Hei!
Olen tekemässä opinnäytetyötäni tutkimalla jotakin maata/kohdetta häämatkakohteena, mutta tarvitsisin tietoa, että mikä on sellainen suomalaisten suosima paikka viettää häämatkaa.
Kertokaa kokemuksianne, minne itse olette suunnanneet ja mitä Teille on mahdollisesti suositeltu!
Kiitos!
Suositut häämatkakohteet!
4
2680
Vastaukset
- matka-akka
naimisiin.infossa tai amoriineissä.
- kjhg
Ja matkatoimistosta voisi kysellä?
- Matkailualan opiskelija
kjhg kirjoitti:
Ja matkatoimistosta voisi kysellä?
Joo, siis toki olen kysellyt muualtakin, mutta koska tarkoitukseni on tutkiskella lomakohdetta joka soveltuu about parikymppiselle opiskelijaparille/ei niin varakkaalle, ajattelin ihan tälleen foorumiteitse saada mielipiteitä ja tarinoita.
Nyt olen kyllä päätymässä juuri edullisuuden vuoksi mahdollisesti Mallorcaan tai Las Palmasiin. Mielipiteitä, kokemuksia? - on...
Matkailualan opiskelija kirjoitti:
Joo, siis toki olen kysellyt muualtakin, mutta koska tarkoitukseni on tutkiskella lomakohdetta joka soveltuu about parikymppiselle opiskelijaparille/ei niin varakkaalle, ajattelin ihan tälleen foorumiteitse saada mielipiteitä ja tarinoita.
Nyt olen kyllä päätymässä juuri edullisuuden vuoksi mahdollisesti Mallorcaan tai Las Palmasiin. Mielipiteitä, kokemuksia?edullisempi, eksoottisempi ja ennen kaikkea kulttuuriltaan 1000 x rikkaampi on Egypti!
Esim kahden viikon matka Hurghadaan, vierailu Kairossa, tosi kivaa. Ja paikallinen hintataso alhainen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457352
- 324068
- 573605
- 503120
- 172806
- 532307
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492299- 372258
- 432248
- 162236