Olipa taas hyva kirjoitus. Pakko linkittaa tannekkin.
Ja asioista toiseen, feminismin myotatuuli on selvasti kylmentynyt. "Vallankumous" on muuttumassa huumoriksi, sellaiseksi, jota kohta keski ikäiset naiset muistelevat viinilasien äärellä nostalgiana. Haamun varjo vaipuu laakson taakse, ja muutama umpiniskainen mörkö hilluu vielä usvan seassa.
Feminismin aikakausi alkaa olla ohi. Kuulutetaan torneista.
Töttöröö!
Se on luovuuden ja hyvän ajan aika. Ilon. Antifeministinen evankeliumi. Kansan pariin palaa usko, toivo, ja....rakkaus.
Ai niin, linkki,
http://plaza.fi/ajassa/kolinaa-panuhuoneesta/saastojen-ihannekohde
Panun kirjoitus naistutkimuksesta
32
2715
Vastaukset
- päinvastoin
Nythän sitä ollaan vasta saamassa tuulta purjeisiin. Tietysti samalla vastarannan inisijöitäkin löytyy enemmän. http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Hallitus haastaa kirjeellä pörssiyhtiöitä tasa-arvotalkoisiin/1135221271225
- Mi+yes
Eri mielta, mutta en jaksa tuosta mitaan suurempaa juttua tehda. Feminismi elaa viela, ja hyvinkin, toki, mutta ruohonjuuritasolla muurahaiset rakentavat jo muita juttuja.
Miten on oletko itse ajatellut menna porssiyhtioon, sitten kun Suomi saa vaikka uuden kiintiolain..?
:)
Haataisen touhu on jotenkin humoristista. Etta ministerina lahdetaan vetamaan vain yhden sukupuolen juttuja. Tuohon ei taida pystya kuin varsin typera tyyppi. Jotenkin kompeloa. Komiikkaa. - HAHA
Mi+yes kirjoitti:
Eri mielta, mutta en jaksa tuosta mitaan suurempaa juttua tehda. Feminismi elaa viela, ja hyvinkin, toki, mutta ruohonjuuritasolla muurahaiset rakentavat jo muita juttuja.
Miten on oletko itse ajatellut menna porssiyhtioon, sitten kun Suomi saa vaikka uuden kiintiolain..?
:)
Haataisen touhu on jotenkin humoristista. Etta ministerina lahdetaan vetamaan vain yhden sukupuolen juttuja. Tuohon ei taida pystya kuin varsin typera tyyppi. Jotenkin kompeloa. Komiikkaa.Kyllä. Heti jos tänne tulisi pörssiyhtiöihin kiintiölaki, niin tietysti marssisin vaikka nyt Nokian hallitukseen istumaan. Eihän Suomessa naisia olekaan kuin muutama miljoona.
- M135
Naistutkimus ei ole kokonaisvaltaista. Esimerkiksi naistutkimus ei tutki, aivan tarkoitushakuisesti, naistutkimus ei tutki kotiäitejä eikä kotivaimoja.
Naistutkimus on määritellyt kotiäidit ja kotivaimot alistettuun asemaan.
Naistutkimus pitää kotiäitejä ja kotivaimoja ala-arvossa.
Jos naistutkimus tutkisi aidosti naisia, se ei voisi jättää huomioitta onnellisia äitejä, ja vaimoja.- Mi-yes
Eipa ole tullut opiskeltua, mutta nayttaytyy aika pitkalti ideologisena aineena. Termeineen. Femakot tuuppaavat valittamaan madonna-huora dikjotomiasta, mutta hassu juttu, kun niitten oma miestutkimus se vasta homo-vakivaltainen dikotomiaa onkin.
Tuollaista suoranaista roskaa pitaa sitten siis yllapitaa aivan huikeilla summilla. Se on lahinna se pointsi. Yksi ja sama vaikka naistutkijat tutkisi etta lehmat osaa lentaa, mutta onko jarkea rakentaa tuollaisen oman itsenaisen "tieteen", aivan kasittamattomalla budjeetilla..?
Luulisi etta kysymys on ainakin oikeutettu. Ja aika hiljaista on ollut. - M135
Mi-yes kirjoitti:
Eipa ole tullut opiskeltua, mutta nayttaytyy aika pitkalti ideologisena aineena. Termeineen. Femakot tuuppaavat valittamaan madonna-huora dikjotomiasta, mutta hassu juttu, kun niitten oma miestutkimus se vasta homo-vakivaltainen dikotomiaa onkin.
