Sukkahousut

hos

Olen ihan heikkona paksuihin sukkahousuihin!Onko muita?

34

7480

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heikkona

sukkahousuihin. Onko mikään sen kauniimpaa ja seksikkäämpää kuin sukkahousut naisen jalassa?

• minä myös

Samoin olen minä hulluna sukkahousuihin. Tosin ohuisiin. Ihanan näköiset ja tuntuiset naisten säärillä!!!

• nic0le

Sukkahousut ehkä näyttää kivalta mutta ovat maailman kamalin vaatekappale päällä :'D Voisin pitää ihan mitä tahansa päälläni jos ei tartteis juhlissa vaikka olla sukkahousuissa. Siksi olenkin useimmiten ilman (jos vain tarkenen)! Talvella tosin paksut sukkahousut menettelee :)

• Roope Ryöväri
        nic0le kirjoitti:

Sukkahousut ehkä näyttää kivalta mutta ovat maailman kamalin vaatekappale päällä :'D Voisin pitää ihan mitä tahansa päälläni jos ei tartteis juhlissa vaikka olla sukkahousuissa. Siksi olenkin useimmiten ilman (jos vain tarkenen)! Talvella tosin paksut sukkahousut menettelee :)

... ne kuulema on - esim. pankkiryöstäjän päässä.

• joku
        nic0le kirjoitti:

selittää, miksi ne sukkahousut on niin epämukavat? Eihän pitkät kalsaritkaan ole.

• nic0le
        joku kirjoitti:

selittää, miksi ne sukkahousut on niin epämukavat? Eihän pitkät kalsaritkaan ole.

Ne hiostaa jalkoja pahimmassa tapauksessa ja kutittaa ja valuu ja ääh :D

• innokasta
        nic0le kirjoitti:

naisista innokasta sukkisten käyttäjää. Siis sellaista joka tykkää niitä pitää ja pitää niitä vielä seksikkäänä. Sukkahousuinen nainen on mitä seksikkäin.

• kp85
        nic0le kirjoitti:

jos ostaa oikean kokoiset, ts. riittävän isot
        sukkahousut, niin eivät enää valu. kokemusta on.

• stay upit
        nic0le kirjoitti:

tai sukkanauhat on seksikkäät ja paljon miellyttävämmät käyttää, ei hiosta haarovälissä eikä purista mistään.

• mukavansexyt
        stay upit kirjoitti:

tai sukkanauhat on seksikkäät ja paljon miellyttävämmät käyttää, ei hiosta haarovälissä eikä purista mistään.

Käytän, vaikka olen mies, kylmemmillä ilmoilla lenkillä naisten sukkiksia. Mukavat jalassa. Puristaa mukavasti.

• nic0le
        mukavansexyt kirjoitti:

Käytän, vaikka olen mies, kylmemmillä ilmoilla lenkillä naisten sukkiksia. Mukavat jalassa. Puristaa mukavasti.

Stay upit on oikeesti paljon paremmat :P

• putoavat
        nic0le kirjoitti:

Stay Upit tuppaavat tipahtelemaan nilkkoihin ja kylmempi keli senkun pahentaa herkkyyttä.
        Eli nauhojen kera toimii.

• samaa mieltä
        nic0le kirjoitti:

vaikka olenkin mies, joskus talvella käytän itsekin, lämmittävät. Eivät kuitenkaan saa mulla mitään kiksejä. En nimittäin suostu käyttämään pitkiä kalsareita, hiostavat ja on epämukavat

• Sukkahousuista
        samaa mieltä kirjoitti:

vaikka olenkin mies, joskus talvella käytän itsekin, lämmittävät. Eivät kuitenkaan saa mulla mitään kiksejä. En nimittäin suostu käyttämään pitkiä kalsareita, hiostavat ja on epämukavat

Tyttö, jonka kanssa aikoinaan aloin seurustella, oli aivan sukkahousu fani. Olin melkoisen hurahtanut sukkahousuihin kun tuo tyttö käytti aina sukkahousuja, ja lyhyitä hameita. Ensimmäisen kerran ollessani tytön kotona, tyttö totesi että hänen vanhempansa ovat mökillä, ja sisko jää poikaystävänsä luokse yöksi, joten olemme ihan kahden. Samaan hengenvetoon tyttö totesi, että hän ei ole vielä valmis seksiin, vaan sukkahousut tulee pysymään jalassa koko ajan, ja minulla ei ole asiaa niiden sisäpuolelle.

