Hölmistyneenä tuijotin sitä. Kiertelin punaisia hiuksiani sormeni ympärille. Tuijotin sitä pitkää. Lopulta päästin suustani tylsistyneen huokaisun ja se sai kaikki ympärillä olijat tuijottamaan kivistä lattiaa. Kaikki ei nyt mennyt niinkuin piti. "Eikö se kelpaa?" Nick Rackson kysyi ja katsoi minua. "Ei, siitä puuttuu tyyliä!" Tuhahdin vastaukseksi. Nick ei hätkähtänyt. "No teemme siitä tyylikkäämmän!"Nick sanoi puolustavasti. Katselin hetken patsasta joka esitti minua. Minusta oli tullut sankari yhdessä hujauksessa kun pelastin tytön tästä yläasteesta. Nyt olen muka niin kova sankari että patsaitakin pitää veistää. Julkisuutta halusinkin, mutta en tälläistä. Nikc lähti huoneesta pois sylissään kaavakkeita ja patsaan piirrustus malleja. Nostin hieman sinistä pitkää hamettani ja lähdin itsekkin huoneesta.
Jatkuu
Ansa
typykkä!
1
229
Vastaukset
- typykkä!
toi otsikko on sittenkin joku muu! :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406933
- 323918
- 453290
- 382880
- 162672
- 372228
- 162176
- 412123
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482057- 391990