kuinka nopea parraskasvunne on?

itse ajan 3-4pv välein. 26v

ja muuten onko philipsin 7830 partakone parempi vai gilletet?

8

1438

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen kylläkin

Miehelläni on iän myötä tuo parrankasvu vain kiihtynyt. Tuossa iässä hänkin ajoi varmaan joka toinen tai kolmas päivä, nyt saa ajaa joka päivä ja siltikin on sänki saman tien näkyvissä. Hän aina käyttää noita gillettejä, vaikka olen monesti pähkäillyt miten paljon halvemmaksi tulisi sähkökoneen käyttö koska teriä menee aika paljon. (Naamasta näkee kun on höylätty saituuksissa vanhalla terällä.)

• karvainen

noh 19v ni aloin ajaa kerran päivään.

• visa-j

se täytyy ajaa (mies 44v.)

• ajaa

joka päivä, jos haluaisi naaman olevan ilman näkyvää sänkeä. Ajan silti vain 1-2 krt viikossa, koska itseä ei haittaa sänki ja koska ärtyy pahemman kerran kun menee höyläämään päivän vanhaa sänkeä.

• Karjalainen karvarinta

Sinun ikäisenä nuorena miehenä saatoin ajjaa 2-3 päivän välein. Nyt olen 45-vuotias, viikset ja täysparta. Joskus on ollut välikausia, että oon ollu hetken vain viiksillä tai viikset ja leukaparta (vaimo halluu täyskarvotuksen ja sitähän on toteltava). Ja kappas vain karvankasvu on kiihtynyt iän myötä. Jos vaimo haluaapi oikein takuusilkkiposken, pitää ajaa kaksi kertaa päivässä. Jos vaimolle kelpaa santapaperifiilis, kelepaa kerran päivässä ajo.

Ikä on miulle tuonut kyllä tuuheutta lisää muutenkin karvoihin selkää ja kaikkea myöten.

ELI älä sie hermostu, jos et näytä maantierosvolta parranajon jälkeen. Ehkä sitten iän myötä tai sitten ei. Yksilöllistähän tämä.

• milton

olo vaatisi jokapäiväistä ajoa ja se rasittaa ihoa niin paljon, että pidän sänkeä. Sitä sitten lyhentelen koneella ehkä 2-3 kertaa viikossa.

• joka päivä

joka päivä se on ajettava. inhottaa kun jo tässä iässä tarvii moista tehdä.

• ajaako ne koskaan
        joka päivä kirjoitti:

joka päivä se on ajettava. inhottaa kun jo tässä iässä tarvii moista tehdä.

tuskin ees kasvaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5214
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4378
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2501
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2008
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1607
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1531
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1267
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1184
    Aihe