Tuollaista suoranaista roskaa pitaa sitten siis yllapitaa aivan huikeilla summilla. Se on lahinna se pointsi. Yksi ja sama vaikka naistutkijat tutkisi etta lehmat osaa lentaa, mutta onko jarkea rakentaa tuollaisen oman itsenaisen "tieteen", aivan kasittamattomalla budjeetilla..?
Luulisi etta kysymys on ainakin oikeutettu. Ja aika hiljaista on ollut.Naistutkimus voi niin kutsuttuna tieteenä viedä naisen pois omasta itsestään.
Sen sijaan, että nainen tutkiskelisi itse itseään, niin jos nainen tekee sen virheen, että ottaakin itsetutkiskelun sijaan Naistutkimus-eepoksen, niin on harmillista.
Aivan sama tilanne, jos minä ottaisin "miestutkimus-eepoksen" ja sen sijaan, että tutkiskelisin itseäni, tekisin kaikki johtopäätökset omasta itsestäni tuosta roskalehdestä. Jäisi oma elämä elämättä.
- Olen samaa mieltä. Naistutkimuksen viemät varat ovat liian suuret, verrattuna hyötyyn.
Entä miestutkimus? Miksi sellaista ei ole? - Vai onko jo kuitenkin?
Miestutkimus on sitä, että mies tutkii itseään, harrastaa itsetutkiskelua. Tämä ei vie (yhteiskunnan) rahavaroja (toisin kuin feministien naistutkimus), oikeastaan päinvastoin.
- aatos_
jauhaa paskaa. Paska-panu. Mitä Panu sinusta tietää? Mitä Panu kuvittelee tietävänsä? Ainakin Panu kuvittelee tietävänsä paremmin.
Onkohan Panu tutustunut yhteenkään niistä asioista, joista jaksaa paasata.
Tää oli hyvä: "Minun arvoni ovat niin kovat, että rahoitan mieluummin lastenlääkäreitä"
Kyllä se on Panu-kulta, että sinä rahoitat tasan sitä, mitä hallituksessa päätetään. Ressukka.- Mi-yes
Paljonkohan siina jauhetaan paskaa?
:) - Mi-yes
..nain, siis, tsiigasin tuon eri lailla.
Mulle oli aika itsestaanselvaa, ettei "Panu" rahoita lastenlaakareita, vaan hallitus.
Sun mielesta se paska panu kai ajatteli etta se itse rahoittaa..?
----------------
Se on sitten ihan selvaa etta kuka tykkaa mistakin ja miksi. Ja siita saa kiistellakkin, sanotaan. Jotkut jopa osaa perustella. Esimerkki, jonka yritit perustella, oli kuitenkin..... paska. - aatos_
Mi-yes kirjoitti:
Paljonkohan siina jauhetaan paskaa?
:)ovat valtaosin skismoittuneille pikkuhitlereille, jotka päivästä toiseen jaksavat julistaa puusilmäistä manifestiään. Kun ei rokka riitä varsinaiseen toimimiseen.
- aatos_
Mi-yes kirjoitti:
..nain, siis, tsiigasin tuon eri lailla.
Mulle oli aika itsestaanselvaa, ettei "Panu" rahoita lastenlaakareita, vaan hallitus.
Sun mielesta se paska panu kai ajatteli etta se itse rahoittaa..?
----------------
Se on sitten ihan selvaa etta kuka tykkaa mistakin ja miksi. Ja siita saa kiistellakkin, sanotaan. Jotkut jopa osaa perustella. Esimerkki, jonka yritit perustella, oli kuitenkin..... paska.Minä kun ymmärsin, että Panu on niin perseaukinen, että siltä riittää rahaa vain tiettyihin käyttötarkoituksiin. Jos raha laitetaan aina vain ja ainoastaan sinne, josta siitä on ennenkin ollut hyötyä, mitään uutta ei koskaan tule tapahtumaan. Ihmettelen Panu-raasun ajattelutapaa: "se, mitä _minä_ en ymmärrä, tai joka on _minun_ fakkiintuneelle arvomaailmalleni uutta ja outoa, on arvotonta".
