vähentää aika perkuleesti tuota terskan tuntoherkkyyttä, et laukea mm. seuraavissa tapauksissa:
1) nainen on synnyttänyt TAI
2) vaikka nainen olisi ei-synnyttänyt, jos joudut kuitenkin käyttämään kondomia.
3) suuseksissä
4) kumppanin suorittamassa käteenvedossa
5) monissa tavallisissa asennoissa (= tarvitset lisäkiihotusta eri asennoista ja pitkää esileikkiä)
6) pikaseksiä ei voi ajatellakaan
7) jos pitää rakastella pimeässä (visuaalinen näkönautinto puuttuu)
8) olet nauttinut vain yhdenkin oluen
jne., jne.
Ikävä ruumiinvamma!
Ympärileikkaus
59
12001
Vastaukset
- ja lisäoptiona
mainittakoon erektion heikkeneminen tunnottomuudesta johtuen. Ympärileikattujen (itseni mukaan lukien) tulevaisuus taitaakin olla "homobottomeina".
- tai ei sittenkään
No joo, mitä tuohon nyt sanoisi. On olemassa miehiä, jotka naivat mielellään johonkin reikään, mikset sitten heille kelpaisi. Mutta toisaalta sinun pitää miettiä, mitä sinä itse haluat.
Kaikille miehille ei leikattu mies edes kelpaa. Ainakin minusta leikattu kalu on erittäin epäeroottinen ja kaverini elimestä tekee sen kaikken kiihottavimman juuri hänen upea esinahkansa, jota näykin mielelläni häntä hyväillessäni.... - Nimetön
tai ei sittenkään kirjoitti:
No joo, mitä tuohon nyt sanoisi. On olemassa miehiä, jotka naivat mielellään johonkin reikään, mikset sitten heille kelpaisi. Mutta toisaalta sinun pitää miettiä, mitä sinä itse haluat.
Kaikille miehille ei leikattu mies edes kelpaa. Ainakin minusta leikattu kalu on erittäin epäeroottinen ja kaverini elimestä tekee sen kaikken kiihottavimman juuri hänen upea esinahkansa, jota näykin mielelläni häntä hyväillessäni....no jos olen vain panopuuna, tuskin kaikki ainakaan ovat kiinnostuneita siitä olenko leikattu vai en..en toki homobottomiksi haluaisi, mutta kai se on vaan alettava..
- terskaperse
Itse kärsin juuri samankaltaisesta oireilusta.
- mä vain.
Ja taas tätä samaa.Ne on kait saattanu tehä sen leikkauksen vahinkos sun piäkopalle?
- Huumorin kukka kaunis on
Ai miten sanoit hyvin! Myös huumoria löytyy meistä leikatuistakin.
Ei mulle ainaskaan tehty lobotomiaa silloin,kun nahkaa nipsaistiin palanen pois. Hyvinpä tuo pelittää ja ei hermot ole kireellä siitäkään syystä.
Apua on saatavilla,jos on eriasteisia vaikeuksia.
Eikä se apu tule täältä,kirjoittamalla.
Paremminkin avun saa täältä ne miehet,jotka pelkäävät toimenpidettä ja kärsivät turhaan.
On joukossa siis asiallisiaki kirjoittajia,jotka ei halua omaa pahaa oloa kipata toisen ihmisen niskaan hänen ollessaan kaikkein heikoimmillaan ja peloissaan. - ymppärileikatttu
Huumorin kukka kaunis on kirjoitti:
Ei mulle ainaskaan tehty lobotomiaa silloin,kun nahkaa nipsaistiin palanen pois. Hyvinpä tuo pelittää ja ei hermot ole kireellä siitäkään syystä.
Paremminkin avun saa täältä ne miehet,jotka pelkäävät toimenpidettä ja kärsivät turhaan.
On joukossa siis asiallisiaki kirjoittajia,jotka ei halua omaa pahaa oloa kipata toisen ihmisen niskaan hänen ollessaan kaikkein heikoimmillaan ja peloissaan.sivistystasoja aletaan vertailemaan ihan noin niin kuin vakavalla mielellä, niin sitten sinulle on se lobotomia tehty, ei minulle. En tiennytkään, ettei täällä saa omista ympärileikkauksen haittavaikutuksista kertoa. Pelittäähän sulla vielä jonkun aikaa, katotaan kauanko! Sinuthan kai leikattu vasta hiljattain!
- ymppärileikattu
Huumorin kukka kaunis on kirjoitti:
On joukossa siis asiallisiaki kirjoittajia,jotka ei halua omaa pahaa oloa kipata toisen ihmisen niskaan hänen ollessaan kaikkein heikoimmillaan ja peloissaan.Niinhän sinä luulet idealisioiva rassukka, mutta sanon sulle: ympärileikkauksen haittavaikutuksiin ei ole apua, nimim. käynyt läpi urologit ym.
- väitteitäsi
1) nainen on synnyttänyt TAI
Olen synnyttänyt ja voin sanoa että ympärileikattu mieheni laukeaa kanssani 99,9%:sti panon aikana.
3) suuseksissä
Laukeaa suuseksissä myöskin, tosin ajan pituus vaihtelee, mutta se ei ole mitenkään leikkauksesta johtuvaa.
4) kumppanin suorittamassa käteenvedossa
Harvoin runkkaan miestäni ns. loppuun asti, johon tähän en osaa sanoa...täytynee joskus kokeilla
5) monissa tavallisissa asennoissa (= tarvitset lisäkiihotusta eri asennoista ja pitkää esileikkiä)
No kaikkihan tällaista tarvitsevat/haluavat!
6) pikaseksiä ei voi ajatellakaan
Meillä on pikaseksiä, tosin itse taidan haluta sitä ehkä vähän miestä enemmän mutta kuitenkin sitä on.
7) jos pitää rakastella pimeässä (visuaalinen näkönautinto puuttuu)
Ei pidä rakastella pimeässä, en itsekään sellaista haluaisi
8) olet nauttinut vain yhdenkin oluen
Tällä miehellä pelaa vehkeet vaikka neljän promillen humalassa ja myöskään humalatila ei vaikuta laukeamiseen eli laukeaa ihan normaalisti, tosin saattaa kestää vähän tavallista kauemmin.- NoSkin
Kumosit väitteen vain oman miehesi perusteella. Olen myös ympärileikattu 26v. mies ja olen aivan samaa mieltä ketjun aloittajan kanssa. Ympärileikkaus todellakin vähentää tuntoherkkyyttä, mutta tottakai löytyy myös poikkeuksia. Mutta tässä tapauksessa jos miehesi ei olisi ympärileikattu, hän varmaan saisi ennenaikaisia siemensyöksyjä (eli ei kestäisi edes yhtä minuuttia). Toisaalta jos miehesi on ympärileikattu myöhemmällä iällä vaikuttaa myös asiaan. Kyrpii tuollaiset ihmiset jotka eivät tiedä asiasta paskan vertaa ja silti tulevat tänne "kumoamaan toisten väitteitä". Voisit tehdä sellaisen testin, että hankaat hiekkapaperilla klitoristasi seuraavan puolelen vuoden ajan joka päivä, katsotaan miten sinulla "seisoo".
