poliisien volvot

blackmagictiger

AJOIVATKO POLIISIT 240-SARJAN VOLVOILLA AIKOINAAN ..

10

3063

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BruceS.

Oli 240:siä aikoinaan.
      enemmän tietysti oli Saabia ko. aikana.

• S 40

245 oli aikoinaan suosittu koirapoliisien
        työkalu.

• oli myös

Amazoneja, olisko ollut niitä Tarvan ostamia, ja 140 sarjalaisia. 7-ja 900 sarjaa en ole koskaan nähnyt.

• 744
        oli myös kirjoitti:

Amazoneja, olisko ollut niitä Tarvan ostamia, ja 140 sarjalaisia. 7-ja 900 sarjaa en ole koskaan nähnyt.

Olen muistaakseni nähnyt 745:n pääkaupunkiseudulla joskus -90 luvun alussa.

• <<<<
        744 kirjoitti:

Olen muistaakseni nähnyt 745:n pääkaupunkiseudulla joskus -90 luvun alussa.

EN MUISTA 745STA POLIISILLA MUTTA 240MPPISEN KYLLÄ

• Muun muossa

Amatsoneilla, ja Ford Transiteilla, sekä Saab 99:llä, jos lähimenneisyyttä mietitään,Muutama 245:n on ollut koirapartion käytössä, ja nuo Tarvan autot olivat jenkkipelejä, ja poistuivat hyvin pian käytöstä(vikoja, ja liiallista polttoaineen kulutusta)
      Sitten tulivat nuo Mondeot, ja Volkkarin Transportterit, sekä siviilimalleihin Skoda Oktaviat.
      Nykyisin on kuulemma muutama volvo käytössä, ja nekin ilmeisesti koirapuolella, ja V70:siä

• autoissa

oli muitakin kuin jenkkejä. Volkkareita, Opeleita, Volvoja jopa Porsche ja Mosse. Suurin osa lienee ollut Valiantteja.

• S70

ekat ylinopeussakot kauan sitten kirjotettiin mulle mulle 240:ssä...Muutama vuosi sitten näytti Ahvenanmaalla poliisit ajelevan S70:sillä.

• hjgh

Joskus tuli tv:stä dokumentti siitä Lahden piirityksestä joskus 80-luvulla, niin siinä näkyi musta 242 siviili vilkut maskin alla.

• 240-88
        hjgh kirjoitti:

Joskus tuli tv:stä dokumentti siitä Lahden piirityksestä joskus 80-luvulla, niin siinä näkyi musta 242 siviili vilkut maskin alla.

EIKS SE OLLU 1994

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5740
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5203
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2954
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2424
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2108
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2058
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      35
      1842
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1677
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1594
    Aihe