Panu ei ole epäintellektuelli, Panu on de-intellektuelli. Hänellä on edessään loistava tulevaisuus keskitason kapiaisena. - Mi-yes
aatos_ kirjoitti:
ovat valtaosin skismoittuneille pikkuhitlereille, jotka päivästä toiseen jaksavat julistaa puusilmäistä manifestiään. Kun ei rokka riitä varsinaiseen toimimiseen.
Ehka joidenkin, mutta myos kansalaiskeskustelua ja demokratiaa.
Monet blogit on muilla main kiellettyja. Muistaakseni viimeksi Tunisia. Ja jenkkilaiden sotilaidenkin.
Yhden irakilaisen kansalliskaartilaisen blogia seurasin noin puoli vuotta, ja sitten se loppui kuin seinaan joskus huhtikuussa. :)
Mediaimperiumin "paholainen" Ted Turner on povannut internetin vahentavan valtamedioiden vaikutusvaltaa.
Melkein jokainen politiikko "bloggaa". Tavalla tai toisella. Tai ainakin europarlamentaarikot ovat keksineet taman harrastuksen.
Eli juttu on ehka jotenkin myos laajempi kuin "puusilmainen manifesti" jonka "skismoittunut pikkuhitler" vaantelee.
Muistutetaan myos etta Panun "blogi" on enemman vieraskyna tyyliltaan. Siitahan maksetaankin. Modernia alymystoa. Ja oivaa kansalaiskeskustelua.
Omaa blogia ei mullakaan tosin ole. Mutta "paskempi" kuin Panun se varmaan olisi. Siita olet varmaan samaa mielta. Ei riittaisi intoa. Ja luovuutta kanavoin muilla tavoin. Siis, mita nyt itseen tulee. Eli en ole alan harrastajia, huomautettakoon.
Toimimista on kai monenlaista. Ja mika sitten on varsinaista..? Sytyttaa Porvoon tuomiokrikko..? Miksi ei. - aatos_
Mi-yes kirjoitti:
Ehka joidenkin, mutta myos kansalaiskeskustelua ja demokratiaa.
Monet blogit on muilla main kiellettyja. Muistaakseni viimeksi Tunisia. Ja jenkkilaiden sotilaidenkin.
Yhden irakilaisen kansalliskaartilaisen blogia seurasin noin puoli vuotta, ja sitten se loppui kuin seinaan joskus huhtikuussa. :)
Mediaimperiumin "paholainen" Ted Turner on povannut internetin vahentavan valtamedioiden vaikutusvaltaa.
Melkein jokainen politiikko "bloggaa". Tavalla tai toisella. Tai ainakin europarlamentaarikot ovat keksineet taman harrastuksen.
Eli juttu on ehka jotenkin myos laajempi kuin "puusilmainen manifesti" jonka "skismoittunut pikkuhitler" vaantelee.
Muistutetaan myos etta Panun "blogi" on enemman vieraskyna tyyliltaan. Siitahan maksetaankin. Modernia alymystoa. Ja oivaa kansalaiskeskustelua.
Omaa blogia ei mullakaan tosin ole. Mutta "paskempi" kuin Panun se varmaan olisi. Siita olet varmaan samaa mielta. Ei riittaisi intoa. Ja luovuutta kanavoin muilla tavoin. Siis, mita nyt itseen tulee. Eli en ole alan harrastajia, huomautettakoon.
Toimimista on kai monenlaista. Ja mika sitten on varsinaista..? Sytyttaa Porvoon tuomiokrikko..? Miksi ei.Saahan sitä paskaa jauhaa, mutta ei kaikkien tarvitse sitä fanittaa.
Poliitikkojen blogit ovat jees. Niissä kun asiaa yleensä tarkastellaan useammalta kuin yhdeltä kantilta.
Panu ei ole älymystöä koskaan nähnytkään. En esimerkiksi voinut uskoa, että blogi on kirjoitettu tässä kuussa. Eiköhän tuosta asiasta ole jauhettu jo mediassakin vuosia sitten. Älymystö on enemmän ajassa, junou.