- oman mielipiteeni
NoSkin kirjoitti:
Kumosit väitteen vain oman miehesi perusteella. Olen myös ympärileikattu 26v. mies ja olen aivan samaa mieltä ketjun aloittajan kanssa. Ympärileikkaus todellakin vähentää tuntoherkkyyttä, mutta tottakai löytyy myös poikkeuksia. Mutta tässä tapauksessa jos miehesi ei olisi ympärileikattu, hän varmaan saisi ennenaikaisia siemensyöksyjä (eli ei kestäisi edes yhtä minuuttia). Toisaalta jos miehesi on ympärileikattu myöhemmällä iällä vaikuttaa myös asiaan. Kyrpii tuollaiset ihmiset jotka eivät tiedä asiasta paskan vertaa ja silti tulevat tänne "kumoamaan toisten väitteitä". Voisit tehdä sellaisen testin, että hankaat hiekkapaperilla klitoristasi seuraavan puolelen vuoden ajan joka päivä, katsotaan miten sinulla "seisoo".
Ei ole meillä ainakaan haitannut. Ehkä ei ole niin herkkä kuin nahallinen, mutta tarpeeksi.
Leikattu on myöskin siistimpi. Kaikin tavoin.
Minkä takia elokuvat leikataan? Jotta niistä tulisi täydellisiä.
On kiva kun miehen mielessä on muutakin tässä elämässä kuin se oma kikkeli.
Ei varmaan mene sitten vieraisiinkaan niin helposti??
Itse en haluaisikaan enää rumaa roikkunahkaista elintä sänkyyni. Näin on oikein hyvä, kuin myös miehenkin mielestä. - Nimetön
Mistä sinä tiedät esim. sen, johtuuko miehesi vaihtelevan pituinen laukeamisaika suuseksissä ympärileikkauksesta vai ei??? Minä olen lukenut tieteelliset artikkelit (jotka tehty satunnaistamalla sokkona kahteen eri ryhmään leikattuja ja leikkaamatttomia), jotka todentavat , että laukeamisaika on paljon pidempi!
Ymmärsit pimeähomman väärin. Tarkoitinkin juuri sitä, että kun pimeässä (jos joskus joutuu pimeässä hommailemaan) näköaistimus ei tunnetusti toimi, niin laukeaminen ei onnistu, vaikka muut edellytykset (joita on kovin vähän) mahdollistaisivat laukeamisen.
Itse taidan tämän ruumiinvamman vuoksi vetää itseni kiikkuun ennemmin tai myöhemmin.
Joku sanoikin hyvin, että hankaapa klittaa santapaperilla, ja katotaan sitten. - Vaimoke
Olen naimisissa aikuisena leikatun kanssa, eikä miehellä ole mitään tuommoisia ongelmia.
Olen seurustellut häntä ennen kaksi vuotta ympärileikatun miehen kanssa, ei ongelmia seksielämässä. Tosin hänkin leikattu aikuisiällä.
Oma kokemus sanoo,että leikattu mies on herkempi vaikkapa suihinotossa, ja taatusti laukeaa....
Onnistuu pikaseksi ja myös hitaamman kaavan mukaan,jos pahimmat paineet on ensin hoideltu pois. Kiimanesteitä erittyy niin paljon,että käsipelikin käy,ainakin meillä.
Tuntuu tosi tosi ilkeältä, että täällä ei jotkut onnettomat usko,ettei kaikille se leikkaus ja sen jälkeinen elämä ole kirous. Suurista ongelmista kuten kivusta ennen leikkausta kärsineille se toimenpide antaa apua ja mahdollisuuden onnellisempaan elämään.
Lapsien leikkausta en hyväksy,mikään uskonto ei saa sellaiseen pakottaa.
- ymp.
No tää sama keskustelu on käyty varmaan useita ketoja.Melkein rupee naurattamaan,synnyttänyt,pimeässä,ym.Ei vittu synnytyksestä mee pilalle ja toi pimeä,, Etippä jostain Ron Jeremyn haastatelu missä se kertoo kuinka laukeeminen lähtee pääkopasta, eli äijä kertoo että on täysin mahdollista ajatuksen voimalla hallita tulemista,Koitappa miettiä 10 kiihottavinta asiaa mitä haluaisit tehdä ja listaat ne, ja unohda vähäksi aikaa se terska.
- Nimetön
olla kipeä aihe, koska keskustelunkäynti sinua niin ahdistaa.
- tosiaankin
Nimetön kirjoitti:
olla kipeä aihe, koska keskustelunkäynti sinua niin ahdistaa.
tämä on helkkarin kipeä aihe. Mutta on meitä nahattomia,joilla ei ole niin minkäänlaisia ongelmia seksielämässä. Jotta siitä vaan pääkopan hoitoa hakemaan,jos ihan itsari on mielessä. Semmoisilla asioilla ei saa leikkiä.
Oma seksielämäni parani huomattavasti kaksi vuotta sitten tehdyn leikkauksenjälkeen,kaikki kipu jäi pois ja tuli nautinnon aika.
Aivoista se kiihotus lähtee ja kummppanillakin on tärkeä osa siinä kiihottumisvaiheessa.
Omani on muuten jo kolme lasta synnyttänyt,mutta kun on jumpannut ilolihaksiaan, sitä ei tosiaankaan huomaa,niin hyvät on puristukset. Olen paljon väljempää pimpsaa saanut aivan synnyttämättömältä naiselta,kun ei älyä lihaksiaan kunnossa pitää ja se on taivaan tosi.
Aika ilkeetä sanoa,että "hangataas klittaasi santapaperilla...". Ei ympärileikkauksen jälkeen ainakaan minua ole millään hangattu, outoa puhetta tuommoiset vertaukset.
Nykyisin kiihotun nopeammin kuin ennen ja kyllä maistuu ne iltapäivän pikapanotkin kun naiseni niitä tahtoo ja minäkin. Joskus laukeaminen tosiaan tulee parissa minuutissa,mutta ei sekään maailmaani kaada,naisen voi hoidella sitten muulla tapaa.
Tästä aiheesta on ollut monta viestiketjua ja aina on kyse siitä,että ympärileikattu ei muka voisi nauttia seksistä. Se on valetta!
Kaikilla meillä ei panta päätä kiristä ja nauttia saa siinä missä leikkaamattomatkin. Sillä ihme ja kumma,erektio-ongelmia ja kaikkea muuta seksiin liittyvää problematiikkaa on myös nahallisilla miehillä. - ymppärileikattu
tosiaankin kirjoitti:
tämä on helkkarin kipeä aihe. Mutta on meitä nahattomia,joilla ei ole niin minkäänlaisia ongelmia seksielämässä. Jotta siitä vaan pääkopan hoitoa hakemaan,jos ihan itsari on mielessä. Semmoisilla asioilla ei saa leikkiä.
Oma seksielämäni parani huomattavasti kaksi vuotta sitten tehdyn leikkauksenjälkeen,kaikki kipu jäi pois ja tuli nautinnon aika.
Aivoista se kiihotus lähtee ja kummppanillakin on tärkeä osa siinä kiihottumisvaiheessa.
Omani on muuten jo kolme lasta synnyttänyt,mutta kun on jumpannut ilolihaksiaan, sitä ei tosiaankaan huomaa,niin hyvät on puristukset. Olen paljon väljempää pimpsaa saanut aivan synnyttämättömältä naiselta,kun ei älyä lihaksiaan kunnossa pitää ja se on taivaan tosi.
Aika ilkeetä sanoa,että "hangataas klittaasi santapaperilla...". Ei ympärileikkauksen jälkeen ainakaan minua ole millään hangattu, outoa puhetta tuommoiset vertaukset.
Nykyisin kiihotun nopeammin kuin ennen ja kyllä maistuu ne iltapäivän pikapanotkin kun naiseni niitä tahtoo ja minäkin. Joskus laukeaminen tosiaan tulee parissa minuutissa,mutta ei sekään maailmaani kaada,naisen voi hoidella sitten muulla tapaa.
