Hyvä harja pitkille ja paksuille hiuksille?

Takkutukka

Mikä olisi hyvä hiusharja pitkille ja paksuille hiuksille? Ei enää oikein innosta marketin muoviset halpisharjat eikä villisian(?) karvoista tehdytkään. Viimeksi mainittu on ihan miellyttävä käyttää mutta ei yletä sisimmäisiin hiuksiin ja ne jäävät selviämättä.

Onko harjaustekniikassani kenties puutteita vai mikä neuvoksi?

Käytän ja hoitoaineita ja ne helpottavat jonkin verran mutta silti osaa hiuksista on vaikea saada harjattua.

5

875

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kymmenpiikkisen

Minulla on pitkät, paksut ja luonnonkiharat hiukset, joista saa puolessa päivässä hurjan pusikon. Hieman auttaa 10-piikkinen kampa (piikit ovat siis kuin lyijykynät) ja sitten kampaamosta ostettu Wellan muovipiikkinen harja. Maltaita saa maksaa, muttei harja kyllä sitten rikkikään mene. Muovipiikkisenä se on myös helppo pestä.

• Takkutukka

Joo, mulla on semmoinen isopiikkinen kampa ja joskus on sitä käyttäny selvittämiseen.

Sitten kun hiukset on esim. päivän mittaan muuten vaan harjaamisen tarpeessa niin se ei ehkä oo se paras väline. En tiiä.

Mutta jos kokeilen niin että aina ekaks sillä selvityskammalla ja sitten harjalla.

Kiitos!

• toinen samanlainen

myös paksut ja pitkät hiukset. Käytän hiusteni selvittämiseen vain ja ainoastaan ISOA JA LEVEÄÄ luonnonharjaksista tehtyä hiusharjaa. Selvitän hiukseni osissa aloittaen alimmista osioista. Olen käyttänyt harjaa nyt vuoden ja huomannut erittäin suuren eron latvojeni kunnossa, hiusten kiillossa ja hiusten katkeilun suhteen; en enää pystyisi käyttämään tavallista piikkiharjaa, auts...

• Anonyymi

Itsellänikin on pitkät ja paksut hiukset ja olen harkinnut ostavani esim. Tällaisen bambu harjan

• Anonyymi

MÄKIN MEINAAN OSTAA PANDAN,KUN OLEN NIIN ELÄINYSTÄVÄLLINEN ,MIELUMMIN KUIN IHMISOLENNOILLE!SIINÄ TEILLE PÄIVÄNPIRISTYSTÄ!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7615
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4203
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3695
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3180
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      64
      2541
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51