Nykyisellään kuukautiskiertoni seuraa aika tarkalleen kuuta eli menkat sattuu uudenkuun aikaan. Ja ovulaatio siis täydenkuun aikaan... ilmankos...
Mites muilla?
Kuu - kuukautiset
4
928
Vastaukset
- >Hullu<
Ehdottomasti pihalle. Olet jo nyt tuskainen ja sitä riittää ellet tee periaatepäätöstä. Niin minä tein.
- ***nainen***
Juuri kävin tuolla tuulessa ja vesisateessa nautiskelemassa luonnosta. Olen onnellinen.
Periaatepäätös... onhan noita joskus tullut tehtyä. Ihan hyviä tavallaan. Mutta yleensä annan elämän tulla yllätyksineen, enkä sitä etukäteen pyrikään kahlitsemaan millään etukäteispäätöksillä. - >hullu<
***nainen*** kirjoitti:
Juuri kävin tuolla tuulessa ja vesisateessa nautiskelemassa luonnosta. Olen onnellinen.
Periaatepäätös... onhan noita joskus tullut tehtyä. Ihan hyviä tavallaan. Mutta yleensä annan elämän tulla yllätyksineen, enkä sitä etukäteen pyrikään kahlitsemaan millään etukäteispäätöksillä.Muijalla on kans ja mun luut ei kestä tätä painoa. Peri aate on pidätettävä. Minäkin olin pihalla ja kuussa.
- musiik..mies
kyllä toi`kuu-kuukautiset´-aika on miehillekin tuttu juttu! -olo on (sivistyneesti)kyllä silloin seks.tosi rauhaton. sekä miehiä että naisia täs tuttavapiirissä jotka samoin kokevat. -no,kun sen tietää niin kyllä siitä aina on selvitty! -tosi upeeta aikaa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254348
- 272461
- 342254
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174