www.sarcofagus.com

eye333

juttua näköjään suomen ensimmäisestä rockvideosta ja quicktimenä kolme biisiä katsottavaksi!

6

928

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jee

Kirka goes heavy. Kirka vääntää siinä videolla oikein komeasti, aika hauskoja videoita, ja ottaen huomioon teknologian jolla tehty niin hatunnoston arvoista touhua.

• Mätäomena

Ja suomen eka heavy bändi. Toi poptorin julkaisema cycle of life (suomen ensimmäinen heavy levy) on muuten kovaa kamaa. Ja on kyllä ihan väärä levy huoltoasemille missä poptorin levyjä saa. Mut oli kyllä tosiaan koko 5 euron arvoinen!

• Original Whiplash

Poptori teki äijän työn pukatessaan Cycle of Lifen ulos. Nyt kaikki messagea samaan mestaan, että pistävät ulos myös Envoy of Deathin ja Kimmo Kuusniemi Bandin Moottorilinnut. Noissa on komee viipale outoa pioneeri-suomimetallia.

• poptori
        Original Whiplash kirjoitti:

Poptori teki äijän työn pukatessaan Cycle of Lifen ulos. Nyt kaikki messagea samaan mestaan, että pistävät ulos myös Envoy of Deathin ja Kimmo Kuusniemi Bandin Moottorilinnut. Noissa on komee viipale outoa pioneeri-suomimetallia.

pistää Moottorilintuja ulos. Ei taida olla oikeuksia mastereihin, tosin Sarcon sivuiltahan ne uudelleen masteroituina löytyivät hetki sitten, nyt taitaa olla vain pari biisiä jaossa mutta eiköhän ne ole Kuusniemen kovalevyllä tallessa vieläkin. Bändin historiaa lukeneena olen ymmärtänyt ettei Puumalaisella ole mitään tekemistä moottorilintujen kanssa.

• Original Whiplash
        poptori kirjoitti:

pistää Moottorilintuja ulos. Ei taida olla oikeuksia mastereihin, tosin Sarcon sivuiltahan ne uudelleen masteroituina löytyivät hetki sitten, nyt taitaa olla vain pari biisiä jaossa mutta eiköhän ne ole Kuusniemen kovalevyllä tallessa vieläkin. Bändin historiaa lukeneena olen ymmärtänyt ettei Puumalaisella ole mitään tekemistä moottorilintujen kanssa.

Iso käsi Poptorille 2 ulospukatusta Sarcofaguksen remasteroidusta CD:stä ja Kimmo Kuusniemi Bändin niin ikään remasteroidusta Moottorilinnuista.

• Sarcofagukselta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6953
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3918
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3300
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2909
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2672
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2123
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2000
    Aihe