Naiskelee keiden kanssa vaan, arvaa sitten kun tällainen tauditon kaveri saa joltain HIV:n.
Kysyn vaan, miten ihmeessä minä esimerkiksi uskallan lapsen tehdä kun monella naisella on tauteja. Tai ainakin pitäisi sitä naista tarkkailla joku vuosi ennenkuin uskaltaisi ilman kondomia kokeilla.
Sairas maailma. Olisinpa syntynyt joskus 70-luvulla kun tauteja ei ollut. Nykyään on niin hurja meno kyllä, että puistattaa. Nainen voi kusettaa jopa ettei ole mitään ja onkin. Kyllä olette sairaita!
Englannissakin joku 40v nainen oli tartuttanu teinipoikiin HIV:tä.
nykynaiset
31
1857
Vastaukset
- Kultainen 70-luku
silloin 70-luvulla oli asiat vielä hyvin. Melkein kaikki löysivät itselleen aviopuolison ja erot olivat suhteellisen harvinaisia. Naiset halusivat lapsen tai lapsia ja elämä oli suhteellisen harmoonista. Nykyisin ei tiedä enää mikä tautipesä on kainalossa ja kun melkein varmaa on, että suhde katkeaa ja mahdolliset lapset lähtevät naisen kainalossa johonkin tuntemattomaan, enkä jonkun rentun kasvatettaviksi, niin uskallusta kysyy hommaan ryhtyminen tai tyhmyyttä.
- Herra Jumala
Sinuna passittaisin naisen sukupuolitesteihin ennen mitään muuta. Niin monet naisetkin nykyisin miehille tekevät, ennen kuin hommiin lähdetään.
Aika yksinkertainen olet, jos luulet, ettei miehillä ole tauteja tai että naiset eivät elisi ihan saman tautipelon kanssa.
Yhtä hyvin tauditon nainen voisi saada taudin MIEHELTÄ.- jep jep
maissa matkailevat miehethän eivät saa mitään tauteja.Tosiasia on että miehethän ne huorissa käy,eivätkä niinkään naiset.suurin osa huorista
kuitenkin kantaa jonkunnäköistä tautia.
Et silleen......
- Hyvä provo, mutta ..
tässä vähän oikeampaa tietoa:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/sahkeet/Suomalaisten hiv%2Dtartuntojen m%E4%E4r%E4 kasvanut/1229204- tuo linkkis
tarkistapa ootko kirjoittanu linkin oikein?
- linkki.
tuo linkkis kirjoitti:
tarkistapa ootko kirjoittanu linkin oikein?
osta uusi kone.
- ulkopuolinen henkilö
linkki. kirjoitti:
osta uusi kone.
ei minullakaan aluksi toiminut, iltasanomien sovuilla häikkää..Eli se siitä uudesta koneesta!
- noin paljon
epäilyttää, niin pistä muija testeihin ennen kun alat kuksimaan! :P vaikkakin tollasella asenteella omaavaa jätkää se muija kyl varmaan pettää ennen kun alkaa lapsia hommaamaan :D
- huhh
testi ei sano mitään, se on voinu saada taudin lähiaikoina eikä näy testeissä.
- tautipesiä
huhh kirjoitti:
naisiin, siis tautipesiin kajota, jos haluaa säilyttää oman terveytensä ja myös henkisen terveytensä. Jokainen liian ujo on onnellisessa asemassa, kun ei pysty luomaan seksisuhdetta näihin tautipesiin.
- jos omat aivot ei
huhh kirjoitti:
Kuinka neuroottinen sitä voi olla. Käytä hyvä, tyhmä miehenkuvatus kumia seuraavan vuoden tai siirry suojaamattomaan seksiin vasta tulevaisuuden koittaessa, kun voit sekstata virtuaalinaisen kanssa ainoana pelkona se, katkaiseeko ylijännite vielä seuraavankin synapsin päästäsi.
sinäpä sen sanoit. Juuri tänään on joka uutisissa ollut että hiv on lisääntynyt rajusti maassamme ja vielä heterosuhteissa. Tämä on tulos siitä nyt kun nykyään hypitään kukasta kukkaan eikä mitään rajoja. Ei varmaan uskalla ikinä alkaa sänkyhommiin kun ei tosiaan tiedä, ja kun itse ei ole sänkyhommia ikinä harrastanut. Olisipa vielä vanha aika kun ihmisillä oli vielä jonkinlaiset elämänarvot.
nainen joka on iältään 24 vuotias ja on neitsyt. Tämä nainen ei harrasta yhden yön suhteita. Aion olla niin kauan sinkku kunnes löytyy se oikea. Muuten olen todella nätti nainen, ainoa miinukseni on suurehko vartalon koko, jonka takia tulen aina syrjityksi. Kovasti tekisi mieli olla timmimmässä kunnossa mutta en kuitenkaan halua olla mikään missi. En tiedä sitten löydänkö senkään paremmin seuraa jos olisin vähän hoikempi.
