A-teekki

piikki3

Kävinpä tässä teekissä, kun alkoivat jäseneni täristä,Kynää piti käsitellä juuri ja oli huoli suuri. Ei oo tää träppiä, vaan käytän tässä nyt näppiä. Päivä on yö ja yö on nyt päivä, ja amppari otti mut sel´kään ja aattelin et lapset pelkää. Vaan, hoitsut mut jälleen kerran otti hyvin ja pantiin neula syvin. Kun aine ei riitä, ei huolis siitä . Jalat meni alta, kun yö tuntui päivältä ja kävely pitkin seiniä. Hoitajat kaksi otti kiinni ja vei sänkyyn loviini.Vajavainen on ihmisen kulku, kun päässä on outo sulku. Kotiin pääsin ja taxi paras : ) Tuttu, se hauska juttu.Siitä saakka on pallossa ollut unta, vaan voi tätä onnetonta. Nyt ei uni tule, vaan träpin mukainen puhe lovi.Valoja vilkkuu aamuyössä, vaan ei haittaa kun on aurinkolasit työssä.Armahda Rakas Kela mut,oon tätä kelannut. Oon työtä tehnyt koko iän. Kerännyt paperia ja tonneja paskaa. Nyt on vuorosi kynällä jaksaa, laittaa mulle armahdus, kuin Pressan. Muun lapun, vedän alas vessan. Se kyl saattaa mennä tukkoon ja armas Ahti laittaa sormensa lukkoon. Please : ) En jaksa enää liverrellä . Toivon et päivä ois päivä ja yö olis yö.Pysyis koneen kuvaputkikin, tärkeemmälle työl. Rakkauella HÄN

4

498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuoha on vähän kuin arkipäivää!!

>>Se on ihan fakta juttu,jos käsi vapisee.Onhan se ikävää mutta oon huomannu,on täällä muitakin narkomaaneja kuin minä!
      >>Ei kannata ottaa turhia paineita,samallalailla >>se rytmi on jääny vereen Suomen suurella Andyllä sekä monella muulla artistilla!

>>
      >>Suomessa saadaan kyllä olla onnellisia siit
      >>että jokka piikkii lykkää ,hommistaan tykkää.
      >>Vaikka he lompsaa paperii ei saa yhtää!!!
      >>
      >>Miks minä? Siinä kysymys asiassa kun asiassa!!
      >>
      >>Tommoset pikkukarikot kun eteen hyppää,niistä potkuu saadaa sen verra että,ilman bensaa moottori käy pitkät ajat ,eikä käynti lopu koskaa!!!

• piikki3

Enää aamun valjetessa ei suoni kuki.
        Väärinkäsitys jos sulla huki,
        Andy huumeita käyttää. Itse sellaisia en tohtis muille edes näyttää. Snapseista omissa sivuissas puhut. Taitaa sinulla olla väärät sivut. Narkkari ja holisti jengiin kuulut?
        Sen verran lurusta huurruit.
        Laita sokeria päälle ja muista,
        apua ja helpotusta narkkareille ja holisteille, antaa oma järki. Jos vielä sulla toimii järki!

• piikki3 kirjoitti:

Enää aamun valjetessa ei suoni kuki.
        Väärinkäsitys jos sulla huki,
        Andy huumeita käyttää. Itse sellaisia en tohtis muille edes näyttää. Snapseista omissa sivuissas puhut. Taitaa sinulla olla väärät sivut. Narkkari ja holisti jengiin kuulut?
        Sen verran lurusta huurruit.
        Laita sokeria päälle ja muista,
        apua ja helpotusta narkkareille ja holisteille, antaa oma järki. Jos vielä sulla toimii järki!

Vähäistä se on aina ollu!

>>Kerropa tosin juttu tää,onko nii mietoja Epilääkkeet nää, et niistä emme huumeina puhua vois!!

>>Heikompia väsyttää,toiset näkönsä menettää ymn.on tullu vastaan ,että ei nää ole disperiniin verrastettavissa!

>>Tosin verran sen kertoo seikan pienen ,höllätä sun pipoo kandee ettet viikendees iha pilaa!

Viikonloppuja!!

• Puhut veikko hyvä
        tervasnapsi kirjoitti:

Vähäistä se on aina ollu!

>>Kerropa tosin juttu tää,onko nii mietoja Epilääkkeet nää, et niistä emme huumeina puhua vois!!

>>Heikompia väsyttää,toiset näkönsä menettää ymn.on tullu vastaan ,että ei nää ole disperiniin verrastettavissa!

>>Tosin verran sen kertoo seikan pienen ,höllätä sun pipoo kandee ettet viikendees iha pilaa!

Viikonloppuja!!

On Sulla tiedon jyvä : )
        Kun en nimimerkkiäs tunne, aamulla varhain , ennakkoluulo parhain. Hyvää viikonloppua rakas ystävä sulle. Jos joskus nähdään, tarjoan ison lasin maitoa Sulle. T Piikki3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4973
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4209
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2311
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2087
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1888
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1706
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      171
      1473
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1218
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1193
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94