Hei te kaikki jotka istutte päivästä toiseen tietokoneen edessä kääntäkää päänne ja huomionne 100% tänne suuntaan ja luette tämä viestin loppuun.....
Eli Mun mielestä hevoshullu on paras lehti ja siinä on aivan upeita sarjiksii ja siit saa paljon tietoo,siin on hauskoi kilpailuja ja mun mielestä ehdottomasti paras on POLLE!!!!!!!!!!!!
Kaikki te hevoshullut jättäkää tänne oma viestinne tai voitte mailata minulle henkilökohtaisesti osotteeseen ratkes@suomi24.fi
*kiittää,kumartaa ja ´häipyy yön pimeyteen*
POLLE!!!!!!!!
5
503
Vastaukset
- mä
ei..... mä vihaan hevosii ja oon pari kertaa lukenu hevoshullu lehden kaverin luona ja se polle pn iha pers................*sensuroitu* *hih*
- vanha ruuna
mä tykkään lukea pollea ja kun tilasin heppahulluu luin ensin pollen. mutta en ole lukenut hevoshulla pitkään aikaan , sanon tän POLLE ON PARAS!!!!!!!
- Polle fani
Polle on maailman paras!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Hevoshullu2001
Polle - maailman monin poni: se on paras!
- tulppaani korva
pollllllleeeeeeeeeeee ooooooooon paraas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477675
- 334253
- 573735
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652591- 562455
- 512398
- 402349
- 162286