Jos muuta ei tule mieleen kuin kirkon polttaminen, niin ehkä tosiaan on parempi, että sinä ja Panu _ette_ toimi, vaan pitäydytte suht' harmittomassa blogaamisessa ja keskustelupalstoille kirjoittelussa. Vaikka tätäkin palstaa lukenee päivittäin kolmenkymmentä henkilöä... Ei sillä onneksi nuoriso pilalle mene. - Mi-yes
aatos_ kirjoitti:
Minä kun ymmärsin, että Panu on niin perseaukinen, että siltä riittää rahaa vain tiettyihin käyttötarkoituksiin. Jos raha laitetaan aina vain ja ainoastaan sinne, josta siitä on ennenkin ollut hyötyä, mitään uutta ei koskaan tule tapahtumaan. Ihmettelen Panu-raasun ajattelutapaa: "se, mitä _minä_ en ymmärrä, tai joka on _minun_ fakkiintuneelle arvomaailmalleni uutta ja outoa, on arvotonta".
Panu ei ole epäintellektuelli, Panu on de-intellektuelli. Hänellä on edessään loistava tulevaisuus keskitason kapiaisena.Ei tietoa.
Tuossahan koko teksti. Minulle tulee mieleen kaikkea muuta kuin kundin omat rahahuolet.
"Jos naistutkimusväen rahoihin kajotaan, saamme tietysti kuulla myös sen saman vanhan laulun, kuinka tämä kielii yhteiskunnan kovenevista arvoista. Ihan vakavasti puhuen: kumpaan te annatte mieluummin rahaa, lastenlääkärien koulutukseen vai naistutkijoiden? Minun arvoni ovat niin kovat, että rahoitan mieluummin lastenlääkäreitä; ja vaikka ei ryhdyttäisikään näin räikeisiin vastakkainasetteluihin, minä haluaisin oikeasti tietää, millaisista arvovalinnoista lähtee sellainen ajattelu, että naistutkimusta pitäisi voida harjoittaa vaikkapa luonnontieteiden tai kieliaineiden kustannuksella."
Onko pointsisi se, etta Panu ei ymmarra naistutkimuksen hyodyllisyytta, etenkin kun omasta laitoksesta kaikesta paatellen leikataan budjettia..?
Intellektuellista samaa mielta. Ja ihan silla perusteella etta ei Suomessa ole intellektuaalista kulttuuria. Mutta jo Panu joskus jonkun professorin tuolin saisi itselleen haamuttua, ja siita jatkaisi luovuuttaan, niin varikas kaveri varmaan olisi. Ja lisaa niita, miksi ei.
Mielestani Suomi on taynna taysin tyhjia blogeja, jotka ovat yhta tyhjaa paivakirja tyylia. Mielestani Panun "blogi" ei ole edes verrannollinen tuohon ...paskaan. - Mi-yes
aatos_ kirjoitti:
Saahan sitä paskaa jauhaa, mutta ei kaikkien tarvitse sitä fanittaa.
Poliitikkojen blogit ovat jees. Niissä kun asiaa yleensä tarkastellaan useammalta kuin yhdeltä kantilta.
Panu ei ole älymystöä koskaan nähnytkään. En esimerkiksi voinut uskoa, että blogi on kirjoitettu tässä kuussa. Eiköhän tuosta asiasta ole jauhettu jo mediassakin vuosia sitten. Älymystö on enemmän ajassa, junou.
Jos muuta ei tule mieleen kuin kirkon polttaminen, niin ehkä tosiaan on parempi, että sinä ja Panu _ette_ toimi, vaan pitäydytte suht' harmittomassa blogaamisessa ja keskustelupalstoille kirjoittelussa. Vaikka tätäkin palstaa lukenee päivittäin kolmenkymmentä henkilöä... Ei sillä onneksi nuoriso pilalle mene.A-ha. Se oli siis "fanitus" joka oli tassa joku juttu.
Ihanko oikeasti? Olet nahnyt samaa juttua "alymystolta" jo aikoja sitten? Onko se muuten joku Vanhan ylioppilastalon kahvilassa, missa se "alymysto" on..?
Olen suorastaan huutanut tuollaisen kirjoituksien peraan. Ajassa, jo aikoja sitten. Vaan ei ole nakynyt. Voisitko linkittaa..?
Vai jossain Kampin kellarissako olet jossain vieraspoydassa tuota kritiikkia kuullut, tai Hesarin vieraspalstalleko on paassyt..? :) - aatos_
Mi-yes kirjoitti:
A-ha. Se oli siis "fanitus" joka oli tassa joku juttu.
