Minulla on lehtolaukan, krookuksen, isokevättähden, narsissin, helmililjan ja tulppaanin kukkasipulilajitelma. Mutta nyt on ongelmana istutussyvyydet, tietäisittekö mihin syvyyteen nuo istutetaan? Paketissa ei ollut minkäänlaista ohjetta, paitsi jotain eestiläistä tekstiä????
Sipulien istutussyvyys
3
573
Vastaukset
- lissu
Vanha nyrkkisääntö sanoo, että n. kolme kertaa sipulin oma koko, näin saat oikean istutussyvyyden.
- olen kuullut
että kaksi kertaa sipulin oma koko, siis sipulin päälle jää maata sen verran. Hmm, kun ajattelen, se pohja on silloin kolme kertaa sipulin koon syvyydessä. Joo, siis sama ohje! Hih.
- erehdys
olen kuullut kirjoitti:
että kaksi kertaa sipulin oma koko, siis sipulin päälle jää maata sen verran. Hmm, kun ajattelen, se pohja on silloin kolme kertaa sipulin koon syvyydessä. Joo, siis sama ohje! Hih.
tulppaanini eivät kaikki kukkineet, vika oli asiantuntujan mukaan kuulemma siinä, että istutin ne liian syvälle.
eli älkää tehkö samaa virhettä kuin minä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323948
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402048