Jossain vaiheessa iltaa, kun olin hieronut jo tytön ihan märäksi, sukkahousujen läpi, tyttö totesi, että minunkin pitäisi laittaa sukkahousut jalkaani. Suostuin sillä ehdolla että ne olisi nuo, mitkä on olleet tytöllä jalassa jo tämän illan ajan. Pian puimme nuo sukkahousut minulle.

Tyttö otti minulta suihin sukkahousujen läpi. Tuossa tilanteessa ei kestänyt kuin pienen hetken, kun minulta tuli. Oli perin ikimuistoinen ilta.

Aamulla heräsin sukkahousut vielä jalassa. Menin siitä vessaan käymään. Vessasta poistullessani, vastaan tuli tyttöystäväni sisko. Hänellä oli tullut riita poikaystävänsä kanssa, ja hän olikin tullut yöllä kotiin. Siinä oltiin vähän aikaa hämillään, kun minä olen pelkissä sukkahousuissa. Harvoin on yhtä paljon nolottanut. Mutta kuitenkin käytän vieläkin sukkahousuja, ja niiden käyttö on vieläkin kiihottavaa.

• sopivat
        mukavansexyt kirjoitti:

Lenkkivaatetuksen välikerrokseen sopivat parhaiten microkuituiset, eikä purista liiaksi.

• sukkisnaista
        sopivat kirjoitti:

Lenkkivaatetuksen välikerrokseen sopivat parhaiten microkuituiset, eikä purista liiaksi.

olemassa sellaista, joka aamulla laittaessa sukkahousuja jalkaan, tuntee olonsa samalla kertaa sekä naiselliseksi että seksikkääksi. Vai onko sukkisten jalkaan laittaminen aina pakkopullaa?

• eikös
        nic0le kirjoitti:

sinulla ole sukkahousut tossa galleria kuvassakin jalassa?

• nic0le
        eikös kirjoitti:

sinulla ole sukkahousut tossa galleria kuvassakin jalassa?

ei mulla oo siinä sukkahousuja :)

Katos säihkysääret jo syntyessään...

• nic0le
        nic0le kirjoitti:

Näyttää se vähän siltä kun ne ois sukkikset! Huomasin just :D Ne on vaan jotenkin varjossa ja ruskettuneemmat ku kaula...

• .....'
        nic0le kirjoitti:

Näyttää se vähän siltä kun ne ois sukkikset! Huomasin just :D Ne on vaan jotenkin varjossa ja ruskettuneemmat ku kaula...

joo o kyllähän heti tarkkasilmäisenä huomasin noi sun `säihkusääret´ No sukkikset tai stay upit.... meillä toi vaimoke kanssa sano että ei tykkää sukkiksista mutta kyllähän lyhyen hameen kanssa stay upit on JOTAIN....... Ps.. loppuu tosta sun kuvasta vähän noi sääret kesken muuten ihan herkku kuva :)

• että keskustelu
        nic0le kirjoitti:

meni kahden ihmisen kaksinpuheluksi mielenkiintoinen sukkahousu-keskustelu. Sukkahousuja puoltavia naisten kertomuksia olisi mielellään kuullut.

• Käytetään
        sukkisnaista kirjoitti:

olemassa sellaista, joka aamulla laittaessa sukkahousuja jalkaan, tuntee olonsa samalla kertaa sekä naiselliseksi että seksikkääksi. Vai onko sukkisten jalkaan laittaminen aina pakkopullaa?

Meillä käytetään vaimon kanssa kumpikin päivittäin sukkahousuja. Usein illalla ollaan molemmat pelkissä sukkahousuissa.

• Jorma The Big
        Käytetään kirjoitti:

Meillä käytetään vaimon kanssa kumpikin päivittäin sukkahousuja. Usein illalla ollaan molemmat pelkissä sukkahousuissa.

Meill kans.Ammusta sukkahousut jalkaan ja illalla sukkahousuissa ja yöllä sukkahousuissa blaa blaa blaa...

• en olekaan
        Jorma The Big kirjoitti:

Meill kans.Ammusta sukkahousut jalkaan ja illalla sukkahousuissa ja yöllä sukkahousuissa blaa blaa blaa...

koskaan ennen kuullut, että ammut(lehmät?)käyttäisivät sukkiksia...

• sukkikset

naisella ovat todella hyvännäköiset,(varsinkin semmoiset kiiltävät) onneksi vaimo tapaa yleensä laittaa sellaiset lyhyehkön hameen kanssa ainakin juhliin. Taitaa tietää saavansa silloin ainakin meikäläisen jakamattoman huomion...