Tästä aiheesta on ollut monta viestiketjua ja aina on kyse siitä,että ympärileikattu ei muka voisi nauttia seksistä. Se on valetta!
Kaikilla meillä ei panta päätä kiristä ja nauttia saa siinä missä leikkaamattomatkin. Sillä ihme ja kumma,erektio-ongelmia ja kaikkea muuta seksiin liittyvää problematiikkaa on myös nahallisilla miehillä.On tämä minulle kipeä aihe, mutta pystyn siitä silti hikeentymättä keskustelemaan toisin kuin sinä. Sinulle tämä on kipeä aihe, hikoilustasi päätellen. Itse en kaunistele asioita, ja olen koko ajan sanonut, että ongelmia tulee leikatulla, mikä ei tietenkään poissulje sitä että leikkaamattomilla ei olisi ongelmia. En tietääkseni ole väittänyt että leikkaamattomat olisivat ongelmattomia.
Yhden tutkimuksen myös löysin (ja sekin käy tismalleen yksiin oman tilanteeni kanssa), jossa todettiin, että leikatuilla terska-raukka, joka on aina paljaana, on kuin "kärsä" , joka aistii lämpötilan muutokset (kylmän) normaalia 12 kertaa herkemmin, ja siitä johtuen supistaa kivekset lähelle nivusia, kun ne leikkaamattomilla (yleensä) roikkuvat löysinä kivespusseissa, joskus hyvinkin alhaalla.
Terv. Kivekset supussa - Ymppärileikattu
ymppärileikattu kirjoitti:
On tämä minulle kipeä aihe, mutta pystyn siitä silti hikeentymättä keskustelemaan toisin kuin sinä. Sinulle tämä on kipeä aihe, hikoilustasi päätellen. Itse en kaunistele asioita, ja olen koko ajan sanonut, että ongelmia tulee leikatulla, mikä ei tietenkään poissulje sitä että leikkaamattomilla ei olisi ongelmia. En tietääkseni ole väittänyt että leikkaamattomat olisivat ongelmattomia.
Yhden tutkimuksen myös löysin (ja sekin käy tismalleen yksiin oman tilanteeni kanssa), jossa todettiin, että leikatuilla terska-raukka, joka on aina paljaana, on kuin "kärsä" , joka aistii lämpötilan muutokset (kylmän) normaalia 12 kertaa herkemmin, ja siitä johtuen supistaa kivekset lähelle nivusia, kun ne leikkaamattomilla (yleensä) roikkuvat löysinä kivespusseissa, joskus hyvinkin alhaalla.
Terv. Kivekset supussase ei klitan hankaus ei ollut alkuperäisesti minun heittoni, käytin sitä vain lainauksessani. Hankauksella ymmärretään tässä yhteydessä, ei santapaperia, vaan housunkangasta ym.
- tosiaankin
On tämä minulle kipeä aihe, mutta pystyn siitä silti hikeentymättä keskustelemaan toisin kuin sinä. Sinulle tämä on kipeä aihe, hikoilustasi päätellen. Itse en kaunistele asioita, ja olen koko ajan sanonut, että ongelmia tulee leikatulla, mikä ei tietenkään poissulje sitä että leikkaamattomilla ei olisi ongelmia. En tietääkseni ole väittänyt että leikkaamattomat olisivat ongelmattomia.
Terv. Kivekset supussaMistä päättelet,että hikoilen tämän aiheen vuoksi?
Jos ei luettua ymmärrä,en voi muuta kuin valittaa. Kirjoitin juuri niin kuin itse tunnen ja sinun mokelluksesi ei saa minua toisin tuntemaan. Niin että siitä lähdetään.
Jos pääkoppa falskaa,on haettava siihen apua,ei toisia syyllistämällä tule onnelliSEKSI. - ymppärileikattu
tosiaankin kirjoitti:
Mistä päättelet,että hikoilen tämän aiheen vuoksi?
Jos ei luettua ymmärrä,en voi muuta kuin valittaa. Kirjoitin juuri niin kuin itse tunnen ja sinun mokelluksesi ei saa minua toisin tuntemaan. Niin että siitä lähdetään.
Jos pääkoppa falskaa,on haettava siihen apua,ei toisia syyllistämällä tule onnelliSEKSI.En minä ole ketään syyllistänyt. Itse kyseenalaistat minun kokemukseni ja vittuilet, että olen tällaisen ketjun aloittanut. Siinä on minulle syytä tulkita, että hikoilet aiheen vuoksi. Jos et luettua ymmärrä.
Korkeahko koulutukseni on osoitus siitä että pää ei täällä päässä falskaa. Sinä lienet tavallinen työmies, tekstityylistäsi päätellen? Se että sinulla ei ole ongelmia leikatun vehkeesi kanssa, ei tarkoita, etteikö suurimmalla osalla voisi olla. Vai onko sinulla tapana elämässäsi ylipäätänsäkin mitätöidä kaikkien muiden kokemukset, jos omat kokemuksesi eivät tue muiden näkemyksiä? - NoSkin
En minä ole ketään syyllistänyt. Itse kyseenalaistat minun kokemukseni ja vittuilet, että olen tällaisen ketjun aloittanut. Siinä on minulle syytä tulkita, että hikoilet aiheen vuoksi. Jos et luettua ymmärrä.
Korkeahko koulutukseni on osoitus siitä että pää ei täällä päässä falskaa. Sinä lienet tavallinen työmies, tekstityylistäsi päätellen? Se että sinulla ei ole ongelmia leikatun vehkeesi kanssa, ei tarkoita, etteikö suurimmalla osalla voisi olla. Vai onko sinulla tapana elämässäsi ylipäätänsäkin mitätöidä kaikkien muiden kokemukset, jos omat kokemuksesi eivät tue muiden näkemyksiä?Mielestäni ensimmäiselläkään naisella ei ole mitään asiaa osallistua tähän keskusteluun, ainakaan kriittisessä mielessä. Minulta on poistettu esinahka n.6 vuotiaana sen kireyden vuoksi, mikä olisi myöhemmällä iällä aiheuttanut ongelmia. 20 vuotta ilman suojaa tekee terskasta tunnottomamman, kuin jos se olisi ollut suojattuna esinahalla. Kyllä minulta laukeaminen onnistuu mutta se vaatii paljon työtä ja vielä ei ole omalle kohdalle osunut naista jolla riittää mielenkiintoa naida 3 tuntia.
- Nimetön
NoSkin kirjoitti:
Mielestäni ensimmäiselläkään naisella ei ole mitään asiaa osallistua tähän keskusteluun, ainakaan kriittisessä mielessä. Minulta on poistettu esinahka n.6 vuotiaana sen kireyden vuoksi, mikä olisi myöhemmällä iällä aiheuttanut ongelmia. 20 vuotta ilman suojaa tekee terskasta tunnottomamman, kuin jos se olisi ollut suojattuna esinahalla. Kyllä minulta laukeaminen onnistuu mutta se vaatii paljon työtä ja vielä ei ole omalle kohdalle osunut naista jolla riittää mielenkiintoa naida 3 tuntia.
toi kuulostaa jo tosi pahalle, toihan pilaa pahimmassa tapauksessa ihmisen koko elämän! Siis jos 3 tuntia pitää värkätä. Vaikka ite olen silvottu, ei minulla ilman kumia sentään 5-10 min kauempaa mene. Ja joskus kun on mennyt (kumin kanssa) niin erektiohan siinä lopahtaa, kun tuntoa ei ole. Ootko itse kyennyt säilyttämään erektion jopa 3 tuntia? Oletko itsemurhaa ajatellut? Seksi on kuitenkin niin tärkeä osa elämää. Minä olen harkinnut..
