Lippuja Barcelonan peliin..?

Larry

Moro!

Onko kellään kokemuksia Fc Barcelonan kotipeleistä? Olen 12.9 kaupungissa, ja tarkoitus on mennä katsomaan Mestarien Liigan ottelu Sofiaa vastaan - Jos siis se on jotenkin mahdollista..

Onko siis tietoa, myydäänkö lippuja yleensäkään turisteille, vai pitääkö olla esim. seuran rekisteröity jäsen? Mistä lippuja voisi kysellä, mustanpörssin liput ei ole ensimmäinen vaihtoehto.

Jos jotain vinkkiä olisi, olisin kiitollinen.

3

437

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mistä haet

Kysy hotellisi respasta lippuja, hankkivat sen pienellä extra maksulla tai neuvovat kyllä mistä saa muussa tapauksessa.
      Tai mene stadionille notkumaan ja koittaa saada lippuluukulta tai mustasta pörssistä.
      Ilman ottelulippua harvoin jää Espanjassa.

• hawkka

Siinä Barcan kotistadionin Nou Campin vieressä on lipunmyyntiluukku, mistä voit käydä ostamassa lippuja. Jos kyse on tavallisesta sarjaottelusta eikä ihan huippujoukkuetta vastaan niin lippuja on vanmasti jäljellä. Niitä voi ostaa kuka vaan. Ei tarvitse olla seuran jäsen. Lipunmyyjä ei välttämättä puhu kuin katalaania, mutta kansainvälisillä käsimerkeillä pärjää. Nou Campille pääse todella hyvin, jos ajaa Bus Turistico linjalla sightseeing kierroksen. Bussista voi hypätä pois ja nousta takaisin nonstoppina koko päivän. Näet samalla paljon muutakin. Ja voin sanoa, että Ronaldinhon näkeminen livenä antaa vasta todella oikean kuvan siitä, millainen jumalainen taituri hän on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7352
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4068
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3605
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3120
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2806
    6. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2307
    7. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2299
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    9. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43