• juhlasukkis
        sukkikset kirjoitti:

naisella ovat todella hyvännäköiset,(varsinkin semmoiset kiiltävät) onneksi vaimo tapaa yleensä laittaa sellaiset lyhyehkön hameen kanssa ainakin juhliin. Taitaa tietää saavansa silloin ainakin meikäläisen jakamattoman huomion...

juhlia tuppaa olemaan kovin vähän. Miten saisi arjen näyttämään juhlalta?

• skippy1
        sukkikset kirjoitti:

huomion, Et ole ehkä huomannut sitä. Vaimosi kiihotaa siellä muita miehiä ja tanssii heidän kanssaan.
        Kotona hän siten "nauttii" sinusta, mutta tosiasiassa laukeaa sille vieraalle, jolle vilautteli sukkiksiaan ja jopa tanssi hänen kanssaan, ja jopa hiereskoli keskiosaansa ja rintamuksiaan pantrelin kanssa.

Nimim. kokemusta on. Miespuolisena puolisona,

• Anonyymi
        nic0le kirjoitti:

Oletko koskaan edes käyttänyt,vaiko muuten vain vi5uttaa elämäo

• Anonyymi
        nic0le kirjoitti:

Olenkohan niitä harvoja naisia jotka ajattelee että sukkahousut ovat "seksikkäät"?

Minulla on sellainen viha rakkaus suhde sukkahousuihin. Niitä on inhottava käsitellä, rikkoutuvat helposti, ovat solmussa jne. Ne osaavat olla myös kylmät talvella ja hiostaa kesällä. Näennnäisestä pehmeydestään huolimatta nylon on myös kova materiaali, minkä kyllä huomaa ajanmittaan.

Mutta muistan kun nuorena sain ensimmäiset "aikuisten" sukkahousut, miten kaikki minua vanhemmatkin pojat kiinnittivät huomiota aivan eri tavalla. Sitä tunsi itsensä paljon naisellisemmaksi / seksikkäämmäksi.

Ja niin on sukkahousut olleet osa arkea usean vuosikymmenen ajan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olenkohan niitä harvoja naisia jotka ajattelee että sukkahousut ovat "seksikkäät"?

Minulla on sellainen viha rakkaus suhde sukkahousuihin. Niitä on inhottava käsitellä, rikkoutuvat helposti, ovat solmussa jne. Ne osaavat olla myös kylmät talvella ja hiostaa kesällä. Näennnäisestä pehmeydestään huolimatta nylon on myös kova materiaali, minkä kyllä huomaa ajanmittaan.

Mutta muistan kun nuorena sain ensimmäiset "aikuisten" sukkahousut, miten kaikki minua vanhemmatkin pojat kiinnittivät huomiota aivan eri tavalla. Sitä tunsi itsensä paljon naisellisemmaksi / seksikkäämmäksi.

Kyllä ne hyvältä näyttää hyväsäärisellä naisella..!!t.61ukm

• Anonyymi kirjoitti:

Viha-rakkaussuhde on kyllä juuri osuva sana sukkahousujen käyttöön. Kaikki nuo ongelmat mitä mainitsit ja lisäksi niiden pukeminen tuntuu toisinaan käyvän ihan urheilusuorituksesta.

Täällä keskustelussa oli kiiltävien sukkahousujen ystäviä ja oma lempparini onkin Pirkan 15 den kiiltävä malli. Harmi vaan, että yleensä kestävät mulla 1-2 käyttökertaa ennen kuin niihin tulee silmänpako tai muuten menevät rikki.

Vaikka en pitkäsäärinen olekaan, tykkään miltä omat kintut ja mehevät reidet näyttää sukkahousuissa.

Tulikin tuossa viikonloppuna käytyä läpi oma sukkiskokoelma ja kaikenlaisia sieltä löytyykin. Muutamat sukkahousut meinaan myös karsia pois valikoimasta.

• Pertsa38

Erityisesti paksut sukkahousut, raidallisina ja yksivärisinä, mutta likaisina kiihottavat. Niiden haistelu ja runkkaus on mahtavaa. Pyykkikoreissa aina syysaikaan tutkailen tilannetta ! Kirjoittele, jos aihe kiinnostaa !

• Anonyymi
      UUSI

Minä tykkään ohuista 20 den tummista sukkahosuista. Ne on sexyt naisella ja muutamia käytettyjä tilannut kuvien kera.

• Anonyymi
        UUSI

Samaa mieltä,tummat ohuet sukkikset seksikkäät hyväsäärisellä naisella..t.61ukm

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4234
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      18
      3236
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      398
      2284
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      1961
    5. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1939
    6. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      1854
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      32
      1649
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1528
    9. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      68
      1260
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1251
    Aihe