- Nimetön
NoSkin kirjoitti:
Mielestäni ensimmäiselläkään naisella ei ole mitään asiaa osallistua tähän keskusteluun, ainakaan kriittisessä mielessä. Minulta on poistettu esinahka n.6 vuotiaana sen kireyden vuoksi, mikä olisi myöhemmällä iällä aiheuttanut ongelmia. 20 vuotta ilman suojaa tekee terskasta tunnottomamman, kuin jos se olisi ollut suojattuna esinahalla. Kyllä minulta laukeaminen onnistuu mutta se vaatii paljon työtä ja vielä ei ole omalle kohdalle osunut naista jolla riittää mielenkiintoa naida 3 tuntia.
Lääketieteen tuoreen kirjallisuuden mukaan keneltäkään alle 10 v ei yleensä pidä poistaa esinahkaa eikä poistoa nykyään pitäisi tehdä sen ahtauden vuoksi, koska se on operoitavissa muilla keinoin (väljennys, kotitreenaus). Ainoa virallinen indikaatio y-leikkaukselle on erään kuuluisan lastenkirurgin mukaan "umpeuttava terskatulehdus" (joka harv. esiintyy alle 10v), ei siis suinkaan kireä nahka.
- Nimetön
NoSkin kirjoitti:
ja ilman esaria ollut 25v. Tunto huono. Periaatteessa minulla olisi aktiivista seksielämää jäljellä vielä 30v, mutta tuskin silloin on enää mitään tuntoa, joten itsemurha pitää tehdä paljon ennen sitä. Ehkä nyt on sopiva hetki, kun ei naisia muutenkaan ole.
- Nimetön
NoSkin kirjoitti:
joo, se on ihan eri asia jos on aikuisena leikattu kuin lapsena...katotaan mitä mieltä olet 10 v päästä...
Pikkuhiljaa vuosien mittaan tuntoa häviää lapsina leikatuilta, ensin tietenkin elimistön kompensatoriset mekanismit pyrkivät vastustamaan, muutosta, mutta pettävät nopeasti, koska esinahan tarjoamia kosteuttavia talirauhasia ei enää ole tarjolla--> terska sarveistuu ja tulee paksuksi, tunnottomaksi. - Suuresti ihmettelen
En minä ole ketään syyllistänyt. Itse kyseenalaistat minun kokemukseni ja vittuilet, että olen tällaisen ketjun aloittanut. Siinä on minulle syytä tulkita, että hikoilet aiheen vuoksi. Jos et luettua ymmärrä.
Korkeahko koulutukseni on osoitus siitä että pää ei täällä päässä falskaa. Sinä lienet tavallinen työmies, tekstityylistäsi päätellen? Se että sinulla ei ole ongelmia leikatun vehkeesi kanssa, ei tarkoita, etteikö suurimmalla osalla voisi olla. Vai onko sinulla tapana elämässäsi ylipäätänsäkin mitätöidä kaikkien muiden kokemukset, jos omat kokemuksesi eivät tue muiden näkemyksiä?Miksi aina kehuskelet koulutuksellasi?
Jotkut viestisi lukemattomissa eri ketjuissa eivät millään lailla osoita hyvää makua ja inhimillisyyttä.
Korkeakoulun käyminen ei riitä tekemään ihmisestä niin hyvää ja erittäin mallikelpoista,että voisi survoa kanssakulkijoiden ajatukset maan rakoon ja yrittää tyhmentää toisia ihmisiä.
Asiallinen asia on se,mitä kaivataan. Ei tuollaista meuhaamista ,nimetön ympärileikattu.
Aika alatyylistä tekstiä,sanoisin. Voimasanojem käyttö ei ole kovin korrektia. NoSkin kirjoitti:
en minä ainut ongelmainen ole, NoSkin:llä samoja ongelmia, ja olihan jollakin toisellakin vastaava tilanne!
Suuresti ihmettelen kirjoitti:
Miksi aina kehuskelet koulutuksellasi?
Jotkut viestisi lukemattomissa eri ketjuissa eivät millään lailla osoita hyvää makua ja inhimillisyyttä.
Korkeakoulun käyminen ei riitä tekemään ihmisestä niin hyvää ja erittäin mallikelpoista,että voisi survoa kanssakulkijoiden ajatukset maan rakoon ja yrittää tyhmentää toisia ihmisiä.
Asiallinen asia on se,mitä kaivataan. Ei tuollaista meuhaamista ,nimetön ympärileikattu.
Aika alatyylistä tekstiä,sanoisin. Voimasanojem käyttö ei ole kovin korrektia.Heh, sinullapa on kapea ja idealistinen maailmankatsomus, oletko todella niin naivi, että luulet koulutettujen ihmisten olevan suustansa täysin puhtaita?? Kyllä minun kaveripiirissäni on korkeasti koulutettuja jotka kiroilevat, mutta myös niitä jotka eivät kiroile. Kiroilevia ja ei-kiroilevia löytyy alemmistakin sosiaaliluokista, se ei siis assosioidu mitenkään yhteiskuntaluokkaan, toisin kuin pienessä päässäsi luulet. Pidätkö sinä esim lääkäreitä jumalina ja jotenkin ainutlaatuisina? Sorry, mutta rikon illuusiosi kertomalla että tunnen esim keuhkolääkärin joka polttaa jne. Portsareilta olen kuullut sellaisia "huhuja", että akateemiset ne vasta kaikkein vittumaisimpia asiakkaita ovat...jne., eli avarra maailmankuvaasi ja jätä toisten väheksyntä vähemmälle!
Suuresti ihmettelen kirjoitti:
Miksi aina kehuskelet koulutuksellasi?
Aika alatyylistä tekstiä,sanoisin. Voimasanojem käyttö ei ole kovin korrektia.Minä aloitin ketjun kertomalla OMISTA, SIIS IHAN IKIOMISTA kokemuksistani, jotka sitten poljettiin maanrakoon. Minä en ole ketään polkenut, mutta muut kylläkin minun kokemuksiani! Äläkä viitsi meuhkata, vaan mene ja ime äitisi tissiä.
- Nimetön
teillä muilla terska on sarveistunut? Normaali terskahan (siis ei y-leikattu) on kiiltävä, kostea, liukas ja tuntoherkkä.
- NoSkin
"Normaali terskahan (siis ei y-leikattu) on kiiltävä, kostea, liukas ja tuntoherkkä." Meikäläisen terska ei oo tonne päinkää... Ja siitä 3sta tunnista; kyllä mulla erektio säilyy vaikka koko päivän. Yleensä masturbointiin menee vähintää 2 tuntia; tunnin jälkeen alkaa tuntua siltä et nyt vois tulla, mut sit yleensä pitkitän hommaa vielä tunnilla, koska parin tunnin runkkauksen jälkee tuntuu et koko mulkku räjähtäs :) Suosittelen(jos on aikaa).