Ihanko oikeasti? Olet nahnyt samaa juttua "alymystolta" jo aikoja sitten? Onko se muuten joku Vanhan ylioppilastalon kahvilassa, missa se "alymysto" on..?
Olen suorastaan huutanut tuollaisen kirjoituksien peraan. Ajassa, jo aikoja sitten. Vaan ei ole nakynyt. Voisitko linkittaa..?
Vai jossain Kampin kellarissako olet jossain vieraspoydassa tuota kritiikkia kuullut, tai Hesarin vieraspalstalleko on paassyt..? :)on sinulta nyt hukassa. Et kai vain ole hermostumassa?
Sanoin, että asiasta on puhuttu _mediassa_. Ylioppilaslehdissä oli asiasta samanlaista teekkareiden tissikateus-kitinää (siis just tuosta naistutkimuksesta esimerkiksi) jo varmasti vuosituhannen alussa. Ellei aikaisemminkin.
Panu on varmaan sinnekin kirjoitellut. Eikä siis ole skismastaan vieläkään ulos kasvanut.
Hesarin vieraspalsta on muuten mediana helvetin paljon vaikuttavampi kuin tusinablogi. Sillä sentään on suuri yleisö. - aatos_
Mi-yes kirjoitti:
Ei tietoa.
Tuossahan koko teksti. Minulle tulee mieleen kaikkea muuta kuin kundin omat rahahuolet.
"Jos naistutkimusväen rahoihin kajotaan, saamme tietysti kuulla myös sen saman vanhan laulun, kuinka tämä kielii yhteiskunnan kovenevista arvoista. Ihan vakavasti puhuen: kumpaan te annatte mieluummin rahaa, lastenlääkärien koulutukseen vai naistutkijoiden? Minun arvoni ovat niin kovat, että rahoitan mieluummin lastenlääkäreitä; ja vaikka ei ryhdyttäisikään näin räikeisiin vastakkainasetteluihin, minä haluaisin oikeasti tietää, millaisista arvovalinnoista lähtee sellainen ajattelu, että naistutkimusta pitäisi voida harjoittaa vaikkapa luonnontieteiden tai kieliaineiden kustannuksella."
Onko pointsisi se, etta Panu ei ymmarra naistutkimuksen hyodyllisyytta, etenkin kun omasta laitoksesta kaikesta paatellen leikataan budjettia..?
Intellektuellista samaa mielta. Ja ihan silla perusteella etta ei Suomessa ole intellektuaalista kulttuuria. Mutta jo Panu joskus jonkun professorin tuolin saisi itselleen haamuttua, ja siita jatkaisi luovuuttaan, niin varikas kaveri varmaan olisi. Ja lisaa niita, miksi ei.
Mielestani Suomi on taynna taysin tyhjia blogeja, jotka ovat yhta tyhjaa paivakirja tyylia. Mielestani Panun "blogi" ei ole edes verrannollinen tuohon ...paskaan.Panu on sovinisti-populisti. Eiköhän se tuohon hänen "arvomaailmansa" tiivisty.
- mi-yes
aatos_ kirjoitti:
on sinulta nyt hukassa. Et kai vain ole hermostumassa?
Sanoin, että asiasta on puhuttu _mediassa_. Ylioppilaslehdissä oli asiasta samanlaista teekkareiden tissikateus-kitinää (siis just tuosta naistutkimuksesta esimerkiksi) jo varmasti vuosituhannen alussa. Ellei aikaisemminkin.
Panu on varmaan sinnekin kirjoitellut. Eikä siis ole skismastaan vieläkään ulos kasvanut.
Hesarin vieraspalsta on muuten mediana helvetin paljon vaikuttavampi kuin tusinablogi. Sillä sentään on suuri yleisö.Come on. Mista olisin hermostunut? Siita etta olet sita mielta etta Panu on "paska"? :)
Mutta media. Ja alymysto. Katos kun jauhasit tuota "alymystoa" niin monta kertaa, jos et tietoisesti vetellyt jotain sumutusta tassa, you know. Lisaksi voisi kai myos ajatella etta ylioppilaslehti, se esimerkki jonka sait vannettya, on "alymyston" lehti.
