vaaka ja neitsyt

itsekkäimmät

julmimmat vain minäminä henkilöt hyi saatana!!
..nyt kokemusta taas!!

11

1603

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neitsyiden uhrien tuki ry

Katsoppas tuolta neitsyiden palstalta tietoa Neitsyiden uhrien tuki ry:stä!

• viesteillä

on varmaan omat tarkoituksensa...hakea ehkä sääliä? Ymmärrän että se ottaa luonnolle jos tulee pakit, mut eihän siinä voi muuta kuin katsoa peiliin...

• kannanottoja.

Seurantani mukaan vaa´at käyttävät merkeistä eniten "Ois syytä katsoa peiliin" ja "Mitäs itse luulet olevas"-kommentteja, jotka ovat näiden horoskooppisivujen typerimpiä...

• peiliin
        kannanottoja. kirjoitti:

Seurantani mukaan vaa´at käyttävät merkeistä eniten "Ois syytä katsoa peiliin" ja "Mitäs itse luulet olevas"-kommentteja, jotka ovat näiden horoskooppisivujen typerimpiä...

Jos et tanssi hänen pillinsä mukaan, saat mennä...

• pakkeja

vaan ystäväpiiri kertoo kaiken.

• piti tulla...

Kahdelle palstalle piti tulla laittamaan sama viesti, jossa ei ole mitään sisältöä... menepä tosiaan mukaan Neitsyiden uhrien tuki Ry:n toimintaan, niin eheydyt. Vaa'an aiheuttamista traumoista pääset kätevästi eroon, kun hoet tukiryhmän mantraa niin, että vaihdat sanan 'neitsyt' sanaan 'vaaka' - helppoa, eikö totta?

• kauris´tyttö

nyt, olihan siinä sisältöä peräti 13:n sanan verran ja välimerkit päälle. :)
        Tyypillinen/normaali kännykkäkansan viesti, jossa vastuu ymmärtämisestä jää usein lukijalle.

• perempi idea
        kauris´tyttö kirjoitti:

nyt, olihan siinä sisältöä peräti 13:n sanan verran ja välimerkit päälle. :)
        Tyypillinen/normaali kännykkäkansan viesti, jossa vastuu ymmärtämisestä jää usein lukijalle.

ja ennen kaikkea omaperäsempi: "vaaka ja neitsyt kattokaa peiliin" :)

• neitsytneito
        perempi idea kirjoitti:

Alkoi vähän naurattaan, itse olen neitsyt ja mieheni on vaaka. Ei olla kyllä mielestämme mitenkään itsekkäitä ihmisiä :)) Josko olisi vähän yksilöstä kiinni.. meidän takia ei ainakaan ole tukiryhmiä vielä tarvinnut perustaa!

• niinpä..juu
        neitsytneito kirjoitti:

Alkoi vähän naurattaan, itse olen neitsyt ja mieheni on vaaka. Ei olla kyllä mielestämme mitenkään itsekkäitä ihmisiä :)) Josko olisi vähän yksilöstä kiinni.. meidän takia ei ainakaan ole tukiryhmiä vielä tarvinnut perustaa!

oiskohan ihmisestä kii eikä mistään veen horoskoopeista!!!!

• ideaa
        perempi idea kirjoitti:

kehoittaa tekemään sellaista, jota vaaka ja neitsyt ilman muuta tekevät. :)
        Ihailevat itseään peilistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5214
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4378
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2501
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2008
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1607
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1531
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1267
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1184
    Aihe