- Nimetön
NoSkin kirjoitti:
"Normaali terskahan (siis ei y-leikattu) on kiiltävä, kostea, liukas ja tuntoherkkä." Meikäläisen terska ei oo tonne päinkää... Ja siitä 3sta tunnista; kyllä mulla erektio säilyy vaikka koko päivän. Yleensä masturbointiin menee vähintää 2 tuntia; tunnin jälkeen alkaa tuntua siltä et nyt vois tulla, mut sit yleensä pitkitän hommaa vielä tunnilla, koska parin tunnin runkkauksen jälkee tuntuu et koko mulkku räjähtäs :) Suosittelen(jos on aikaa).
mää kyllä 5-10 min kauempaa jaksais runkata tai naida, vaikka erectio säilyiskin:)
- NoSkin
Nimetön kirjoitti:
mää kyllä 5-10 min kauempaa jaksais runkata tai naida, vaikka erectio säilyiskin:)
no, mut ammattilaiset eriksee... lol huono vitsi =)
- Nimetön
Nimetön kirjoitti:
Itse nyt 30vuotiaana voinen analysoida elämääni hieman jo taaksepäinkin. Eli muistan aikoja 14-15vuotiaana kun runkkasin ennen nukahtamista pimeässä peiton alla, ilman mitään rasvoja ja sperma lensi aina, tätä jatkui vielä senkin jälkeen noin 5 vuotta. Sitten tuli kuvaan 10v avoliitto ja nuo tarpeet vähenivät. Kun nyt taas aihe on ajankohtainen, olen huomannut, että runkkaus ilman rasvaa on mahdotonta saati laukeaminen (koska se vähäinenkin nahka vetäytyy ja surkastuu iän myötä, mikäköhän on tilanne 20v kuluttua), nyt vielä kuitenkin pärjää öljyn kanssa, mutta ex-tempore runkut on joutunut unohtamaan, koska rasvapullon mukana kantaminen on suht rasittavaa/hankalaa...
- ymp.
Nimetön kirjoitti:
Itse nyt 30vuotiaana voinen analysoida elämääni hieman jo taaksepäinkin. Eli muistan aikoja 14-15vuotiaana kun runkkasin ennen nukahtamista pimeässä peiton alla, ilman mitään rasvoja ja sperma lensi aina, tätä jatkui vielä senkin jälkeen noin 5 vuotta. Sitten tuli kuvaan 10v avoliitto ja nuo tarpeet vähenivät. Kun nyt taas aihe on ajankohtainen, olen huomannut, että runkkaus ilman rasvaa on mahdotonta saati laukeaminen (koska se vähäinenkin nahka vetäytyy ja surkastuu iän myötä, mikäköhän on tilanne 20v kuluttua), nyt vielä kuitenkin pärjää öljyn kanssa, mutta ex-tempore runkut on joutunut unohtamaan, koska rasvapullon mukana kantaminen on suht rasittavaa/hankalaa...
Luulisin että ne on noi halut runkata vain vähentyneet,eikä terska ole millään lailla surkastunut.Pidäppä kuukausi taukoa seksistä niin tulet lähes heti, kunhan sopivaa kiihoketta on tarjolla:)ei tarvi tummeliinia nuppiin hieroa.No totean vain omaltakohdaltani sen että jos mieli ei ole kiihottunut niin ei laukee peli eikä pelitä muutenkaan,silloin on aivan sama onko rasvaa,onko tuppikulli,vai ympärileikattu.
- R.R.H.
Mulla on ahdas esinahka ja niin herkkä terska että tekee pahaa koskettaa sitä. Eli masturboinnin hoidan aina esinahka päällä ja seksiä en uskalla harrastaa. Naisetkin varmaan lähtee aina lätkimään jos saa tietää tällaisesta ongelmasta. Pelottaa mennä leikkaukseen jälkikipujen takia ja sen takia mitä muutamat on täällä kirjoitelleet. Mun tapauksessa leikkaus olisi kyllä varmaan ihan hyväkin juttu. En mä ole tähänkään mennessä pystynyt koskettamaan terskaa kun se on niin arka, ja tunnen kipua, sekä sellainen pahan olon aalto iskee päälle. Muuten pärjään ihan mainiosti tämän asian kanssa. Ehkä pitäisi vaan löytää nainen joka ei niin seksistä pidä..heh
- Nimetön
kyrvät ovat komeita ja helppokäyttöisiä.
On toinen juttu leikauttaa nahka pois aikuisena, jos kovasti aristaa. Mutta pikkupojalle tehtynä se torpedoi koko aktiivista seksuaalielämää, niin paljon tuntoherkkyys ehtii laskemaan vuosikymmenien saatossa. - pois
On kuin omaa elämänkertaani olisin lukenut vuosia taaksepäin,niin samalta vaivasi kuulostaa.
Minä olin typerä ja kestin tuota tuskaa ja piinaa pari vuotta. Sitten tutustuin naiseen,joka on sairaanhoitaja.
Seksielämä ei alkanut sujua,kipu keskeytti yhdynnät ja suihinotosta ei ollut puhettakaan juuri helvetillisen kivun takia.
Upea naiseni oli tukena koko ajan,menin lääkäriin ja urologi passitti kirurgille.
Tämä mies päiväili,että miten kummassa olen päästänyt vaivan näin pahaksi. Häpeä ja pelko oli syynä,en muuta keksi. Kidutin itse itseäni.
Esinahassa oli jo semmoisia ihomuutoksia,vaaleita laikkuja. Niistä olisi vuosien saatossa voinut kehittyä syöpä,näin kirurgi sanoi ja ympärileikkauksessa otettiin nahasta PAD-näyte. Ei vielä ollut syöpäsoluja onneksi.Jokin kummallinen sairaus se oli,ne ihomuutokset ja nahan kuroutuminen lähes umpeen.
Minun paraneminen oli uskomattoman nopeaa,olin töissä jo kolmen päivän päästä.
Ainoastaan aamuseisokki otti aluksi lujille,mutta ei kuitenkaan koskenut yhtä paljon kuin tulehduksen ennen leikkausta aiheuttama kipu oli.
Meni kaikki niin kuin lääkärini kertoi. Kolmen viikon päästä rakastelin naiseni kanssa ensi kertaa ja herkkänä miehenä melkein itkin sen jälkeen. Poissa kipu,poissa keskeyttämisen pelko.
Sain elämäni takaisin ja kiitän siitä paljolti omaa naistani,joka ei kauhistellut tilannettani tutustuessamme. Tietysti se oli hänelle kumma juttu,koska olin melkein 40v silloin ja vaivat esinahassa on enempi pienten poikien juttuja.
Mutta hoitajaihminen on nähnyt enemmän kuin moni muuu nainen.
Nyt tuosta on kohta 4v aikaa ja olen miehenä saanut kokea onnellisen ja tosi kiihkeän ihmissuhteen tämän naiseni kanssa.Muusta en haaveile,jos hän jaksaa kanssani kulkea.
Oma koulutuspohjani oli myös osasyynä siihen,että piilottelin vaivaani niin kauan.
Akateemisena ihmisenä joskus unohtaa,että elämä on kiinni tavallisista ja pienistä asioista ja valinnoista. Uraa luodessa on helppo piilottaa kaikki muut ongelmat elämästä ja keskittyä vain ylöspäin menoon.
Minulle käännekohta oli nykyisen kumppanini tapaaminen. Silmät aukesivat monin tavoin. Elämä on muutakin kuin työtä ja rahaa.
Pelko on turhaa kun on iso ongelma.Kehotan vilpittömästi sinua menemään urologille. Jos leikkaus ei ole tarpeen,saat kuitenkin parhaan mahdollisen hoidon ja tarvittaessa lääkitystä tulehdukseen.
Kannattaa miettiä,miten paljon on valmis elämän laadusta tinkimään. Olin itse aikamoinen typerys, vuosia kestin kipua ja en kyennyt naista lähestymään.Nyt otan takaisin niiden vuosien menetykset. Seksi on upeaa! Ehkä säästyn jopa viidenkympin villitykseltä kun sain nelikymppisenä uuden elämän,sain kokea tämän. - ymp.
