sido minut....

Milla

onko olemassa miehiä jotka pitävät naisen sitomisesta, seksuaalisesta piinaamisesta, hulluuteen asti kiihottamisesta, jääpaloista, käsiraudoista, köysistä, tekokulleista, liukuvoiteista, kihelmöivistä salvoista, silmien sitomisesta, nuolemisesta, henkisestä alistamisesta, klitoriksen kiusaamisesta, kielileikeistä, naisen "ottamisesta", hyväksikäyttämisestä, naisen pakottamisesta nuolemaan kullia, yms... vastailkaa, tahdon todellakin tietää lisää....

19

7650

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jukka

Tottakai, on myös miehiä, jotka tykkäävät tulla sidotuiksi.

• James Bondage

On todellakin. Kuulostaa hyvältä. Tässä olisi ainakin yksi sellainen mies. Olen haaveillut jo pitkään sitomisleikeistä puolin ja toisin. Olla sitojana ja sidottuna. Vuoronperään. Antaisitko meiliosoitteesi, niin voisin kirjoittaa tästä tarkemmin lisää?

• milla

millamaria01@hotmail.com

• Milla
        milla kirjoitti:

millamaria01@hotmail.com

tuota, sähköpostissani oli jonkunlaien ongelma ja se "ogelma" oli tyhjännyt kaikki viestikansioni.... eli jos oot lähettäny ennen tätä mulle postia niin lähetäppä uusiks samaan osotteeseen.... millamaria01@hotmail.com

• knotty M

Liian hyvää ollaksesi femina. Luulenpa, että jalkojesi välissä roikkuvat toiset tunnusmerkit!

• milla

senkus tulet katsomaa jalkoväliini, siellä ei "roiku" mitään sellaista mitä voisi erehtyä luulemaan miehen "tunnusmerkeiksi"... ja liian hyvää ollakseen totta? olen otettu!!! =) pistin viestiin sitä mitä haluan seksiltä ja sun mielestä se on liian hyvää ollakseen totta, että sen on pakko olla miehen keksimää? wau! olen todellakin otettu!!! =)

• knotty M
        milla kirjoitti:

senkus tulet katsomaa jalkoväliini, siellä ei "roiku" mitään sellaista mitä voisi erehtyä luulemaan miehen "tunnusmerkeiksi"... ja liian hyvää ollakseen totta? olen otettu!!! =) pistin viestiin sitä mitä haluan seksiltä ja sun mielestä se on liian hyvää ollakseen totta, että sen on pakko olla miehen keksimää? wau! olen todellakin otettu!!! =)

Olisi kiva katsoakin ja mainitsemiesi "mausteiden"
        kanssa.

• Milla
        knotty M kirjoitti:

Olisi kiva katsoakin ja mainitsemiesi "mausteiden"
        kanssa.

sitten sun pitää varmaan mailata mulle, eikö totta...??? millamaria01@hotmail.com

• XL:Narttu
        milla kirjoitti:

Milla ei todellakaan ole ainut jolla tuollaisia mielihaluja on. Myöskään minulla ei roiku miehesiä vehkeitä jalkojen välissä ja halut ovat samat kuin millalla, tosin minun mielestäni sitä vois vielä vähän laajentaa ja lisätä siihen vaikka ryhmä seksin mutta mieluummin parin lisäksi naisen kolmanneksi...

• kouluttaja
        XL:Narttu kirjoitti:

Milla ei todellakaan ole ainut jolla tuollaisia mielihaluja on. Myöskään minulla ei roiku miehesiä vehkeitä jalkojen välissä ja halut ovat samat kuin millalla, tosin minun mielestäni sitä vois vielä vähän laajentaa ja lisätä siihen vaikka ryhmä seksin mutta mieluummin parin lisäksi naisen kolmanneksi...

Pistäppäs tulemaan vähän tietoa itsestäsi... niin katsellaan mihin kanttisi kestää... graf_rute@yahoo.com

• roper
        XL:Narttu kirjoitti:

Kokeile debuty.m@suomi24.fi

• Mikael

Kun tiedät kuitenkin että on????

jokunen@hotmail.com

• Mika

Tuohan kinnostaa paljonkin... Enemmän pidän siitä jos joudun naisen armoille... Nimimerkki " Milla" kuulostaa todellakin pelottavan alistavalta...
      Jos haluat tietää lisääkin asiasta
      "kadett86@suomi24.fi"
      PS. ns. apuvälineet kuulosti mielenkiintoiselta...

• Milla

sorry, olen kokeillut miehen alistamista mutten saanut siitä mitään irti, se ei ole valitettavasti mun alaani.

• Graf Rute

Kyllä täältä löytyy. Ja vieläkin pidemmälle voidaan mennä, eli kouluttamiseen. Ihan miten sinun fysiikkasi ja mielesi kestää. Seuraava koulutusjakso alkaa Helmikuussa. Pistä hakemus tulemaan...

• roper

olet kaulapannassa ja köysissä?
      kysyy henry4311@luukku.com

• Kouluttaja

Milla kirjoittelle osaavalle miehelle.
      jakke456@jippii.fi

• Anonyymi

Mikäs sen parempaa

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5150
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1720
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe