Munanpää paskassa?

vai ei..?

Olen miettinyt että voisin kokeilla muijani kanssa anaalia kerrankin(tarkoitus käyttää liukasteena vain sylkeä ja suurentaa peppureikää ensin varmaankin vaan sormilla),mutta tulipa mieleen että käykö siinä niin että kullin päähän tarttuu kakkaa(ruskeentuuko muna)?

Varmaan kannattaa tytön käydä kakalla ennen toimitusta pyyhkiä hyvin vai mitä vikkejä annatte?

8

6874

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siinä

mitä sitä itseesä putsaamaan lähtee,sä oot paska jätkä muutenki niin mitä väliä sillä ees on tarttuuko siihen sun pienen pieneen prinssi nakkiis paskaa vai ei,kuiteski sairaassa pikku mielessäs toivot et tarttuisi

• AROSUSI-09

ennen toimitusta ja pruuttaatte niitä liukasteita ihan reilusti,ettei käy niinkuin Tenholle.Tavallinen margariini käy.Nii-i.Muuten tarttuu kakkaa kullinpäähän,haju on hirmuinen ja paikat muijallas n.s paskana.

• Hevonkuuseen

Anaaliseksi on lähes väritöntä, hajutonta ja mautonta. Kuin kraanavesi.
      Sattuma voi joskus korjata satoa, ja jotain sivuvaikutuksia voi olla. Menkkojen aikaa pilluun tuuppaaminen on mielestäni 1000 kertaa ällömpää.
      Turha yleensä jauhaa teoriaa ja piehtaroida mielikuvien maailmassa. Pitää tehdä ja nähdä ja kokea. Siis kokekaa pyllyynpano ja tulette hämmästymään, niin nainen kuin mies. Ja sitä haluaa sitten kumpikin lisää. Varma ja todistettu juttu minun osaltani. Joten antakaa mennä, älkää enää turhia täällä kyselkö.

• niii.....

Kikkeliisi tulee mitä todenäköisemmin tarttumaan kakkaa, vaikka nainen kävisi ulostamassa ja pesemässä pyllynsilmän huolellisesti, sillä suolenseinämissä sitä kakkaa tahtoo olla, ja sitä on vähän vaikea muuten sieltä saada pois, ellei sitten tee esimerkiksi jotakin suolenhuuhtelua lääkärissä.

• kokeiltu on monasti

hommahan toimii kuin rasvattu.. kirjaimellisesti
      mielummin..

kunhan kumpikin osapuoli on valmistautunut kunnolla. joskus voi tulla takapakkia
      tuon kerran käytetyn ravinnon kera mutta
      se nyt on hyvin pientä siihen verrattuna
      kun se onnistuu mainiosti.

se on nimittäin aika tuhannen hienoa.
      ja äärimmäisen hyvä vaihtoehto niille
      tietyille päiville kun normaali seksi
      voi mennä sotkuiseksi.
      edellyttää naiselta vähä maksaista ruokavalioa ja mieheltä aikapaljon itsensä hallintaa..
      nimittäin tässä hommassa ei voi antaa
      tunnolle valtaa varsinkaan ensimmäisillä kerroilla... muuten naisesi ei välttämättä
      anna enää ikinä peppua :)
      biologinen syy: toinen rengaslihas
      ei ole tahdon alainen. hitaasti pitää mennä.
      muuten voipi sattua.

parempi kun teette sen niin että nainen on
      päällä niin voipi mennä ihan omaan tahtiin.
      voipi olla myös ihan jees käyttää kumia
      jos on ikäviä mielikuvia.

itse olen hoidellut muutamaa muijaa mennessäni.
      ja harvempaan kertaan on jääny ylläreitä alapäähän. itse asiassa olin erittäin positiivisesti yllättynyt..
      (tämä siis vaatii tosiaan muijalta vessassa käyntiä.. johan sen järkikin kertoo.)

kuka tykkää kuka ei.. siihen silti tarvitaan kuitenkin kaks.

• ja niin

kaikille naikkosillekkin että
        oli niistä naisistakin muutama
        aika positiivisesti yllättyny.
        jotkut enempi.. jotkut vähempi.

• yks nainen vaan

Kannattaa kysyä naiselta, onko sillä hätä vai ei. Jos se on käynyt ulostamassa useita tunteja aikaisemmin, eikä peräsuolessa ei ole tavaraa, homma on täydellisen siistiä. Jos on hätä, riippuu aika paljon kakan koostumuksesta, tuleeko sotku, tiukka pötkö ei sieltä lähde mihinkään, voi vaan naisella olla melko tukala olo.

Joka tapauksessa muna haisee samalta kuin persiiseen työnnetty sormi, eli ei kovin hyvältä.

Jos haluaa röörit tyhjiksi, voi ottaa peräruiskeen. Apteekista saa pieniä tuubeja, joilla suolentyhjennys onnistuu, samaten voi käyttää vesiperäruisketta (1/2-1 litraa vettä letkulla persiiseen). Paskan määrä vähenee, mutta liruriski kasvaa. Eli on todennäköisempää, että tulee kakkaista vettä/nestettä jossain vaiheessa.

Jos tulet naiseen sisälle, sen kannattaa aika pian kipittää vessan puolelle, koska sperma toimii eräänlaisena peräruiskeena ja silloin tulee jo sotkuakin.

• Anonyymi

Matti nuolee naisen perseestä paskan ennen kuin ryhtyy panohommiin naisen kanssa. Hän kutsuu sitä Venuksen suklaaksi se maistuukin panomiehen suussa paremmalle kuin oikea suklaa kovassa kiimassa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5004
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      23
      4083
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2371
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2184
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1978
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1878
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1567
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1481
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1209
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1144
    Aihe