Mee hyvä mies leikkaukseen ja äkkiä. Täällä muutama puhuu täyttä paskaa leikkaksesta, mulla on leikattu noin pari kolme vuotiaana ja todellakin syystä, voin ainakin kohdallani sanoa että ei mitään ongelmaa oo ilmenny, ei siinä nupissa ole mitään hankautumia ilmenny, pelaa kun buicki, on tuntoa, pelaa pimiässä, aivan sama onko viidesti synnyttäny vai neitsyt, tulee niin eestä kun takaa :) Ja testattu pimpulassa/suussa sen verran monta kertaa että voin vakuuttaa että ei LAUKEAMINEN ole terskasta kiinni, vaan aivan muusta.
Ja ennen kaikkea kaikin puolin terve. - Ymp.
ymp. kirjoitti:
Mee hyvä mies leikkaukseen ja äkkiä. Täällä muutama puhuu täyttä paskaa leikkaksesta, mulla on leikattu noin pari kolme vuotiaana ja todellakin syystä, voin ainakin kohdallani sanoa että ei mitään ongelmaa oo ilmenny, ei siinä nupissa ole mitään hankautumia ilmenny, pelaa kun buicki, on tuntoa, pelaa pimiässä, aivan sama onko viidesti synnyttäny vai neitsyt, tulee niin eestä kun takaa :) Ja testattu pimpulassa/suussa sen verran monta kertaa että voin vakuuttaa että ei LAUKEAMINEN ole terskasta kiinni, vaan aivan muusta.
Ja ennen kaikkea kaikin puolin terve.Ja peliä on käytetty melko ahkerasti tän 30v aikana.
- Nimetön
Ymp. kirjoitti:
Ja peliä on käytetty melko ahkerasti tän 30v aikana.
on ollut hyvä tuuri, kaikilla ei suinkaan ole asian laita noin, sen osoittavat tutkimuksetkin.
Terveisin,
tunnonton terska, mies 30v. - Minna-Marjukka
Nimetön kirjoitti:
on ollut hyvä tuuri, kaikilla ei suinkaan ole asian laita noin, sen osoittavat tutkimuksetkin.
Terveisin,
tunnonton terska, mies 30v.Vaikka sanotte,että nainen ei saa osallistua keskusteluun, kirjoitan silti jotain.
Tuntuu tosi kamalalta,että mies kokee noin vaikeita oireita jo 30v ikäisenä. En hyväksy sellaista poikien leikkausta pienenä ihan tuosta vaan noin. Ja olen kyllä kuullut,että ei sitä enää heppoisilla oireilla tehdäkään. Toisin oli silloin,kun nykyiset 30-40v miehet olivat lapsia.
Olen itse seurustellut leikatun miehen kanssa,mutta en voi sanoa oikein mitään. Hänet oli leikattu aikuisena ja se on eri asia.
Voimia sinulle Nimetön mies! Ei tämä paljon lohduta,mutta en osaa muutakaan naisena kirjoittaa. En tietenkään hyväksy naistenkaan leikkaamista lapsena ja se lienee selvää kaikille. - varsinkin tuollainen fiksu
Minna-Marjukka kirjoitti:
Vaikka sanotte,että nainen ei saa osallistua keskusteluun, kirjoitan silti jotain.
Tuntuu tosi kamalalta,että mies kokee noin vaikeita oireita jo 30v ikäisenä. En hyväksy sellaista poikien leikkausta pienenä ihan tuosta vaan noin. Ja olen kyllä kuullut,että ei sitä enää heppoisilla oireilla tehdäkään. Toisin oli silloin,kun nykyiset 30-40v miehet olivat lapsia.
Olen itse seurustellut leikatun miehen kanssa,mutta en voi sanoa oikein mitään. Hänet oli leikattu aikuisena ja se on eri asia.
Voimia sinulle Nimetön mies! Ei tämä paljon lohduta,mutta en osaa muutakaan naisena kirjoittaa. En tietenkään hyväksy naistenkaan leikkaamista lapsena ja se lienee selvää kaikille.nainen:) Kiitos tuestasi:)!
ymp. kirjoitti:
Ja ennen kaikkea kaikin puolin terve.olet ollut onnekas, ei mitätöi muiden kokemuksia (minun ja NoSkinin ja erään muunkin).
- ymp.
moniosaaja kirjoitti:
olet ollut onnekas, ei mitätöi muiden kokemuksia (minun ja NoSkinin ja erään muunkin).
Meitäpä taitaa olla sitten onnekkaita aikasen paljon.Mutta jos luulee että tuleminen on siitä kiinni että onko nahkaa vai ei niin metsään ollaan menossa ja pahasti.Ajatelkaas sitä että osa saa siemensyöksyn jossain vaiheessa jopa unissaan ja silloin ei ehkä ole kyse hankaako terska sänkyä vai onko nahka välissä vai ei ;)Enkä tosiaankaan mitätöi muiden kokemuksia, mutta uskomatonta paskaa mun mielestä väittää että naisen synnyttämisellä tai sillä että laukeeminen on siitä kiinni onko valot päällä vai ei. Ja jos joku hautoo terskantakia itsaria niin hoitoon ja akkiä.No tsempiä nyt kuitenkin.
- hihhh
ymp. kirjoitti:
Meitäpä taitaa olla sitten onnekkaita aikasen paljon.Mutta jos luulee että tuleminen on siitä kiinni että onko nahkaa vai ei niin metsään ollaan menossa ja pahasti.Ajatelkaas sitä että osa saa siemensyöksyn jossain vaiheessa jopa unissaan ja silloin ei ehkä ole kyse hankaako terska sänkyä vai onko nahka välissä vai ei ;)Enkä tosiaankaan mitätöi muiden kokemuksia, mutta uskomatonta paskaa mun mielestä väittää että naisen synnyttämisellä tai sillä että laukeeminen on siitä kiinni onko valot päällä vai ei. Ja jos joku hautoo terskantakia itsaria niin hoitoon ja akkiä.No tsempiä nyt kuitenkin.
jotka olette silvottu AIKUISENA!! EI ole terska vielä ehtinyt turtumaan.
Ei itsari ole lainkaan liioiteltu, sillä kyse ei ole vain terskasta, vaan kokonaisuudesta, siis seksielämästä, johon terska vaikuttaa oleellisesti, vai tykkäätkö sinä elää ilman orkkuja?
- Aikuisena itsekin ymp.leikattu
On rajuja juttuja luettavissa. Pojat,miehet joilla esinahka on kirea, eika normaali murkkuian venyttelyharjoitukset tuota tulosta, niin ei muuta kun leikkaukseen. Leikkauksen jalkeinen kiputila on lyhyt ja pienta verrattuna kireyden tuomiin jatkuviin hankaluuksiin, hygienia paranee, kirealla esinahalla et aina pese kunnolla esinahan alta, joten talit hautuu liaksi ja tulehduttaa glania ja esinahka tulee jo siita kipeaksi. Minun olisi pitanyt leikata jo 35 vuotta sitten, jopa pituutta on tullut lisaa ja tuntoherkkyys on aivan huipussaan. Jotkut kirjoittelijat peloittelee turhaan leikkausta harkitsevia, silloin kun esinahka toimii kuten sen kuuluukin, on tietenkin leikkaus tarpeeton, ellei halua kauniimpaa.... Tyytyvainen ja seksihalukas 47 vuotias Bi-mies puolustaa perusteltua leikkausta ehdottomasti. Ei kannata uskoa juoruihin (vrt. oma tekstini), vaan urologi kertoo totuuden.
- Himokas nainen
Olet oikeassa, leikattu on puhdas,kaunis ja haluttava...
Puhun nyt kokomuksella,en millään "no musta tuntuu,että..." kokemuksella.
Suihinotto on ihanaa ja mies tosiaan nauttii siitä,tulee joskus ihan liian pian...
Ja entäs sitten se itse rakastelu,voi jee...
IHANAA Leijonat, ihanaa....
Meille molemmille!
Olin aviossa leikatun kansa ja ennen sitä oli ns. "tavallisia" miehiä. Nyt taas elän aviossa ympärileikatun,aikuisen miehen kanssa ja olen onnellinen kuin myös hän(tässä ihan vieressäni,katsoo kun kirjoitan).
Ihanaa on kokea aikuisiällä se kiihko,se halu ja antautuminen....
Mutta jos on jotain mennyt pieleen,pitää ihan oikeasti hakea apua. Ei se ole mikään synti ja häpeä,jos vaikka on tullut kiinnikkeitä tms. leikkauksen jälkeen. - ymppärileikattu
Himokas nainen kirjoitti:
Olet oikeassa, leikattu on puhdas,kaunis ja haluttava...
Puhun nyt kokomuksella,en millään "no musta tuntuu,että..." kokemuksella.
Suihinotto on ihanaa ja mies tosiaan nauttii siitä,tulee joskus ihan liian pian...
Ja entäs sitten se itse rakastelu,voi jee...
IHANAA Leijonat, ihanaa....
Meille molemmille!
Olin aviossa leikatun kansa ja ennen sitä oli ns. "tavallisia" miehiä. Nyt taas elän aviossa ympärileikatun,aikuisen miehen kanssa ja olen onnellinen kuin myös hän(tässä ihan vieressäni,katsoo kun kirjoitan).
Ihanaa on kokea aikuisiällä se kiihko,se halu ja antautuminen....
Mutta jos on jotain mennyt pieleen,pitää ihan oikeasti hakea apua. Ei se ole mikään synti ja häpeä,jos vaikka on tullut kiinnikkeitä tms. leikkauksen jälkeen.ei ole kysymys KIINNIKKESISTÄ, Vaan fysiologisesta faktasta, että terskan tuntoherkkyys alenee leikkauksen myötä! On se kumma etttä kouluttamattomat räkänokat voivat täällä mitätöidä minun ja jonkun muunkin leikatun ikävät kokemukset! Mitätöivät, koska pelkäävät leikattuina, että itsekin kokevat (tai ovat jopa jo kokeneet, vaan eivät uskalla sitä myöntää edes itselleen!?) ennemmin tai myöhemmin saman kohtalon. Tokihan erot ovat yksilöllisiä, eikä ehkä kaikille tule ongelmia. Joku rassukka sanoi, että urologi kertoo totuuden. Kyllähän urologit ovat näitä tutkineet ja muiden tutkimuksia lukeneet, ja valveutunut, tosiasioita kaunistelematon urologi osaakin kertoa, että herkkyys vähenee, aivan kuten oma valistunut urologinikin kertoi. Lisäksi minulla on oma kokemukseni ja pari tieteellistä tutkimusta mapissa, jossa asia myös todetaan; onko siis minun näyttöni heikko???? Lopetan tämän keskustelun tähän, koska te ette osaa kuin mitätöidä.
YMPÄRILEIKKAUS TUHOAA SEKSUAALISUUDEN!
Joku meinasi, että merkitystä on sillä miksi leikkaus on tehty. Ahdas esinahka oli aikoinaan ihan käypä leikkauksen syy, mutta pilasi kuitenkin seksuaalisuuden. Jos jonkun nuppi on niin herkkä ettei pysty naimaan ollenkaan tai ei älynlahjat riitä pitämään esinahana alta puhtaana, niin punnitkoon sitten sitä kannattaako mennä leikkaukseen. Varmaan tilanne on parempi leikkauksen jälkeen, ainakin hetken. Ja jos nyt jo on ikää lähemmäs 50v, niin tuskin tilanne kovin huonoksi ehtii mennä, muuten kehotan harkitsemaan! - ADS.
ei ole kysymys KIINNIKKESISTÄ, Vaan fysiologisesta faktasta, että terskan tuntoherkkyys alenee leikkauksen myötä! On se kumma etttä kouluttamattomat räkänokat voivat täällä mitätöidä minun ja jonkun muunkin leikatun ikävät kokemukset! Mitätöivät, koska pelkäävät leikattuina, että itsekin kokevat (tai ovat jopa jo kokeneet, vaan eivät uskalla sitä myöntää edes itselleen!?) ennemmin tai myöhemmin saman kohtalon. Tokihan erot ovat yksilöllisiä, eikä ehkä kaikille tule ongelmia. Joku rassukka sanoi, että urologi kertoo totuuden. Kyllähän urologit ovat näitä tutkineet ja muiden tutkimuksia lukeneet, ja valveutunut, tosiasioita kaunistelematon urologi osaakin kertoa, että herkkyys vähenee, aivan kuten oma valistunut urologinikin kertoi. Lisäksi minulla on oma kokemukseni ja pari tieteellistä tutkimusta mapissa, jossa asia myös todetaan; onko siis minun näyttöni heikko???? Lopetan tämän keskustelun tähän, koska te ette osaa kuin mitätöidä.
Joku meinasi, että merkitystä on sillä miksi leikkaus on tehty. Ahdas esinahka oli aikoinaan ihan käypä leikkauksen syy, mutta pilasi kuitenkin seksuaalisuuden. Jos jonkun nuppi on niin herkkä ettei pysty naimaan ollenkaan tai ei älynlahjat riitä pitämään esinahana alta puhtaana, niin punnitkoon sitten sitä kannattaako mennä leikkaukseen. Varmaan tilanne on parempi leikkauksen jälkeen, ainakin hetken. Ja jos nyt jo on ikää lähemmäs 50v, niin tuskin tilanne kovin huonoksi ehtii mennä, muuten kehotan harkitsemaan!Sitä terskaako hinkkaamalla sä siemensyöksyn saat? Mä kun luulin että se onnistuu vain esinahkaa edestakaisin liikuttelemalla. Eihän ne koko esinahkaa ihan juuresta asti pois leikkaa. Vain pienen palan tiukasta esinahasta.
- Himokas nainen
ei ole kysymys KIINNIKKESISTÄ, Vaan fysiologisesta faktasta, että terskan tuntoherkkyys alenee leikkauksen myötä! On se kumma etttä kouluttamattomat räkänokat voivat täällä mitätöidä minun ja jonkun muunkin leikatun ikävät kokemukset! Mitätöivät, koska pelkäävät leikattuina, että itsekin kokevat (tai ovat jopa jo kokeneet, vaan eivät uskalla sitä myöntää edes itselleen!?) ennemmin tai myöhemmin saman kohtalon. Tokihan erot ovat yksilöllisiä, eikä ehkä kaikille tule ongelmia. Joku rassukka sanoi, että urologi kertoo totuuden. Kyllähän urologit ovat näitä tutkineet ja muiden tutkimuksia lukeneet, ja valveutunut, tosiasioita kaunistelematon urologi osaakin kertoa, että herkkyys vähenee, aivan kuten oma valistunut urologinikin kertoi. Lisäksi minulla on oma kokemukseni ja pari tieteellistä tutkimusta mapissa, jossa asia myös todetaan; onko siis minun näyttöni heikko???? Lopetan tämän keskustelun tähän, koska te ette osaa kuin mitätöidä.
