Muita samoja kokeneita jotka ovat kaveriporukkansa viimeinen sinkku? jäätte tekin varmaan usein yksin? varsinkin just viikonlopuks?
kaveriporukan
11
2063
Vastaukset
- lastenlikkaa sinusta haetaan..
Näinhän tämä menee, ja hetken päästä, kun muilla on omia muksuja ja menojalka vipattaa, se olet sinä joka istuu paapomassa viikonloppuillat vieraita muksuja kotona - yksin.
Älä mene tuohon mukaan, eka kerran on vaikeempi sanoa ei. yks kohtalotoveri. Eli olen 25v ja edelleen sinkku siis kaveriporukan ainoa. ja syy siihen on mitä todennäköisemmin se että en kulje tämän kaveriporukan mukana ns "ryyppyporukassa" eli muuten olemme kavereitten kanssa mutta näissä viikonloppuharrastuksissa jään sitten sivuun ja olen ollut kavereita yleensä kuskina kaikki nämä vuodet. Ja nämä kaverit ovat löytäneet näistä porukoista ne tyttöystävät ja alkaneet pikkuhiljaa kukin vakiintumaan. Ehkä olen ollut nämä vuodet väärässä paikassa väärään aikaan ja näinollen jäänyt yksin koska eihän kukaan nainen ole kiinnostunut tällaisesta tvallisesta tylsästä raittiista työssäkäyvästä miehestä jolle biletys ei ole tärkein asia. Näin se vaan on mun kohdalla tilanne.
- ikklj
Olen porukan kokenein, vaikka onkin yksi suhde takana vain.
- m||81
Omassa kaveriporukassa suurin osa on onneksi samantyyppisiä ihmisiä kuin minä, ainakin mitä ihmissuhteisiin tulee. Eli toisinsanoen, lähes kaikki vars. kaverini on 100% kokemattomia. On myös ihan mahdollista, että tilanne säilyy samanlaisena hautaan asti. :P Itse en ainakaan näe mitään järkeä naisiin tutustumisessa.
- pää pilvissä
Voi muistan kyllä tuon. Ryvin joka viikonloppu yksin kun muut harrasti parikivaa. No nyt 3-kymppisenä vihdoin löysin omani. Ja ÄHÄ kolme likkakaveriani tallustaa taas sinkkuna epätoivoisina siitä löytyykö eron jälkeen elämää. Mieti, siinä voi käydä näinkin!
- Ette...
taida ollakaan tosiystäviä.
- suhteissa
Ette... kirjoitti:
taida ollakaan tosiystäviä.
on aina pientä kilpailua.todennäköisesti kirjoittajaa on vähätelty ja pilkattu sinkkuudestaan.mene ja tiedä? mutta näin yleensä ihmisyhteisö toimii.kenties pieni katkeruuden jyvä on alkanut itää.
- viimeinen sinkku
suhteissa kirjoitti:
on aina pientä kilpailua.todennäköisesti kirjoittajaa on vähätelty ja pilkattu sinkkuudestaan.mene ja tiedä? mutta näin yleensä ihmisyhteisö toimii.kenties pieni katkeruuden jyvä on alkanut itää.
Olen kylläkin masentunut.
- vahvasti ei-inhimillinen...
suhteissa kirjoitti:
...kun olen aina toivonut ystävilleni vain parasta ja ilman minkäänlaista kilpailumielialaa. Olen jopa esitellyt potentiaalisia kumppaniehdokkaita ystävilleni, vaikka itsekin olen sinkku. Olen ajatellut, että jospa tuo sopisikin tuolle, kun se ei minulle sopinut.
Ensin muille, sitten vasta itselle.
- lilylioneye
yksi kaveriporukan viimeinen sinkku. Kaikki mun kaverit on kerinny jo lisääntymäänkin, mutta minä en ole ikinä edes pitänyt lapsista. Yhteiset puheenaiheet on nykyään aika vähissä.
Jonkinlaista kateuttakin olen ollut havaitsevinani, kun kaverit ovat nuorena alottaneet poikimisen, paljon on jäänyt tekemättä, mut minä voin tässä vaiheessa jo alkaa nauttimaan työni hedelmistä. - Viimeinen sinkkumies
Täältä löytyy yksi kolmekymppinen, jonka laajassa kaveripiirissä ei tosiaankaan ole yhtä ainoata sinkkua. Tajusin tässä juuri, että olen hyvin onnekas kun omaan tällaiset kaverit. En käytännössä koskaan joudu yksinäistä iltaa viettämään, mikäli en sitä itse halua. Aina kutsutaan syömään tai leffaan tai mihin milloinkin mukaan, eikä "kolmas pyörä" näytä haittaavan lainkaan. Lisäksi nuo kaverit ovat pariutumisestaan huolimatta vielä ihan eläväisiä, joten yöelämässä käydään aktiivisesti :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162077MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911174
- 941144