- Kerrankin ilahtuu
täydelliset onnittelut ja täydet pisteet tällaiselle nuorelle naiselle, joka elää todella fiksusti, olet poikkeus nykymarkkinoilla. Olet ansainnut viisi tähteä. Onnea jatkossa!
Kerrankin ilahtuu kirjoitti:
täydelliset onnittelut ja täydet pisteet tällaiselle nuorelle naiselle, joka elää todella fiksusti, olet poikkeus nykymarkkinoilla. Olet ansainnut viisi tähteä. Onnea jatkossa!
jotka arvostavat minun kaltaisia naisia niin niitä on todella vähän. En tiedä mistä sellaisen miehen löytäisin. Tuo sinun vastauksesi todella piristi minua.
- Arvostan***** siis viisi tä...
***** kirjoitti:
jotka arvostavat minun kaltaisia naisia niin niitä on todella vähän. En tiedä mistä sellaisen miehen löytäisin. Tuo sinun vastauksesi todella piristi minua.
vanhempi poikani on samanlainen, poikuus tallella. Ikää jo tuli 37v. On opiskellut pitkälle ja pyrkii luomaan hyvät taloudelliset puitteet, jos joskus olisi perhe. Kunnollinen ja kiltti luonne. Kuitenkin sen ikäinen, vaikkakin hyvin nuorekkaan ja hoikan oloinen. on jo niin jumittunut omaan oloonsa, että pariutuminen on jo aika vaikeaa. Tulee helposti jonkinlainen sitoutumiskammo, ehkä.
- huhh
Kylläsinunlaisesi "omakseni" ottaisin, siinä ei vartalonkoko haittaa!
huhh kirjoitti:
Kylläsinunlaisesi "omakseni" ottaisin, siinä ei vartalonkoko haittaa!
tutustumaan minuun? Ootko varattu vai vapaa? Mistäpäin ja minkä ikäinen oot?
- huhh
**** kirjoitti:
tutustumaan minuun? Ootko varattu vai vapaa? Mistäpäin ja minkä ikäinen oot?
olen vissiin vähän päälle 2 vuotta sua nuorempi, vapaa sekä helsingistä.
No mikäs siinä =) - vinkkivinkki
olemassa onnitteluja ja täydellisiä onnitteluja? :D
- fuulaa
Niin, onnea ja näkemiin. Minulle kun ei kelpaa pullukatkaan -niinkö? Löysit arvojesi mukaisen unelma-tytön ja toivotit hänet pois? Mikä logiikka tuossa nyt oli?
Etköhän jo paljastanut itsesi totaalisesti. Kovat kriteerit ja omaan yksinäisyytesi hautautuminen kai oikeasti johtaa siihen, että jäätkin yksin.
Ainoa varma mahdollisuutesi voisi olla seurakuntien nuorten kinkerit, joissa voisit sitten valkkailla ne parhaimmat keiden kanssa juttelisit jos uskaltaisit. Voi ei, niin kun ne uskovaisetkaan eivät enään ihan varmasti ole neitsyitä.
Eikö Suomessa toimi myös yhdistys, johon kuuluu nuoria, jotka ainakin ovat vastustavinaan esiaviollista seksiä -etsi & liity heihin!
Järkevin vaihtoehtohan olisi ottaa rohkeasti kontaktia (ei aina tarkoita seksiä) vastakkaiseen sukupuoleen ja tutustua sitten joskus kaikessa rauhassa ihastukseensa. Katsos kun avoimessa ihmissuhteessa tulee usein ilmi myös seksipartnereiden lukumäärä. Tämä on se yleisin tapa, saattaa tosin olla liian normaali sinulle? - ***
huhh kirjoitti:
olen vissiin vähän päälle 2 vuotta sua nuorempi, vapaa sekä helsingistä.
