Moi! Voisiko joku ystävällinen sielu antaa tiivistelmän Previan tyyppivioista? Katsellaan sellaisia ennen -95 tehtyjä, eli vanhemmat Previat siis kyseessä.
Mitä kannattaa ottaa huomioon Previaa ostaessa ja mihin kiinnittää erityisesti huomiota? Ja muita älykkäitä autoaiheisia kysymyksiä, itse lähinnä keskityn ajamiseen enkä juurikaan tajua tekniikan päälle 8)
Iso Kiitos!
Toyota Previa?
7
1384
Vastaukset
- silmät päässä
Kannattaa ottaa huomioon ainakin että mitään niin rumaa saippuakoteloa ei ole ennen valmistettu.
- pasi
Teilläpäin on isot saippuat? Joo, eihän se kaunis ole, mutta tilava. Toyota pitää olla, niin enpä osaa oikein muuta vaihtoehtoa sitten ajatella. Nuo uudet tilavat Toyotat ovat liian kalliita minun budjetilleni, joten..
Olisko kenelläkään hyödyllisempiä vinkkejä?
- Rasvanäppi
.....painajainen. Menen aina auton alle piiloon kun ko. autolle etsitään huoltajaa/korjaajaa.
- pasi
???
- tuo
pasi kirjoitti:
???
kommentti siihen että kone ja muu tekniikka ovat matkustamon alla, eli autossa on keskimoottori?
- Pasi
tuo kirjoitti:
kommentti siihen että kone ja muu tekniikka ovat matkustamon alla, eli autossa on keskimoottori?
Mitäs muuta? Olen saanut muutamia epämääräisiä "älä nyt vaan previaa osta" -vastauksia, mutta tähän asti kukaan ei ole keksinyt kertoa, että miksi.
Josko joku täällä osaisi vastata :) Tai sitten vaihtoehtoisesti listata syitä, miksi Previa olisi hyvä auto :D
- Anonyymi
Nosto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467635
- 334213
- 573715
- 503190
- 172876
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652561- 542398
- 512388
- 402339
- 162286