BB puhalsi Mikan pelin poikki. Mika oli hivuttanut nukkuvan Sorellan housuja alas ja hyväili täysin sammunutta Sorellaa... Aika huono veto Mikalta kyllä.. Tuossa saattoi nyt mennä peli piloille himojen takia.. Maton temppu kyllä Mikalta.. Kylmäsi katsoa ja ihmettelin minäkin eikö tuohon jo puututa.
Mika päiväkirjahuoneeseen
35
33063
Vastaukset
- Kiki88
Mutta tämän vuotisessa BB:ssä ei ole päiväkirjahuonetta vaan videopäiväkirjahuone
- Tapsa1983
Viilataanpa pilkkuja taas urakalla, niin kyllä ne siitä pienenee... ärrrrrsyttää tollanen touhu kun pitää jokaiseen kirj. virheeseen tai muihin pikkuvikoihin puuttua...
- Mies26
niinpä onneksi bb puhalsi pelin poikki. toi oli jo todella törkeetä. mika oli yksi suosikeista mutta nyt tän jälkeen ulos koko jätkä. ei tollasia voi suvaita.
- äkkiä sanokaa
siis häädetäänkö mika????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????voi......v***u jos häädetään!!
- JJFL
äkkiä sanokaa kirjoitti:
siis häädetäänkö mika????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????voi......v***u jos häädetään!!
Hyvä jos häädetään. Ei tuommoista käytöstä pidä suvaita missään, keltään. Jos vajoaa niin alas, että alkaa hipelöimään sammunutta, on syytä saada aikamoinen näpäytys, että tulisi vähän mietittyä, mitä on tullut tehtyä (oma humalatila tai vaikutelma, että toinen on kiinnostunut, eivät lievennä asiaa).
Ei tosiaankaan kovin aikuista touhua. Kännisten teinienkin tapauksessa tämä olisi surullista.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000000630&posting=22000000019732523
laitan nyt linkkinä tännekin mitä tuonne alemmaksi kirjoitin.- 10pistettä
Jokainen on vastuussa itsestään ja kunnostaan, mitäs meni juomaan liikaa, muurien tällä puolella olis käynyt huonosti. Kertoo paljon naisista, juoppoja ja seilaavat tuurilla. Mikalle pisteet on päässsyt hiplaamaan sorellaa olis vaan onnistunut ...
- bb inte
Hei haloo!!
Eikö tää ohjema ole vähän typerä aihe kinata? Toi ohjelmahan on niin lapselinen kun vaan voi olla!! Alle 22v tarkotettu! Ihan pimee koko räävitön paska!! .....Ja tämmösestä joutuu sitte aina vaan kohoavia telkkamaksuja maksaan!! PRKL!! Panee suututtaan!!!- 12345678
Onko käynyt mielessä että maksatte korotettuja telvisio maksuja siitä syystä ettei niitä monikaan telvision katsoja maksa.Niin ja siitä syystä sieltä näytetään tollasta paskaa päivästä toiseen kun niitä maksuja ei makseta!Eli ei ole rahaa tehdä parempaa viihdettä.Vaan ostetaan b tuotteena britti ja jenkki
sarjoja. - ???
siis, tv-maksuthan menee YLE:lle ei MTV3:lle, ei Neloselle eikä Subille!!!
- hmm...
??? kirjoitti:
siis, tv-maksuthan menee YLE:lle ei MTV3:lle, ei Neloselle eikä Subille!!!
niin... tosiaan ne maksut menee ylelle, koska he eivät saa rahoitustaan mainostamalla. mtv3:n, subtv:n ja nelosen ohjelmat eivät riipu pätkääkään tv-lupamaksuista! nämä kyseiset kanavat ostavat ohjelmansa/formaattinsa mainonnasta ja markkinoinnista saamilla tuloillaan.
- KIEROUTUNUTTA
12345678 kirjoitti:
Onko käynyt mielessä että maksatte korotettuja telvisio maksuja siitä syystä ettei niitä monikaan telvision katsoja maksa.Niin ja siitä syystä sieltä näytetään tollasta paskaa päivästä toiseen kun niitä maksuja ei makseta!Eli ei ole rahaa tehdä parempaa viihdettä.Vaan ostetaan b tuotteena britti ja jenkki
sarjoja.SAIRAALASARJAA pukkaa paremminkin jatkuvasti, ja päällekkäin tuutista ulos. Oikein oksettaa tuolla aiheella mässäily.
Menny maku koko tv-tuotannosta!!
Päällimmäisenä hyvista vanhoista sarjoista tulee vaan mieleen Miami Vice.
