eli millä lisähinnalla valvot öitäsi
mikä on yötyölisäsi
18
11452
Vastaukset
- Nimimerkki
1.87e/h
- Tuohon hintaan
Öitäni!
Nopeasti laskettua se tekisi ylimääräistä noin parisataa € /kk (nettona), jos kaikki työaika olisi yötöitä..
Harvapa sitä tosin 'huvikseen' yötöitä tekee, mutta kuitenkin.. Kuvittelin korvausta paljon isommaksi! - Nimimerkki
Tuohon hintaan kirjoitti:
Öitäni!
Nopeasti laskettua se tekisi ylimääräistä noin parisataa € /kk (nettona), jos kaikki työaika olisi yötöitä..
Harvapa sitä tosin 'huvikseen' yötöitä tekee, mutta kuitenkin.. Kuvittelin korvausta paljon isommaksi!Eipä tuo mikään ruhtinaallinen korvaus ole, mutta eipä noita yövuoroja ole kuukaudessa kuin keskimäärin 6 kpl. Rahassahan tuo tekee 6*8*1,86=89,28 ja siitä verot pois.
Teollisuudessa nämä vuorokorvaukset eivät välttämättä ole lähelläkään jotakin kaupan vuorolisiä, vaan pyörivät yleensä tuossa euron ja parin välissä. - Ravintolassa
Tuohon hintaan kirjoitti:
Öitäni!
Harvapa sitä tosin 'huvikseen' yötöitä tekee, mutta kuitenkin.. Kuvittelin korvausta paljon isommaksi!Menkää ravintolaan(tanssi/yökerho) töihin satte olla joka yö 1.67 yö korvaus ja aina viikonloppuisin, Sunnuntai/Maanantai vapaana viikonloppuvapaa joka 7 vko. Ja tää on sitten kivaa.
- Liian halvalla ?
Meillä 3,01 eli 24€/yö surkeeta. su. yökorotus tuplat suur.pyhä korotus triplat.Se ois yölisänä sopiva mikä tulee suurpyhä yönä yli 9€/yölisää
- sporttipoju82
saan 2,49€ tunnista lisää ja meidän firmassa yövuorot ovat periaatteessa helpoimmat. Sen takia tykkään niitä tehdäkin
- gdgf
0e yölisä.
Lehdenjakaja varhaisjakelussa, vaan enpä enää kauaa. - sen mukaan
mitä työehtosopimuksessa sanotaan. Eli hoitoalalla 30% tai joillain onnekkailla 40... Itse teen siis tuolla 30% lisällä, mikä ei suinkaan tule kaikilta 12.5 tunniltani/yö
- fuck yövuoro
OLI 4 yötä (ma-pe) ja 50e / yö. Nyt muuttivat 5 yöks ja korvaus ei vaan seurannu perässä. Eli nyt 40e / yö. Siihen loppu samalla mun yövuorot
- arkiyöstä,
la-su välisestä yöstä n.15€/h ja arkipyhä/pyhäyöstä n.11€/h lisää tuntipalkan päälle. Pelkät lisät n. 1000€/kk palkan päälle vapaata n.15pv/kk. Oon ihan tyytyväinen nykyiseen työhöni. Ala, jolla työskentelen on: enpäs kerrokkaan:) t: työhönsä tyytyväinen
- Meillä
Et työantaja arvostaa yötyötä ja siintä saa jotain lisääkin! Meillä on se suurjuhlapyhä yö mistä minusta saa edes "hyvän korvauksen" Ja suurjuhlapyhä aatotkin saa 100%.Laskin (ilman övereitä)pelkät suurjuhla korotukset vuorokierron mukaan tulee olee yli 2500€/vuosi pyhäkorotukset päälle.Juhannus aattoyön olin överissä niin se teki ylimääräistä 450€(8h)jos oisin halunnut olla juhannusyön niin siintä ois tullu n.6000€(8h).Mut ei, juhannuksena juhlitaan ja sanoin kiitos ei persaukiset saa tehä!meillä vuorolisät on n.38% palkan päälle alle 2500€/kk keskipalkat.
- Moka
Meillä kirjoitti:
Et työantaja arvostaa yötyötä ja siintä saa jotain lisääkin! Meillä on se suurjuhlapyhä yö mistä minusta saa edes "hyvän korvauksen" Ja suurjuhlapyhä aatotkin saa 100%.Laskin (ilman övereitä)pelkät suurjuhla korotukset vuorokierron mukaan tulee olee yli 2500€/vuosi pyhäkorotukset päälle.Juhannus aattoyön olin överissä niin se teki ylimääräistä 450€(8h)jos oisin halunnut olla juhannusyön niin siintä ois tullu n.6000€(8h).Mut ei, juhannuksena juhlitaan ja sanoin kiitos ei persaukiset saa tehä!meillä vuorolisät on n.38% palkan päälle alle 2500€/kk keskipalkat.
Sii 600€ ei 6000€ juhannusyöstä. Pitäsköhän mulle maksaa ollenkaa ,kun en osaa edes lukuja..
- Palkkakuoppa
Yölisä 1,34€ ilta 0,72€ vuorot 16h viikonloput 12h, kaksviikkoo töitä 112h viikko vapaata jota ei korvata, hullun hommaa, mutta ompahan töitä.
- rafael
n. 30 prossaa nettona lisää käteen kuussa
- lähihoitaja 01
Teen 12 yövuoroa kuukaudessa ja saan 325 € yötyökorvausta ja 240 sunnuntaityökorvausta.Käteen jää lisistä 420 ja centit päälle.
- Perse-Erkki
Tästä surffailusta maksetaan lisäkorvausta iltaisin 1€/h ja yöllä 1,98€/h.
- kuskitar
taksikuskeilla ei ole lisiä kun on provikkapalkka, tietty viikonlopun yövuoroista tulee jonkin verran tippejä
- viikko putkeen kutakin
yölisä reilut 3e ~30%
terminaali
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427125
- 323978
- 503438
- 412978
- 172756
- 372248
- 162216
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472157- 432112