julmimmat vain minäminä henkilöt hyi saatana!!
..nyt kokemusta taas!!
vaaka ja neitsyt
11
1603
Vastaukset
- Neitsyiden uhrien tuki ry
Katsoppas tuolta neitsyiden palstalta tietoa Neitsyiden uhrien tuki ry:stä!
- viesteillä
on varmaan omat tarkoituksensa...hakea ehkä sääliä? Ymmärrän että se ottaa luonnolle jos tulee pakit, mut eihän siinä voi muuta kuin katsoa peiliin...
- kannanottoja.
Seurantani mukaan vaa´at käyttävät merkeistä eniten "Ois syytä katsoa peiliin" ja "Mitäs itse luulet olevas"-kommentteja, jotka ovat näiden horoskooppisivujen typerimpiä...
- peiliin
kannanottoja. kirjoitti:
Seurantani mukaan vaa´at käyttävät merkeistä eniten "Ois syytä katsoa peiliin" ja "Mitäs itse luulet olevas"-kommentteja, jotka ovat näiden horoskooppisivujen typerimpiä...
Jos et tanssi hänen pillinsä mukaan, saat mennä...
- pakkeja
vaan ystäväpiiri kertoo kaiken.
- piti tulla...
Kahdelle palstalle piti tulla laittamaan sama viesti, jossa ei ole mitään sisältöä... menepä tosiaan mukaan Neitsyiden uhrien tuki Ry:n toimintaan, niin eheydyt. Vaa'an aiheuttamista traumoista pääset kätevästi eroon, kun hoet tukiryhmän mantraa niin, että vaihdat sanan 'neitsyt' sanaan 'vaaka' - helppoa, eikö totta?
- kauris´tyttö
nyt, olihan siinä sisältöä peräti 13:n sanan verran ja välimerkit päälle. :)
Tyypillinen/normaali kännykkäkansan viesti, jossa vastuu ymmärtämisestä jää usein lukijalle. - perempi idea
kauris´tyttö kirjoitti:
nyt, olihan siinä sisältöä peräti 13:n sanan verran ja välimerkit päälle. :)
Tyypillinen/normaali kännykkäkansan viesti, jossa vastuu ymmärtämisestä jää usein lukijalle.ja ennen kaikkea omaperäsempi: "vaaka ja neitsyt kattokaa peiliin" :)
- neitsytneito
perempi idea kirjoitti:
ja ennen kaikkea omaperäsempi: "vaaka ja neitsyt kattokaa peiliin" :)
Alkoi vähän naurattaan, itse olen neitsyt ja mieheni on vaaka. Ei olla kyllä mielestämme mitenkään itsekkäitä ihmisiä :)) Josko olisi vähän yksilöstä kiinni.. meidän takia ei ainakaan ole tukiryhmiä vielä tarvinnut perustaa!
- niinpä..juu
neitsytneito kirjoitti:
Alkoi vähän naurattaan, itse olen neitsyt ja mieheni on vaaka. Ei olla kyllä mielestämme mitenkään itsekkäitä ihmisiä :)) Josko olisi vähän yksilöstä kiinni.. meidän takia ei ainakaan ole tukiryhmiä vielä tarvinnut perustaa!
oiskohan ihmisestä kii eikä mistään veen horoskoopeista!!!!
- ideaa
perempi idea kirjoitti:
ja ennen kaikkea omaperäsempi: "vaaka ja neitsyt kattokaa peiliin" :)
kehoittaa tekemään sellaista, jota vaaka ja neitsyt ilman muuta tekevät. :)
Ihailevat itseään peilistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254378
- 272501
- 342264
- 372008
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184