Olen koulussa käyttänyt Flash 6 ja Kotona on 7. Koulussa tehdyt työt ei auenneet kotona ja kotona tehdyt eivät auenneet koulussa. Onko tämä todella näin vai onko jotain tehtävissä? Tallensin 7 tekemäni työt mielestäni siinä vanhemmassa muodossa eli en mx 2004 muodossa. Luulin että näin saan työt aukeamaan myös koulussa. Meneekö tämä todella näin vaikeaksi?
Flash ja eri versiot
4
351
Vastaukset
- ei menekään
ei Flashin tallennusmuoto ole muuttunut vaikka en siihen perehtynyt olekaan. Onko swf tai joku semmonen. Flashia voi tehdä eri ohjelmilla, tallennusmuoto on niissä sama. Sitte näkyy.
- Zipuli*
Ne tallennetaan .fla-muotoon. Mietin vain, että pitääkö minun tosiaan tehdä 7:lla tekmäni työ uusiksi että saan sen koulussa auki 6:lla. Siihen meni kuitenkin aika kauan aikaa.. voe, voe..
Mitä tarkoitat että sitä voi tehdä eri ohjelmilla?
- Ducksteri
Muistaakseni Flashin versioiden nimet menee 5:n jälkeen näin:
6 = Flash MX
7 = Flash MX 2004
8 = Flash 8
Elikkäs kun tallennat kotona tiedoston Flash MX -muodossa (ei 2004), niin pitäisi avautua kutosella. Versiot ovat taaksepäin yhteensopivia, joten vanhemmalla versiolla tehty duuni pitäisi avautua uudemmassakin. - print24
Hmm, enpä ole aiemmin kuullut moisesta pulmasta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224554- 203685
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052417- 272121
- 342014
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 351784
- 151698
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191497- 121351