Vahan taas kuin sua vituttaisi jokin juttu? Seko etta tulee vittuiltua Harman Vapaalle naiselleko sua vituttaa ritarillisesti..? Vai onko sun pointsi vaan se etta "panu on paska", ja "miyes fanittaa panua". Tyyliin. Se on jo kaynyt selvaksi ainakin.
Mita tulee itse asiaan, niin mitaan kansalaiskeskustelua muistuttavaakaan en ole nahnyt. Sina olet nahnyt siis ylioppilaslehdessa "teekkareiden tissikateus kitinaa" vuosia sitten. Linkkia en aio edes enaa kysya.
Okei. Kirjoitteletpas paskaa muuten tanaan. Ehka ollut paska paiva.
En jaksa ottaa kantaa Hesariin, eikohan kuvio ole jo aika selva. - Mi-yes
aatos_ kirjoitti:
Panu on sovinisti-populisti. Eiköhän se tuohon hänen "arvomaailmansa" tiivisty.
Mikas siina.
Kuka on mielestasi varikas, ja miten perustelet panun sovinisti populistiksi..?
Mina vertaan Panua "varikkyydella" ainakin moneen muuhun bloggariin. Mita nyt eteen sattunut. Ajatus on luovaa. Aivan painvastaista kuin politiikoilla.
Eli annappas yksikin blogi joka ei ole "paska" niin saadaan sutkin samalle viivalle tassamun kanssa.
Olemme eri mielta ja mikas siina.
Luulisi etta SoneraPlazalla on ainakin ollut joku syy, kun ei paivakirjabloggaajaakaan sinne palkattu?
Mikaan noista kirjoituksista plazalla ei ole sovinistispopulistisia. Muuta en panusta tieda, ehka on sulle sitten tutumpi. Tuo paska. Arvomaailmasta arvomaailmaan. - aatos_
mi-yes kirjoitti:
Come on. Mista olisin hermostunut? Siita etta olet sita mielta etta Panu on "paska"? :)
Mutta media. Ja alymysto. Katos kun jauhasit tuota "alymystoa" niin monta kertaa, jos et tietoisesti vetellyt jotain sumutusta tassa, you know. Lisaksi voisi kai myos ajatella etta ylioppilaslehti, se esimerkki jonka sait vannettya, on "alymyston" lehti.
Vahan taas kuin sua vituttaisi jokin juttu? Seko etta tulee vittuiltua Harman Vapaalle naiselleko sua vituttaa ritarillisesti..? Vai onko sun pointsi vaan se etta "panu on paska", ja "miyes fanittaa panua". Tyyliin. Se on jo kaynyt selvaksi ainakin.
Mita tulee itse asiaan, niin mitaan kansalaiskeskustelua muistuttavaakaan en ole nahnyt. Sina olet nahnyt siis ylioppilaslehdessa "teekkareiden tissikateus kitinaa" vuosia sitten. Linkkia en aio edes enaa kysya.
Okei. Kirjoitteletpas paskaa muuten tanaan. Ehka ollut paska paiva.
En jaksa ottaa kantaa Hesariin, eikohan kuvio ole jo aika selva.jo se älymystöstä mussuttaminen. Ei ylioppilaslehti ole "älymystön lehti". Päinvastoin.
Muuten en kommentoi. Juttusi meni jo sen verran sekavaksi. - aatos_
Mi-yes kirjoitti:
Mikas siina.
Kuka on mielestasi varikas, ja miten perustelet panun sovinisti populistiksi..?
Mina vertaan Panua "varikkyydella" ainakin moneen muuhun bloggariin. Mita nyt eteen sattunut. Ajatus on luovaa. Aivan painvastaista kuin politiikoilla.
Eli annappas yksikin blogi joka ei ole "paska" niin saadaan sutkin samalle viivalle tassamun kanssa.
Olemme eri mielta ja mikas siina.
Luulisi etta SoneraPlazalla on ainakin ollut joku syy, kun ei paivakirjabloggaajaakaan sinne palkattu?
Mikaan noista kirjoituksista plazalla ei ole sovinistispopulistisia. Muuta en panusta tieda, ehka on sulle sitten tutumpi. Tuo paska. Arvomaailmasta arvomaailmaan.tuolta: http://www.bloglines.com/public/nasa
Siellä on ihan oikeaakin asiaa. Eikä keskenkasvuisten tilitystä siitä, kun taas kerran elämä potkii päähän, ja se on kaikkien muiden syy vaan ei minun. - Mi-yes
aatos_ kirjoitti:
jo se älymystöstä mussuttaminen. Ei ylioppilaslehti ole "älymystön lehti". Päinvastoin.