No mikäs siinä =)Hämeenlinnassa. Onko susta kuvaa?
fuulaa kirjoitti:
Niin, onnea ja näkemiin. Minulle kun ei kelpaa pullukatkaan -niinkö? Löysit arvojesi mukaisen unelma-tytön ja toivotit hänet pois? Mikä logiikka tuossa nyt oli?
Etköhän jo paljastanut itsesi totaalisesti. Kovat kriteerit ja omaan yksinäisyytesi hautautuminen kai oikeasti johtaa siihen, että jäätkin yksin.
Ainoa varma mahdollisuutesi voisi olla seurakuntien nuorten kinkerit, joissa voisit sitten valkkailla ne parhaimmat keiden kanssa juttelisit jos uskaltaisit. Voi ei, niin kun ne uskovaisetkaan eivät enään ihan varmasti ole neitsyitä.
Eikö Suomessa toimi myös yhdistys, johon kuuluu nuoria, jotka ainakin ovat vastustavinaan esiaviollista seksiä -etsi & liity heihin!
Järkevin vaihtoehtohan olisi ottaa rohkeasti kontaktia (ei aina tarkoita seksiä) vastakkaiseen sukupuoleen ja tutustua sitten joskus kaikessa rauhassa ihastukseensa. Katsos kun avoimessa ihmissuhteessa tulee usein ilmi myös seksipartnereiden lukumäärä. Tämä on se yleisin tapa, saattaa tosin olla liian normaali sinulle?vapaa vai varattu?
- huhh
*** kirjoitti:
Hämeenlinnassa. Onko susta kuvaa?
mutta tuskin sitä laitan tähän kaikkien nähtäväksi ;D
huhh kirjoitti:
mutta tuskin sitä laitan tähän kaikkien nähtäväksi ;D
sähköpostilla, mun osoite on hpkfani82@suomi24.fi
- huhh
**** kirjoitti:
sähköpostilla, mun osoite on hpkfani82@suomi24.fi
huomenna lähetän, tänään on 12h työpäivä takana niin ei nyt oikein ajatus luista, mutta huomiseen:)
- mies___25
Ei seksiä tosiaan nykyään kannata harrasta. Miehillä on järkyttävät suorituspaineet ja lisäksi taudit vaanivat useimmissa koloissa. Paljon huolettomampaa on elää ilman naisia ja seksiä, koska ei tarvitse stressata oman terveytensä menettämistä ainakaan sukupuolitautien takia. Lisäksi naisen tyydyttäminen on hyvin vaikeaa, luultavasti mahdotonta useimmille miehille. Itse tyydyn mielelläni satunnaiseen masturbointiin.
- ällistys
Hei, järki käteen! Ei kenenkään kanssa kannatakaan mennä harrastamaan suojaamatonta seksiä ennenkuin olette yhteisestä sopimuksesta käyneet kaiken kattavissa testeissä. Silleen ne suhteet tällä vuosisadalla kannattaa aloittaa. Tervetuloa elämään!
"Olisinpa syntynyt joskus 70-luvulla kun tauteja ei ollut" Miten imbesilli sitä voikaan olla. Tottakai oli tauteja silloinkin, mutta ei kai niistä ensimmäisenä vuosikymmenen uutisina tiedoteta.
Saa myös ihan itse ajatella!- kiribati
oli hervoton tuon syntymävuoden osaltakin. Harva kai sitä syntymävuonnaan (tai edes -vuosikymmenenään) seksiä harrastaa :-D
Taitavat nimenomaan ne 70-luvulla syntyneet olla parhaillaan aktiivisessa parin- ja perheenmuodostusiässä. Luulen, että tällä palstalla kirjoittavista moni on syntynyt juuri 70-luvulla.
- vinkkivinkki
Näin omistat kivan immenkalvonräjäyttäjän: Osta semmonen näppärä auto, jolla on kiva ajella kaupungilla rinksaa. Hommaa autoosi kunnon poppivehkeet ja volyymit niin kaakkoon, että koskemattominkin kalvo pamahtaa. Saat sitten senkin ilon tuntea edes joskus elämässäsi.
- illan parhaasta...
vinkistä. Sitä saa nauraa vedet silmissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394983Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734219Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192105MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711483OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941144