Henri oli laittanut suolaa Kaarlolle tekemäänsä voileipään. Henriä on juoksutettu koko illan kostona ja nyt teki pikkujäynän takaisin. Kaarlo otti tästä aivan suhteettomat pultit ja ryntäsi terassille ja kiskaisi paidan ja mikin pois päältä ja tuli nyrkit pystyssä henriä kohti.. Tilanne näytti aika hurjalta mutta joku tuli rauhoittelemaan kaarloa joka sitten kohta poistui päiväkirjahuoneeseen.. Ilmeisesti kutsuttuna.
Tilanne kireä
26
9964
Vastaukset
- se nyt niin
hurjan näköinen tilanne.
- suhteettomat
pultit! Samoin Tatun uhkailu "ulkona tavataan". ULOS KUMMATKIN!!!
- pelkoa ilmassa
Miraa pelottaa että tappelu vielä syntyy. Sari ei uskalla laittaa nukkuun. Hena oottaa että antaaa läsähtää vaan. Onpas mennyt jännittäväksi.
- Ei oo mulla kaksneljäseiskaa
...siellähän menee meininki rajuksi.
- sentää kukaan
tosissaan tappelemaan ryhdy, kunhan viihdyttävät katsojia ja pitävät ne ruudun/netin ääressä.
- sen jokainen
sentää kukaan kirjoitti:
tosissaan tappelemaan ryhdy, kunhan viihdyttävät katsojia ja pitävät ne ruudun/netin ääressä.
nähnyt hullu-CAARLON silmistä. ULOS JA ÄKKIÄ VÄKIVALTAINEN PASKA!
Tuli myös ulos leivän kanssa ja vaati Henriä syömään sen. Henri kieltäytyi koska säännöt kieltää ottamasta mitään vastaan. Tatu sanoi ettei välitä vaan sehän tulee sitten hänen mokaksi ja vaati Henaa syömään leivän... Aikasemmin hän oli myös komentanut Kakia heittämään vajaa tupakka-aski tuleen.
- juomat pois
BB määräsi juomat pois. Jokohan tilanne rauhottuu.
Kyllä hän Kaarlosta tuon uskoi mutta että Tatukin. Tatu tulee varmasti huomenna pyytelemään anteeksi, mutta kaarlo ei varmasti tule kuin pakolla.
- kuuntelen puhetta
makkarin kautta Tatu kuului sanova, se oli oikeen sille runkkarille. Samassa Kake tuli pk-huoneesta toiset kysy mitä oli, Kake sano, ei saa kertoa.
- ...............
kuuntelen puhetta kirjoitti:
makkarin kautta Tatu kuului sanova, se oli oikeen sille runkkarille. Samassa Kake tuli pk-huoneesta toiset kysy mitä oli, Kake sano, ei saa kertoa.
............
- Myös olkkarista
kuuntelen puhetta kirjoitti:
Näkyy kuvaa varastohuoneesta kun vievät juomia pois. Kaarlo vielä siellä viimeisiä imutteli alas.
Oma käsitykseni on tämä:
Kaarlo on juopunut vuoimakkaammin kuin kertaakaan aikaisemmin talossa olemisen aikana kun pelasivat jotain peliä ruokapöydän äärellä. En saanut juonesta kiinni mutta kaarlo tuntui olevan kaikista huonoin pelaaja ja häviäjän piti ottaa mukillinen siideriä aina. ja peli oli nopeatempoinen niin taisi tulla aika nopeasti hörpittyä. Myös Tatu on humaltunut reilusti. Pojat siirtyivät terassille keinunu tupakalle ja antoivat jatkuvasti Henrille tehtäviä ja nimittelivät aika härskisti slummilaisia. Henri sai mm tehtäväksi poistaa paljun kannet ja juuri kun oli istuassa takasin tulen ääreen kuului komento "stop... kannet takasin". Jossain vaiheessa Henri ilmeisesti sai komennon mennä tekemään iltapalaaa ja tässä yhteydessä oli hän laittanut reilusti suolaa Kaarlon leipään kinkun tms alle. Kaapelilla ei missään vaiheessa näytetty sisätiloja mutta jekku huomattiin ja kaarlo tuli ensinhaukkumaan Henriä että hän ei osaa tehdä syötävää ruokaa ja meni takaisin sisälle. Kohta hän ryntäsi takaisin ulos ja vaikutti siltä että ei todellakaan ollut mitään pelleilyä hänen toiminta. En tiedä mitä sisällä on tapahtunut mutta toivottavasti huomenna nähdään...- Mulla ei oo kaksneljäseiskaa
...aika hanurista, jos 24/7:n omistajat joutuu odottamaan seuraavan päivän ohjelmaa, että näkevät mitä tapahtuu.
- lopuksi,
tähän päädyttiin, koska Kaarlolla ja Tatulla ei ole pätkääkään sellaista huumoria, kuin esimerkiksi Henalla. Heillä loppui leikin taju. ULOS VÄKIVALTAINEN KAARLO JA JOPA TATU. MUIDEN (NAISTEN) EI TARVITSE PELÄTÄ KAHDEN HÄIRIINTYNEEN TAKIA!
- örkki
Kiitos Cesar tilannetiedotuksesta.
Toivottavasti Subilla on tasapuolisuuden nimissä kanttia näyttää huomenna Tatun ja Kaarlon sikailu päälähetyksessä suurelle yleisölle. Henahan sai kroisos-roolinsa takia kohtuuttoman huonoa mainosta eilen ja tänään. Taisipa olla lähes jokaisen kilpailijan nimeämisperusteenakin Henan överiksi mennyt käytös...
