Bogat co.

Nimetön

Missä on "vanhat" tosi fanit?
Taidetaan kaikki olla jo kolmekymppisiä hyvinkin, nyt ois aika katsoa toimiiko tämmönen palsta.
Ekan testataan kuinka tämä herättää mielenkiintoo ja jos niin käy laitan myöhemmin melios. johon voit ilmoittautuu tosifaniksi.
Saatas herätettyä teini sisältämme.
Jos tunnistat itsessäsi Bogart co fanin jätä sormenjälki tänne,niin jatkoa seuraa hysterialle.
'mintunvihree huppari logolla'

9

1445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • '''''

Kuuluin aikoinani faniklubiinkin, mutta en ole vuosiin kuunnellut kyseisen yhtyeen musiikkia. (ei tosin ole enää levyjäkään.) Niin ja ikää 27 vuotta...

• Hairpray

Joo,kyllä Bogart Co:n Princess saa yhä kylmät väreet aikaiseksi,myönteisessä mielessä toki.
      Hassu juttu muuten,minulla on tuolta ajalta olemassa singlejulkaisu saksalaiselta Bogart-yhtyeeltä,siis ilman Co:ta.

• Pontus
        Huggy.bear kirjoitti:

Ja video siitä löytyy täältä

http://www.youtube.com/watch?v=l9nJq4fi5f8

Näin videon pitkästä aikaa.Täytyy sanoa, että se oli aikanaan edistyksellinen suomalaiseksi ja muistaakseni ohjaaja oli Juha Tapaninen,joka jossain dokumenttiohjelmassa kertoi videon olleen hirmu kalliin ja kuvauksissa oli todella kylmä (Mikä näkyy videon ulkokuvissakin!)
        Mutta tuossa videossa on sentään juoni,toisin kuin monissa nykyvideoissa,jotka ovat pelkkää perseenheilutusta solistin johdolla.Tuollekin videolle ehkä nyt joku nuorempi nauraa,mutta katsotaan parinkymmenen vuoden päästä,saattaa muuan "Sandstorm" naurattaa vuorostaan silloin!

• Bogart on hyvä!

Siis mä olin joskus ihan himofani! Ilman bogarttii ei ollu elämää. Mistä saisin niitä vanhoja biisejä?

• vanha vetäjä

Muistan tapauksen, kun sliipparit veti jossain parodiana pätkän bocartteja: all the best girls, they are boys....
      No se siitä. Kyllä bocksuja voi vielä nykyäänkin soittaa ihan huoletta.

• Janzu

Vanhat biisit toimii edelleen (ehkä vähän nostalgiankin voimalla). Princess ja All the best girls lienevät aikakirjoihin jäävät klassikot.

Ehdottomasti paras Ressun projekteista. Bogart on suomi-discon yksi ehdottomista uran uurtajista (julkaisi jopa maxi-sinkkuja hiteistään jonkinlaisina remixeinä. Muistaako joku muita tuolta ajalta?).
      Videotkin olivat myös tuon ajan ehdotonta suomalaista huippua.

• Kata*

Tässä joku aika sitten satuin telkusta näkeen Prinsess videon, ja kyllä olikin huisia.
        Levyt ovat kiven alla itsekkin niitä joskus metsästin..Itteltä vielä puuttuu pari jotka ovat muutossa kadonneet.
        Bändi oli DexViihteen keikka listoilla vielä kesällä, mutta ilmeisesti ei kauppa käynyt.
        Mä kyllä uskon että porukkaa saatas kasaan vanhaan malliin??
        Terkkuja kaikille jotka nimestä tunnistaa,real fani ajoilta.

• Elina72
        Kata* kirjoitti:

Tässä joku aika sitten satuin telkusta näkeen Prinsess videon, ja kyllä olikin huisia.
        Levyt ovat kiven alla itsekkin niitä joskus metsästin..Itteltä vielä puuttuu pari jotka ovat muutossa kadonneet.
        Bändi oli DexViihteen keikka listoilla vielä kesällä, mutta ilmeisesti ei kauppa käynyt.
        Mä kyllä uskon että porukkaa saatas kasaan vanhaan malliin??
        Terkkuja kaikille jotka nimestä tunnistaa,real fani ajoilta.

Voi jösses olishan se mahtavaa jos Bogart vielä kokoontuis keikoille. Levyjä muuten löytyy huuto.netistä aika hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5687
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      579
      2122
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      82
      1161
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1038
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      1003
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      981
    7. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      59
      909
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      60
      887
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      834
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      768
    Aihe