Muuten en kommentoi. Juttusi meni jo sen verran sekavaksi.Se miksikaan sekavaksi mennyt. Koukkua koukun peraan vai.
Mika vituttaa..? - aatos_
Mi-yes kirjoitti:
Se miksikaan sekavaksi mennyt. Koukkua koukun peraan vai.
Mika vituttaa..?mitään "koukkua" ole.
- Mi-yes
aatos_ kirjoitti:
tuolta: http://www.bloglines.com/public/nasa
Siellä on ihan oikeaakin asiaa. Eikä keskenkasvuisten tilitystä siitä, kun taas kerran elämä potkii päähän, ja se on kaikkien muiden syy vaan ei minun.Eiko se niin mennyt.
Jatkappas sita NASA:n blogien lukemista ja femakkopalstalaisten kanssa keskenkasvuista kitisemista. Ainakin silta tuntuu.
Ciao Bella - Mi-yes
aatos_ kirjoitti:
mitään "koukkua" ole.
..tarkoitin sun.
Mutta jatka vaikka keskenasi.
Wanker - aatos_
Mi-yes kirjoitti:
..tarkoitin sun.
Mutta jatka vaikka keskenasi.
Wankertaidat elellä siinä rinnakkaistodellisuudessa, joka on ihan oman pääsi luomuksia.
- aatos_
Mi-yes kirjoitti:
Eiko se niin mennyt.
Jatkappas sita NASA:n blogien lukemista ja femakkopalstalaisten kanssa keskenkasvuista kitisemista. Ainakin silta tuntuu.
Ciao Bellakuule ole mitään käsitystä siitä, minkä tekemistä minä jatkan.
- Mi-yes
aatos_ kirjoitti:
taidat elellä siinä rinnakkaistodellisuudessa, joka on ihan oman pääsi luomuksia.
Ja isas oli paska. :)
- Mi-yes
aatos_ kirjoitti:
kuule ole mitään käsitystä siitä, minkä tekemistä minä jatkan.
...jotain toimintaa, vai mika se oli. Tuskin nyt blogia kirjoittelet kuitenkaan.
Veikkaan etta nettipornolle olet varannut koko illan. Vai onko muitakin runkkaustyyleja..? - kuin yhdeltä kantilta.
aatos_ kirjoitti:
Saahan sitä paskaa jauhaa, mutta ei kaikkien tarvitse sitä fanittaa.
Jos muuta ei tule mieleen kuin kirkon polttaminen, niin ehkä tosiaan on parempi, että sinä ja Panu _ette_ toimi, vaan pitäydytte suht' harmittomassa blogaamisessa ja keskustelupalstoille kirjoittelussa. Vaikka tätäkin palstaa lukenee päivittäin kolmenkymmentä henkilöä... Ei sillä onneksi nuoriso pilalle mene.Al.Stubb tarkasteli erästä kappaletta toiseltakin kantilta Euroviisujen jälkeen.
- Kainin merkki
ettei naistukimuksessa tutkita naista vaan jotain "patriarkkaa", joka on käsittääseni vanha äijä.
Ja sitten vielä: kun tiedemie...henkilöt tavallisesti, tutkivat miten asiat ovat. Esim. fyysikot tutkii, että minkä muotoinen on avaruus (tai jotain muuta yhtä älytöntä). Naistutkijat sensijaan etsivät kaikenlaisia vikoja naisista ja laittavat ne just näiden vanhojen äijien syyksi.
Mä olin kerran naistutkimuksen luennolla, koska naiset ovat kietoneet mua aina. Lähtöhän sieltä tuli, lensin pihalle kuin läppäpuinen heittoase, edustin kuulemma niitä vanhoja äijiä, jotka lietsoo sotaa, ja ei tykkää lapsista yms.
Silloin mä ymmärsin, että naistutkimus on nais tutkimusta, siis tutkimusta jonka tekee naiset. Mitä tosta kirjoja kirjottaan, miestutkimus on tutkimusta, jonka tekee miehet. Lapsitutkimuksen tekee lapset jne. Helppoo. Vaan, lapsivesitutkimus...?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577320Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393594Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3711978Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651816- 861459
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164