Motorola on täynä vikoja ja ties mitä.
Ostin taas tutun ja turvallisen Nokian =O)
En suosittele
5
1509
Vastaukset
- ...
nokiassa niitä vikoja just onkin! mul ei o kertaaka ollu motorolassa mitää vikaa, mut nokioissa aina..mut nokioissa pidempi akunkesto..
- fan
Mulla on ollu Nokiaa,Panasonicia,SE:tä,Motorolaa.Ainoa mihin olen ollut tyytyväinen on Moto.Ei vikoja.
- jälkijättöisiä
ja epäkäytännöllisiä Motoja myydään lähinnä ulkonäön voimalla.
- askdals
motorolan käyttiskin on ihan perseestä, surkein kaikista.. en osta enää ikinä motorolaa.. Nokia paras, hyvänä kakkosena tulee sonyericsson.. hyvä suomiii :D
- Moto
askdals kirjoitti:
motorolan käyttiskin on ihan perseestä, surkein kaikista.. en osta enää ikinä motorolaa.. Nokia paras, hyvänä kakkosena tulee sonyericsson.. hyvä suomiii :D
Mielestäni näissä mobiililaitteiden käytössä vaikuttavat käyttäjän tottumukset määrättyihin merkkeihin. Voisi verrata autoihin siten että toi on ihan surkee merkki enkä ikuna sillä ajaisi !
Sama pätee kännyköihinkin elikä mihinkä kuppikuntaan kuluttaja haluaa kuulua !
Itse puhunut Nokialla noin 6 vuotta ja nyt tuli
vaihto Motorolan Rokr E1 (mp3puhelimeen) enkä kadu hetkeäkään vaihdosta muuhun merkkiin kun viellä otta huomioon puhelimen edullisen hinnan (TARJOUS 99,-€)Stocman ja vakiona 512mt muistikortti,stereokuulokkeet,data-kaapeli ja i Tunesi softa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406963
- 323928
- 453310
- 402909
- 172696
- 372228
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392000