Ikisinkun tilitys

Noniin taas me sinkut jouduttiin tänään töissä tekemään ylimääräistä kun nämä perheelliset ja pariutuneet olivat lähteneet huviloille viettämään huvilakauden päättäjäisiä ja näinollen me sinkut jäätiin pitämään firmaa pystyssä kun eihän sinkuilla ole mukamas muuta tekemistä. Näille perheellisille kyllä heruu aina vapaata kun vaan pyytävät. Joten miettikää te jotka aina moititte sinkkuja siitä että he eivät ole tyytyväisiä mihinkään niin miettikää ensin meidän sinkkujen kannalta asioita ennenkuin arvostelette, ja useimmat meistä sinkuista (minä mukaanlukien) eivät ole vapaaehtoisesti sinkkuja, koska kaikille ei ole sitä puolisoa luotu tai löytynyt ja kun ei ole kelvannut kellekkään. Niin niiden parisuhteessa elävien on helppo sanoa että kun sä oot sinkku ja sulla on niin helppoa jne., Mutta ei se yksineläminen kyllä aina mitään herkkua ole. Ja ihmettelen kyllä niitä jotka sanoo tyyliin: Oon ollu nyt sinkkuna pari kuukautta ja haluaisin taas "jonkun" kun muuten elämä on niin yksinäistä. Näitäkin on. Niin sanon teille että itse olen ollut koko elämäni sinkku eikä yhtäkään seurustelusuhdetta takana. Joten meitä sinkkuja on kahdenlaisia ja minut luokitellaan näihin ikisinkkuihin, kun taas sitten on niitä jotka ovat seurustelleet ja sitten jääneet jostain syystä yksin ja ovat sitten sinkkuja. Kertokaahan muutkin sinkut kohdellaanko teitä samanlaisesti työpaikalla? Kaikesta huolimatta toivotan Hyvää viikonloppua kaikille ikisinkuille ja ikisinkuiksi itsensä tunteville

4

900

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jätkä85_21

onneksi on maksulliset.

• xanna

Kyllähän sitä ylimäärästä iltahommaa annetaan, ei tietysti pakko ole suostua, mutta rahaahan siitä tulee. Eikä tarvitse sitten yksin kotona kärvistellä, kun aika kuluu mukavasti töissä. Mun mielestä tämä vaan on positiivinen asia, voi hukuttaa yksinäisyytensä työhön. Ei sitä ole varaa tai mielenkiintoa juosta kaikissa kissanristiäisissä etsimässä sitä oikeaa, jota ei todellakaan mahdollisesti ole olemassakaan. Ja jos ihmissuhdeasiat ovat niinkuin ovat, ole onnellinen että sulla on töitä, olet varmasti pidetty työntekijä. Kaikilla ei tota työtä ole, ja se mahdollinen onnellinen parisuhdekin voi olla pelkkää kulissia. Ei se suhteessa eläminen ole autuasta, vaikeeta sekin on. Ei sinkkuus ole mikään huono asia, saat elää kuin haluat. Tietysti yksinäisyys vaivaa, mutta et ole ainoa, ja onhan niitä kaikkia sinkku tapahtumia yms sellasia. Et ole yksin, ajattele positiivisesti!

• C.B.

meni eilinen ilta kuunnellen uudelleen ja uudelleen "system of a down":n "lonely day":tä...

meillä töissä menee nää työ jutut aika kivasti sumplaillen sinkkujen ja muiden välillä. oon vuorotöissä, ja se tuo eteen aina työpäivä myös pyhäpäiville. meillä on epävirallisesti sovittu, että kun esim sinkut haluaa bilettää vappuna ja uutena vuotena vapaalla, niin vastapainoisesti perheelliset nautiskelee yhdessä joulusta ja pääsiäisestä... aika kätevää.

niin meillä ei saa tehdä ylitöitä, joten se myöhempään jääminen ei ole meillä issue. voimia kaikille töihin, ja ainahan voit kieltäytyä jäämästä myöhempään. kukaan ei voi sanoa onko sinulla treffit tai jotain muuta jo sovittua menoa... ;)

• mit

tekee vaan mahd paljon työtä, ei kerkeä haaveilla kumpppanista. ja vielä parempi jos työ semmoista missä pitää olla koko ajan menossa tai tehdä jotain.. kuten itselläni. harmi vaan viikonloput joutuu pitämään vapaata, nää on vähä pahoja.
      t: ikisinkku

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4983
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4219
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2321
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2105
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1888
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1716
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      171
      1483
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1218
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1203
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94