Olen itse leijonakundi ja erittäin ihastunut erääseen härkänaiseen. Hän on minua 9 vuotta vanhempi, kohta melkein 50. Hän on eronnut, asuu yksin. Itse elän avoliitossa ja meillä on kaksi lasta. Tuntuu että arki on yhtä puurtamista ja että yhteistä vaimon kanssa ei ole. Jos eroan nykyisestäni, muuttuuko elämä ihanaksi yhdessä härkänaisen kanssa ?
millainen on härkänainen
5
924
Vastaukset
- oootko ihan
tosissas täällä vai provoatko..
ei vitsit, - leijonana
Ainakin härkämies on täysin mahdoton kumppani leijonanaiselle. Sinnikkäitä he ovat piirittämään ja ruinaamaan mutta en mahtuisi samaan huusholliin. Leijonan täytyy saada pitää päänsä, härän kanssa se ei onnistu.
- Alfa Leo
Itse härkänaisen kanssa kahdeksan vuotta eläneenä, nyt eronneena voin sanoa, että EI toimi ei niin millään.
Alku ihan kivaa, mutta sitten kun riidat alkaa, ne ei lopu koskaan. Härkä ei anna siimaa yhtään ja leijona tarvitsee sitä. - täällä
Alfa Leo kirjoitti:
Itse härkänaisen kanssa kahdeksan vuotta eläneenä, nyt eronneena voin sanoa, että EI toimi ei niin millään.
Alku ihan kivaa, mutta sitten kun riidat alkaa, ne ei lopu koskaan. Härkä ei anna siimaa yhtään ja leijona tarvitsee sitä.Meillä N härkä ja M leijona. Yhdessä 8 v.
Riidat ei mitään hirveitä ole ollut... vielä
- härkä&leijona
Olen naimisissa leijonamiehen kanssa (itse härkänainen). 8v-hääpäivä meni juuri. Minun mies on ihana. Leijona palvoo puolisoaa, ostaa hyviä lahjoja (siitähän materiaan ihastunut härkä nauttii) ja on erittäin hauskaa juhlaseuraa.
Teemme töitä yhdessä (yrittäjiä) ja keskinäinen ymmärrys on korkealla. Minun on vaikea kuvitella itselleni parempaa miestä.
No, seksiä voisi leijona harrastaa hiukan useammin. Iän myötä taitaa laiskuus mennä pedissä puuhaamisen edelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224554- 203685
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052417- 272121
- 342014
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 351784
- 151698
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191497- 121351