Jospa tulis jotain kulttuuripainotteistakin ohjelmaa ,ja taiteellisuuutta ohjelmistoon. Parempaa sarjaa on varmasti tehty , ei oo pakko ostaa skeidaa. ONKO TÄMÄ TULEVAA DIGIMEININKIÄ??, räjäytän telkan ja luovun kohta kokonaan.
Ryvettyy koko tv!!
- Kviksa
Meni Mikalta överiksi ja samalla maku koko äijästä! Täytyy kyllä sanoa, että kyllä itse Big Brotheriltakin on mennyt rangaistus politiikka täysin järjettömäksi. Meni isoveljestäkin maku. En aio seurata enää sitä tv-ohjelmaa.
- tyrmistynyt katsoja
en ymmärrä mikä kiehtoo koko ohjelmas, taidatte kaikki omata tirkistelyn.
Telkkarin pitäs tämmöiset räävittömät ohjelmat lopettaa kokonaan.
Aina vaan ohjelmat pahenee, eikö tällaisille ohjelmille vois tehdä oman maksullisen kanavan.
Et tulis siis ohjelmia, eikä tällaista typerää..- Nimetön
Tiedätkö että tuo on jo naurettavaa valittaa yhdestä ohjelmasta! Jos ihmiset haluavat katsoa ja pitävät ohjelmasta, se ei ole mitenkään väärin. Älä katso ohjelmaa tai ota kantaa, pääset helpommalla!
- malluuu
Millon tuollaista on tapahtunut? Eipä Mika ollutkaan sellainen mitä kuvitteli. Eihän niille saisi antaa ollenkaan vettä väkevämpää jos tuommoseksi on alkanut mennä!
- Bb-fani
Eiköhän jo riitä Mikan haukkuminen.Luulis ite kansankynttilänkin tajuavan omat rajat.Tosi ihana esikuva lapsille tuollainen juoppo joka eka bileissä sammuu ja ite oli kyllä Mikan kimpussa tiiviisti.
- make
Bb-fani kirjoitti:
Eiköhän jo riitä Mikan haukkuminen.Luulis ite kansankynttilänkin tajuavan omat rajat.Tosi ihana esikuva lapsille tuollainen juoppo joka eka bileissä sammuu ja ite oli kyllä Mikan kimpussa tiiviisti.
eli jos mä tuolla baarissa juttelen jonku kans ja sit sammahdan...niin se oikeuttaa tämän henkilön nussimaan minua ja käyttämään hyväksi...??? Kyllä tuo on minun mielestä vain epätoivoisen ihmisen puuhaa närppiä sammunutta.
ostetaanko mikalle elämä yhdessä... - Big Sister
Bb-fani kirjoitti:
Joo tota kyl Sorellassakin on vikaa. En oo viel nähny tota juttuu mutta luin noi uutiset ja itthän se Mikan kainalossa roikku. Olisi voinut itse pistää pelin poikki. Mutta jokainen tekee kuten tahtoo.
- make
Big Sister kirjoitti:
Joo tota kyl Sorellassakin on vikaa. En oo viel nähny tota juttuu mutta luin noi uutiset ja itthän se Mikan kainalossa roikku. Olisi voinut itse pistää pelin poikki. Mutta jokainen tekee kuten tahtoo.
ei toisen kainalossa oleminen ja halailu tarkoita että kyllä sä pillua saat!!! yksin nukkuminenkin on joidenkin mielestä perseestä... voi helvetti mitä ihmisiä... helppoja panoja tuollaiset! selän kääntäminen ei tarkoita että pane minua perseeseen... tämä nainen kyllä antoi selvät merkit että ei seksi kiinnosta, mutta känninen mika kyllä yritti epätoivoonsa saada jotain peliä. kyllä minäkin leikkisin sammunutta jos tarkemman tarkastelun jälkeen toteaisin huonoksi toisen osapuolen!
- make
make kirjoitti:
ei toisen kainalossa oleminen ja halailu tarkoita että kyllä sä pillua saat!!! yksin nukkuminenkin on joidenkin mielestä perseestä... voi helvetti mitä ihmisiä... helppoja panoja tuollaiset! selän kääntäminen ei tarkoita että pane minua perseeseen... tämä nainen kyllä antoi selvät merkit että ei seksi kiinnosta, mutta känninen mika kyllä yritti epätoivoonsa saada jotain peliä. kyllä minäkin leikkisin sammunutta jos tarkemman tarkastelun jälkeen toteaisin huonoksi toisen osapuolen!
tämä nainen pelaa omalla tyylillään kanssakilpailijat pelistä pois..miettikääs sitä! miehet pelataan kropalla pois pelistä ja naiset toisella tavalla.. xD
- ..................