Joku meinasi, että merkitystä on sillä miksi leikkaus on tehty. Ahdas esinahka oli aikoinaan ihan käypä leikkauksen syy, mutta pilasi kuitenkin seksuaalisuuden. Jos jonkun nuppi on niin herkkä ettei pysty naimaan ollenkaan tai ei älynlahjat riitä pitämään esinahana alta puhtaana, niin punnitkoon sitten sitä kannattaako mennä leikkaukseen. Varmaan tilanne on parempi leikkauksen jälkeen, ainakin hetken. Ja jos nyt jo on ikää lähemmäs 50v, niin tuskin tilanne kovin huonoksi ehtii mennä, muuten kehotan harkitsemaan!Se,että on nainen ei tee minusta tyhmää!
Ja sinä sanot, että kouluttamaton?! Hitostako sinä sen tiedät! Alatyylinen kirjoittelusi antaa aihetta olettaa, että sivistyksessäsi on aukkoja ja mielesi on jotenkin harhateillä.
Miksi ei saa kertoa,että on maailmassa ihan onnellisia ja seksuaalisuudeltaan täysin normaaleja ympärileikattuja miehiä?
Miksi ei saa kertoa,että meillä nautitaan seksistä oikein arjen aarteena?
Veikkaisin,että koulutuksesi ei yllä lähellekään omaani. Terveisin TtT
Omaa tutkimusta tehdessäni "pari tieteellistä tutkimusta mapissani" ei oikein riittänyt.
Tiede on elävä ilmiö, ei ole olemassa yhtä totuutta. Kun tehdään uutta tutkimusta, entinen tieto saattaa kumoutua ja moni asia nähdään uudessa valossa. Koko ajan yliopistossa hoetaan, että pitää uskaltaa epäillä, pitää uskaltaa katsoa jokaisen kiven alle tutkimusta tehdessään.
Yhteen asiaan takertuminen ei ole tyypillistä tiedemaailman osaajille. Se on jopa vaarallista, kehitys pysähtyy kokonaan. - vaimoke
ADS. kirjoitti:
Sitä terskaako hinkkaamalla sä siemensyöksyn saat? Mä kun luulin että se onnistuu vain esinahkaa edestakaisin liikuttelemalla. Eihän ne koko esinahkaa ihan juuresta asti pois leikkaa. Vain pienen palan tiukasta esinahasta.
MITÄ TIETÄMÄTTÖMYYTTÄ!?! siis y-leikkauksessa poistetaan, yllätys, yllätys, KOKO esinahka!! Joten mitäs sen jälkeen hinkkaat muuta kuin terskaa ja rasvalla sitäkin. Tässä siis huomaa oikein hienosti ihmisressukoiden tietämättömyydestä aiheutuvan epätietoisuuden! Hyviä runkkuhetkiä sinulle vaan, mutta mitäpä toivotat niille, joilla ei esaria ole lainkaan?!?!?!?!
- R.R.H.
Kaipa mun sitten täytyy mennä leikkauttamaan tuo nahka tuosta pois. Eipä mikään terskan tunnottomuus edes häiritsisi, kun en nykyään muutenkaan pysty koskemaan siihen ilman että tuntuu inhottavalta.
- seksistä
Leikkauta ihmeessä kireä esinahkasi pian, pääset nauttimaan kunnon seisokista, kalu pääsee oikaisemaan itsensä. Sulle kunnon orkkuja toivottaen!!
- ^^ ^^ ~~ ~~
Tytöt tykkää! Omalla miehelläni leikkaus tehtiin vasta 2v sitten ja seksielämämme parantui huimasti. Kipu ja pelko esti tai keskeytti rakastelun monet kerrat vuosien ajan.
Leikkaus tehtiin puudutuksessa ja mies parani alle kolmessa viikossa,omasta mielestään hyvin nopeasti siis.
Sen jälkeen on kuules meillä ollut säpinää :)
Vaikka ollaan keski-ikäisiä, seksielämä on kuin teini-ikäisillä,vaikea
pitää näppejä erossa toisesta....
Suihinotto on muuttunut nautinnolliseksi,ei siitä kireän/tulehtuneen nahan aikaan tullutkaan yhtään mitään,ei kärsinyt koskeakaan.
Nyt on ihanaa nuoleskella omaa "tötteröä" ja nähdä keski-ikäinenkin mies saada uuden nuoruuden,kun kivulias vaiva korjaantuu leikkauksen avulla.
Ja voin kertoa,että me "tytöt" kuiskutellaan näistä asioista keskenämme aina joskus :)
Enpä ole naista tavannut,joka ei sanoisi,että kaikkein ihaninta on ottaa suihin leikattua kalua :D
Älä usko pelotteluja,aikuisena tehty leikkaus ei ole sama juttu kuin ihan pienenä tehty temppu. - vaimoke
^^ ^^ ~~ ~~ kirjoitti:
Tytöt tykkää! Omalla miehelläni leikkaus tehtiin vasta 2v sitten ja seksielämämme parantui huimasti. Kipu ja pelko esti tai keskeytti rakastelun monet kerrat vuosien ajan.
Leikkaus tehtiin puudutuksessa ja mies parani alle kolmessa viikossa,omasta mielestään hyvin nopeasti siis.
Sen jälkeen on kuules meillä ollut säpinää :)
Vaikka ollaan keski-ikäisiä, seksielämä on kuin teini-ikäisillä,vaikea
pitää näppejä erossa toisesta....
Suihinotto on muuttunut nautinnolliseksi,ei siitä kireän/tulehtuneen nahan aikaan tullutkaan yhtään mitään,ei kärsinyt koskeakaan.
Nyt on ihanaa nuoleskella omaa "tötteröä" ja nähdä keski-ikäinenkin mies saada uuden nuoruuden,kun kivulias vaiva korjaantuu leikkauksen avulla.
Ja voin kertoa,että me "tytöt" kuiskutellaan näistä asioista keskenämme aina joskus :)
Enpä ole naista tavannut,joka ei sanoisi,että kaikkein ihaninta on ottaa suihin leikattua kalua :D
Älä usko pelotteluja,aikuisena tehty leikkaus ei ole sama juttu kuin ihan pienenä tehty temppu.vittu , et sitten ajatellut käsittää , että tässä olikin kyse LAPSENA TEHDYSTÄ LEIKKAUKSESTA! nAUTI sinä vaan sen äijäsi kanssa, teillähän on elämä muutenkin jo ehtoo puolella, iästä päätellen, joten tuskin tunto-ongelmat ovat teidän tulevaisuutta!
- esinahaton
itselläni ja muillakin sukuni miehillä ja monilla muillakin esinahka ei peitä terskaa vaikka muna on vetelänä. Iselläni se vetäytyi taakse siinä vaiheessa kun muna hieman kasvoi eli n. 12-13 vuotiaana. Mitään haittaa siitä ei ole ikinä ollut. Hyvin on seisonut aina. Joskus ollut ennenaikaista siemensyöksyä. Kyllä ne suurimmat ongelmat on yleensä korvien välissä. Ei oo terska mitenkään kuivunut eikä kovettunut ja on se jo paljaana ollut n.25 vuotta. Ikää nyt on 37v.
Mitenkä se "tuntoherkkyyden menetys" voisi erektioon vaikuttaa? Ei mun ainakaan tarvitse terskaa pidellä että erektion saisin. - ...melua...
...kyrvästä.
- Sandyne
Sulla ei sit kalu näköjään toimi ollenkaan! Mun kundil on ympärileikattu ja yhtäkään noista onglemista sillä/meillä ei ole!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih476057Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6262462Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821191- 791070
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3341061Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551020Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.62975- 61925
- 228844
- 49791