Hei,
oisko ketään tietäjää,joka kertoisi miksi suositellaan riistalintuja "marinoimaan" maidossa yön yli?
Ja mihin se vaikuttaa, makuun vai mureuteen?
Ja sit vois joku vapaa mettästelijä, vielä mulle ilimottautua...jos vaikka sitä paistia murreutettas sit... =)
Tietäiskös joku??
6
733
Vastaukset
- teijoXX
mä voisin mureuttaa sitä sun paistia =) olen aika ´haka noissa kokkihommissa ja voisin opettaa sua..
- Nainen maidossa?
Niin, että pittääkö mun se sillai ymmärtää,et paat mut likkoomaan maitoon ja mitäs sitten... pistät parempiin suihin??
Iiiik, ihanaa, paappa meiliossa, niin kassellaan kassellaan... =) - TeijoXX
Nainen maidossa? kirjoitti:
Niin, että pittääkö mun se sillai ymmärtää,et paat mut likkoomaan maitoon ja mitäs sitten... pistät parempiin suihin??
Iiiik, ihanaa, paappa meiliossa, niin kassellaan kassellaan... =)joko maidossa tai iliman, kyllä mää osaan ;) kyllä se kelpaa ihan ilman maitoakin jos vaan hyvälle maistuupi... paljonko on tuota ikää arvon leidillä?
- Aikuinen nainen...
TeijoXX kirjoitti:
joko maidossa tai iliman, kyllä mää osaan ;) kyllä se kelpaa ihan ilman maitoakin jos vaan hyvälle maistuupi... paljonko on tuota ikää arvon leidillä?
Ja het se ikkää kyselee, no eipä oo häpiä sanua,et nelikymppinen oon.
Ite tykkään iästäni (eikait muutakaan voi =))
Vaan mites se on sinun kanssais?
Ja taitaapa hyvälle tokkiinsa maistua,oikein vehnäselle aivan... - IsoAse
Aikuinen nainen... kirjoitti:
Ja het se ikkää kyselee, no eipä oo häpiä sanua,et nelikymppinen oon.
Ite tykkään iästäni (eikait muutakaan voi =))
Vaan mites se on sinun kanssais?
Ja taitaapa hyvälle tokkiinsa maistua,oikein vehnäselle aivan...sitä "metsästäjätär"asustelee?
- Pummi
Luin eräältä foorumilta et ne uittaa yön yli koskeloa rasvattomassa maidossa. Lähtee kuulema kalan maku pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457342
- 324068
- 573585
- 503120
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492289- 512275
- 372258
- 432248
- 162236