Asuukohan se sika ihan kotona tai pihalla jossain karsinassa? Näin vaan kun oli ukolla talutuksessa kävelytiellä;D
Littoisissa jollain iso sika lemmikkinä
6
2399
Vastaukset
- Saamaijatar
niin mäki olen nähnyt sen sian :) se on aikaste iso ja vielä talutus hihnassa se on kivan näkönen
- possujen ystävä
Mikäs siinä, jos jollakin on possu lemmikkinä, jollei possu kärsi. Possuthan ovat luonnostaan kovasti siistejä olentoja ja kovasti ihmismäisiä. Tai olisivat, jolleivat ihmiset olisi pitäneet niitä sikoläteissä ja heittäneet ämpäristä jätteitä ylt'ympäriinsä.
- marsu
Possu asustaa ihan sisällä. On kuulemma kovin siisti. Hauskan näköinen otushan se on.
- mami
käy vaan possua sääliksi kun ei tahdo enää jaksaa kävellä.otin yhteyttä eläinsuojeluun mutta ne ei voi tehdä mitään kun eivät tiedä osoitetta.mun mielestä possu jo kärsii kun läskit raahaa melkein maata.
- Sikapossu
Jaa, ja minkähän takia kyseisen rodun nimi on ROIKKOVATSASIKA??!! turun sanomis oli viime vuonna juttu tästä, paavoko sen nimi oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224234- 183236
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3982284- 271961
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391939- 341854
- 321649
- 151528
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681260- 121251