Kun nämä horoskoopit ovat nyt niin merkillisen kiehtovia, niin heitänpä kysymyksen ilmoille mikä "sopisi" tulevan lapsemme horsokoopiksi parhaiten? Asiasta ei tarvitse ruveta moralisoimaan, sillä TOTTAKAI lapsi on toivottu oli hänen merkkinsä mikä tahansa!
Itse olen vesimies- nainen (myös paljon Kaurismaisia piirteitä löytyy) ja mieheni on Skorppari (piirteet kuin suoraan horoskooppi kirjasta ;)!). Tykkään ise rauhallisista keskusteluista ja elämäntyylistä.Mies on menevämpi, mutta samantyylinen "rauhallisen" kodin ystävä. Pieni durasel pupu lapsena siksi vähän hirvittääkin.....:)
Lapseksi...
3
534
Vastaukset
- yhteinen
No silloin sopisi joko oinas tai leijona. Laskettu about teidän molempien karttojen aurinkojen keskiarvojen trininä.
- R-iiviö
Yhteinen tulisi olemaan!Suunnittelu tasolla tämä homma, mutta kovasti on vauvakuumetta ilmassa ollut jo useamman vuoden. Pian pitäisi ruveta ilmeisesti sanoista tekoihin ;)..!
Itse mietiskelin joskus myös näitä merkkejä, mutta ajattelin että olisiko liian "voimakas" persoona? Miltä Kauris tai Vesimies kuulostaisi? Tai Härkä?
- VeskariN
Itse haluaisin lapseni olevan horoskoopiltaan vesimies, kuten hänen äitinsäkin ;) Tämän olen "oppinut" siitä, koska minun äitini on myös vesimies ja tulemme mahtavasti toimeen! Voimme hullutella yhdessä, eikä kumpikaan häpeä toista jne. Ja meillä on muutenki aina ollut mahtavat välit äidin kanssa, ei koskaan isompia riitoja tai erimielisyyksiä!:)
Äitini on kertonut minulle, että lapsena olen ollut rauhallinen ja kiltti, en juuri koskaan ole esimerkiksi itkenyt tai kiukutellut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225294- 254478
- 282591
- 342274
- 372018
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211297Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101204