voi käydä näin kun tutustun mieheen niin se on kukko!? Itse olen käärme. Onko kellään kokemuksia käärme ja kukko yhdistelmästä?
Miten aina
2
304
Vastaukset
- Santtu
Sähän olet oikee kukko magneetti. Se ei tosin haittaa, koska kukko sopii käärmeen kanssa yhteen. Te arvostatte samoja asioita. Molemmat ovat sosiaalisia ja meneviä tyyppejä. Käärme ehkä vähän vähemmän, kuin kukko (varsinki kun kyseessä on mies). Hyvä vain sinulle, että houkutat oikeita tyyppejä puoleesi. Teillä ei pitäisi olla suhteessa kovin isoja komplikaatioita, mutta ei teillä kyllä silti ole aina jatkuvaa ylämäkeäkään... Mutta niinhän se elämä on. Joskus on pakko olla alamäessäkin. Sen jälkeen se ylämäki tuntuu paljon paremmalta. Kokemusta minulla itsellä ei ole, mutta sukulaiseni on kukko ja käärme. Heidän avioliittonsa on ollut vakaa ja vahva.
- alkup.
tänks, niin se taitaa olla.Samoja juttuja kyllä riittää ja ei se aina ole sitä ylämäkeä on sitä menty alamäkeäkin =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224824- 203905
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082524- 272291
- 342114
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371928
- 151798
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191537- 121461