Nythän Hena näyttää näihin kahteen riitapukariin nähden suorastaan harmittomalta. - siel vaan yks kamera
Mulla ei oo kaksneljäseiskaa kirjoitti:
...aika hanurista, jos 24/7:n omistajat joutuu odottamaan seuraavan päivän ohjelmaa, että näkevät mitä tapahtuu.
Ei joudu odottamaan kun on ajan tasalla jos seuraa netti-tv:n kautta. Siellä on 5-6 kameraa käytössä. Kaapelilla ei näy kuin yksi ja ainoa. Netissä pystyt itse valitsemaan mitä katsot ja milloin. Kaapelilla ei.
- on,
örkki kirjoitti:
Kiitos Cesar tilannetiedotuksesta.
Toivottavasti Subilla on tasapuolisuuden nimissä kanttia näyttää huomenna Tatun ja Kaarlon sikailu päälähetyksessä suurelle yleisölle. Henahan sai kroisos-roolinsa takia kohtuuttoman huonoa mainosta eilen ja tänään. Taisipa olla lähes jokaisen kilpailijan nimeämisperusteenakin Henan överiksi mennyt käytös...
Nythän Hena näyttää näihin kahteen riitapukariin nähden suorastaan harmittomalta.todellakin enkeli näihin kahteen aivoinvalidiin verrattuna!
- Mulla ei oo kaksneljäseiskaa
siel vaan yks kamera kirjoitti:
Ei joudu odottamaan kun on ajan tasalla jos seuraa netti-tv:n kautta. Siellä on 5-6 kameraa käytössä. Kaapelilla ei näy kuin yksi ja ainoa. Netissä pystyt itse valitsemaan mitä katsot ja milloin. Kaapelilla ei.
...mutta olin tossa chatissa kattelemassa, josko muut kertois mitä siellä näkyy, niin kaapelin kautta näkyvät kamerat eivät myöskään näyttäneet mitään.
- Mulla ei oo kaksneljäseiskaa
Mulla ei oo kaksneljäseiskaa kirjoitti:
...mutta olin tossa chatissa kattelemassa, josko muut kertois mitä siellä näkyy, niin kaapelin kautta näkyvät kamerat eivät myöskään näyttäneet mitään.
Tarkoitin siis netin kautta :=)
- jopas meni
on, kirjoitti:
todellakin enkeli näihin kahteen aivoinvalidiin verrattuna!
suhteellisuuden taju porukalta. Hena ei todellakaan ole harmiton veikko, asia olisi jäänyt luultavasti siihen tältä illalta jos Hena olisi tehnyt leivät kunnolla, mutta ei, piti lähteä kostamaan jälleen toisille. Pojat tulivat ihan asiallisesti jo ulos pyytämään leipien tekoon ja rauha oli jo laskeutumassa. Hena teki tahallaan källiä. Nyt psykologi keskustelemaan kaikkien kolmen kanssa ja julkiset anteeksi pyynnöt kaikilta. Hena on pahanilkinen ja vaarallinen heppu, sitä ei olisi edes pitänyt hyväksyä taloon. Isoveli piti viimevuonna kuria pienemmistäkin asioista, miksi nyt pitää päästää hommat överiksi. Jos katsojat haluaa tappelua katsokoot sitten nyrkkeilyä urheilukanavalta. Mulle ainakin parasta antia on just ne ihmisten keskustelut ilman viinaa tai parin viinilasin jälkeen. Älytön kännääminen pois.
- Nyt netissä
Makkarissa lärpätys vaan jatkuu. Hanne koittaa tukkia Kaarlon suun ja saada porukan nukkumaan. Ei taida ihan onnistua :)
- Liveä
Kaarlo herjaa koko ajan tuotantoa. Kumma ettei ole saanut BB:tä mitään huomatusta.
- Ernesti
Kaarlo vetäny sitä mulqvistia turpaan ja kunnolla,mä olisin lyöny jo aikaa sitten!Täys idiootti koko jätkä!
- _Nainen_
Kaarlon Ja Tatun käytös ymmärrettevää turhautumista Henan jatkuvaan huonoon käytökseen. Pojat nyt painii harvasen päivä.
Mielestäni Hena on taas antanut itsestään aidosti väkivaltaisen, sovinistisen ja naiivin kuvan (Mikan lyöminen, Jennin laittaminen housujensa vaihtoon, ääh kyllähän te olette nähneet).
Hena nyt selitteli ja yritti oikeuttaa käytöstään sillä, että tehtävä onnistuisi..? Juu sen takia kannattaakin piinata ja alentaa kanssakilpailijoita, nolata itsensä jne. - Föglö
_Nainen_ kirjoitti:
Kaarlon Ja Tatun käytös ymmärrettevää turhautumista Henan jatkuvaan huonoon käytökseen. Pojat nyt painii harvasen päivä.
Mielestäni Hena on taas antanut itsestään aidosti väkivaltaisen, sovinistisen ja naiivin kuvan (Mikan lyöminen, Jennin laittaminen housujensa vaihtoon, ääh kyllähän te olette nähneet).
Hena nyt selitteli ja yritti oikeuttaa käytöstään sillä, että tehtävä onnistuisi..? Juu sen takia kannattaakin piinata ja alentaa kanssakilpailijoita, nolata itsensä jne.Turha tuota Monkeyn lyömistä on enää kauhistella, Monkey itsekin on sanonut, että antaa olla, koska se ei edes osunut kunnolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506733Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6752915Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.971249- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721012
- 241911