Big Sister kirjoitti:
Kyse ei olekaan mistään sellaisesta, mikä tapahtui Sorellan ollessa hereillä. Silloinhan molemmat olivat mukana. Silloin kun Sorella nukahti, Sorella lakkasi olemasta aktiivinen, jotan hyväksikäyttöä oli tapahtumassa.
- Nimetön
Bb-fani kirjoitti:
Ihan totta kyllä että Sorella halusi aivan pussailla ja halailla, ihan hirveä ämmä jos totta puhutaan mutta eipä tämä haukkuminen auta mitään.. Tajuaisivat pistää Sorellan ensi kerralla äänestykseen.
- ...
...
- on tapahtunut
tuliko eilen suorana netissä vai tuleeko tämä sitten tänään jälkikäteen subilta?
- Kyllästynyt
Mitä järkeä sitten on BB:ssä jos kaikesta mitä ihmisten välillä tapahtuu "vihelletään peli poikki". Ensin syötetään viinaa että ihmiset käyttäytyvät mahdollisimman epäaidosti ja muutenkin ihminen on seksuaalinen olento niin
miksei tuolla voisi jotain tapahtua. Sitten kuitenkin tehdään viihteestä ahdasmielinen,
rajoitettu ja tylsä. Eikö juuri se tässä ole tarkoituskin että seurataan ihmisiä kuin akvaariossa. Eihän kalojakaan oteta akvaariosta pois jos ne sinne paskantavat tms.- ad astra
Aikuismaistako?? Tuskimpa.
Typerää myöhäisteinimäistä hölmöilyä koko touhu.
- rellu
jess mika anna palaa!!!
- Minä.
Joutuko Mika oikeesti lähteen talosta :O
vai ymmärsinkö väärin? - YÖK!
Oikein BB:ltä tehty kun potkut sai! Syy on ihan oma, että näin kävi! Taisi kyllästyä kisaan ja päätti vähän saada julkisuutta, ja saikin - NEGATTIVISTA sellaista! Todellisuudessa nähtävästi kaipasi jo äidin syliin käpertymään? Ja se onnistui 100%:n varmuudella!
- sanon minä
saada tehdä aivan mitä huvittaa ja haluaa, vapaaehtoisesti sinne kaikki ovat menneet. helvettiin kaikki valvojat sieltä
- oi aikoja, oi tapoja
sanon minä kirjoitti:
saada tehdä aivan mitä huvittaa ja haluaa, vapaaehtoisesti sinne kaikki ovat menneet. helvettiin kaikki valvojat sieltä
Siis saa tehdä I H A N mitä vaan, ootko kenties joissain huuruissa vai muuten vaan hiukan yksinkertainen? Te, jotka puolustatte Mikaa, miettikää naisen tilalle joku nainen, jos teillä on, jota arvostatte/rakastatte, olisiko ollut ihan ok, jos hänelle tehtäisiin näin esim. sisko, äiti, vaimoke sammuu pikkujouluissa ja onkin vapaasti kaikkien käytettävissä siis...
- tapoja
oi aikoja, oi tapoja kirjoitti:
Siis saa tehdä I H A N mitä vaan, ootko kenties joissain huuruissa vai muuten vaan hiukan yksinkertainen? Te, jotka puolustatte Mikaa, miettikää naisen tilalle joku nainen, jos teillä on, jota arvostatte/rakastatte, olisiko ollut ihan ok, jos hänelle tehtäisiin näin esim. sisko, äiti, vaimoke sammuu pikkujouluissa ja onkin vapaasti kaikkien käytettävissä siis...
kyllä jos nainen noin käuttäytyy niin mun puolesta saa tapahtuu kyllä se nainen on vastuussa itekin mutta tässä vaan miehiä syytetään ja nainen voi tehdä mitä lystää. varmaan tollaista tapahtuu joka vkl ainakin. jos mä iskisin jonkun miehen ja ottaisin kotiini mä olisin siitä vastuussa mitä tapahtuisi,saisin itteeni syyttää mitäs otin kotiin mukaan ketään!!!!sorella oli itse ihan kiinni mikassa roikkui siinä ja sillä oli noi iskemiset mieles jo kun meni taloon,kehtaakin.ja todellakin jos toisinpäin olis tapahtunut niin siitä vaan naurettais.ja ikävä en ole teini enää on omakin teini joka ei tota paskaa kato sen oma sanonta.
- Kriitillinen
Mitä jos siellä olisikin käynyt niin että mies olisi sammunut ja nainen olisi repinyt mieheltä housuja? Tulisiko tällainen haloo?
- ei tulisi
ei tulisi
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496665Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6732876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.961238- 841225
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721002
- 238906