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734239Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192125MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401898- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711493OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941154