Kyllä siinä molemmat mukana olivat, Sorella roikkui koko illan Mikan kyljessä, antoi aivan selvästi ymmärtää että olisi valmis menemää pitemmällekin??
Joten ei Mikaa voi syyttä, ja kuka todella näki nukkuiko Sorella vai ei?? Ihmettelisin jos niin hyvännäköisen pojan viereen menisi "sammumaan"???
bb;n videoima hölmöily
7
1752
Vastaukset
- missäperttuprkl
aivan uudenlainen keskustelun aloitus täällä! Loistavaa, kun tuot uusia keskustelunaiheita peliin! HYVÄ HYVÄ!
- ----______-----
mutta eiväthän ihmiset täällä osaa ajatella asioita kokonaisuutena. Asiat joko ovat tai eivät ole.. Kaikki on muka niin mustavalkoista. Eikä mika ollut ainoa ihminen jonka ympärillä se kiehnas.. "uhreja" olivat mm. tatu ja kaarlokin. Ja tosi moraalitonta sorellalta että meni nuoleskeleen mikaa, vaikka mira oli avautunut ihastuksestaan. Ja sitten meni viel miralle sanoo et haluis sen jäävän talonn tänään!
Moraalitonta touhua! Oletteko huomanneet tuon adressin sorellaa vastaan tuolla alempana? - jee jee
Eilen nähdystä videosta puuttu alusta pätkä...Se oli harhaan johdattava..
- ----______-----
täällä netissä on levityksessä oikea versio (kesto 22 min)
- jeej jee
----______----- kirjoitti:
täällä netissä on levityksessä oikea versio (kesto 22 min)
kerroppa?
- missäperttuprkl
jeej jee kirjoitti:
kerroppa?
http://video.google.com/videoplay?docid=710187337160568795&q=mika sorella
Oliko se todella pätkitty, mulla ei näy 24/7 ohjelma, näin vain sen mitä näytettiin, outoa toimintaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144