Täältä pohjoisesta ei löydy sopivia farkkuja. Onlyn ja Veromodan pienin koko (32, ei tuuma) on yleensä liian löysä reisistä ja pepusta. Mihin liikkeeseen siis Helsingissä kannattaisi suunnata, jotta löytyisi pienehköjä matalavyötäröisiä bootcut farkkuja? Hinta ei ole este. Olen kuullut ohimennen merkin zip, millaisia farkkuja heillä on ja missä myydään? Ikää on jo muutamaa vuotta vaille 30, joten mitkään miss sixtyt ei nyt oikeen kiinnosta.
Helsingin farkkukaupat
6
1831
Vastaukset
- Annika.
Halosella on Zjp niminen nuortenosasto, siellä myydään siis Zjp-farkkuja. Alennuksesta sieltä voi bongailla edullisestikin farkkuja, noita pienempikokoisiakin! Mutta normaalihintaisina ei kukaan taida sieltä ostaa, maksais norm. noin 40-50 e, mut siel on usein alessa farkkui... et sieltä saat kivoi, edullisii ja hyvänkokosii farkkui!
- Annika.
Jatkoa vielä... Siis aleissa ne on yleensä vaan 15e-30e, tosi halpaa!! :D
- Meliae
Annika. kirjoitti:
Jatkoa vielä... Siis aleissa ne on yleensä vaan 15e-30e, tosi halpaa!! :D
Kummas Zipin kaupas on parempi valikoima Espal vai Kluuvis??
- ....
joo tuo zip on hyvä. siel on leen ja leviksen farkkuja jotka on mulle just passelit. kokoni on 26/30. haloseltakin löytyy, ja stokkalta ja jc:stä.
- ...
Diesel valmistaa farkkuja 24 tuumasta ylöspäin. Samaten filippa k ja tiger of sweden.
- minä täällä hei.. :)
Fiorellasta löytyyv myös pieniäkin farkkuja..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225054- 244171
- 272401
- 342214
- 371978
- 151878
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191577- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201209Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101144