Jatkossa sitten gallupit tonne--> http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000017&conference=4500000000000569&subcat=24
Kiitos Zamio
Helou
16
1138
Vastaukset
- frida n.k
Eikö kaikki keskustelun aloitukset ole tavallaan galluppeja ja gallupit keskustelun aloituksia?
Minä ymmärrän vallan mainiosti, että uskonto-palstalla kirjoitellaan uskonnosta, veneily-palstalla veneilystä ja auto-palstalla autoista.
Minun on kuitenkin vaikea ymmärtää, miksei Miehenlogiikka-palsta voi olla yleinen jorinapalsta, jos suurin osa lukijoista on siihen tyytyväisiä.
Olisiko oikeasti parempi, jos kaikki aloitukset olisivat saman kaavan mukaisia:
K: "Mieheni plaa plaa... Mikä tässä asiassa on miehen logiikka?"
V: "No, plaa plaan taustalta löytyy plaa plaa..."
Tästäkin tosin vastausten karttuessa muodostuu jonkinmoinen gallup.
Onko tärkeämpää olla palstan nimelle lakihenkisen uskollinen vai antaa ihmisten viihdyttää itseään?
Jos valituksia tulee paljon, niin mahtavatko ne johtua henkilökohtaisuuksiin menevästä vittuilusta vai vääristä aihevalinnoista?Eiköhän täällä ole melko vapaasti saanut jutella kaikista miesten ja naistenkin elämään kuuluvista asioista.Jatketaan samaan malliin :)
Terkuin Zamio
- adrianleewerkuhn
Epäkiitollinen homma kieltämättä hoitaa seriffin tointa jossain Suomi24-palstalla. Erityisen epäkiitollinen varmaankin niinkin laajasti ymmärrettävällä alueella kuin Miesten Logiikka l. "Miten miehet toimivat eri tilanteissa".
Vaarinottaen erityisen tarkasti edellä mainitun, en siltikään malta olla mielessäni hivenen pohtimatta kuinka kauniisti tehtävän epäkiitollisuus joskus korreloi tehtävää hoitavan henkilön ominaisuuksien kanssa.Pikkasen pitää tota enkkuakin viljellä..edes puoliksi,ettei vaikuttas täysin sivitymättömältä tämmöinenkin ronttilainen ;D eikäs mittään epäkiitollineen homma lainkaan..vaan mielenkiintoinen hommeli.
- lempi
galluppi? Kun tarkoituksena on juuri ymmärtää miehistä ajatuksenkulkua? ..ja saa myös täydentää tietysti seriffikin :)
Täydennä...
Kaunista mielestäni on..
Naisissa parasta on..
Miehissä parasta on..
Tykkään kun..
En pidä siitä, että..
Tunteita tarvitaan...
Järkeä tarvitaan..
Logiikka on sitä varten, että..
Vastakkaisessa sukupuolessa..
Tänään olen miettinyt, että..
Ihminen on parhaimmillaan kun..
Nauroin tosi paljon kun..
Viimeksi olen itkenyt..
Yksi mielenkiintoisimpia keskusteluita..
Vastaukset saavat olla pitkiä ja lyhyitä, hauskoja ja pohdiskelevia logiisia sekä omaperäisiä. Saa myös vastata vain osaan ;)- rupeli
Vastaamalla tähän pakotan Zamiorontin siirtämään oman aloituksensa Galluppi- osastolle.
:-)
-Kaunista mielestäni on auringonlasku.
-Naisissa parasta on kyky tuntea asioita.
-Miehissä parasta on kyky järkeillä asioita.
-Tykkään kun kaksi edellistä ovat vain tylsää stereotypiaa.
-En pidä siitä, että liian usein luullaan asioiden olevan yksinkertaisia
-Tunteita tarvitaan rakastamiseen
-Järkeä tarvitaan elämiseen
-Logiikka on sitä varten, että siihen on hyvä vedota, kun vetoaminen järkeen tai tunteisiin ei ole mahdollista tai järkevää
-Vastakkaisessa sukupuolessa arvostan niitä, jotka arvostavat vastakkaista sukupuolta
-Tänään olen miettinyt, että miksi joskus elämä on niin perkeleen epäreilua ja sitä, että on oikeastaan aika hölmöä miettiä sitä, koska juurikaan siihen epäreiluuteen ei pysty vaikuttamaan, kun se on sattumaa, että niin käy, eikä sen miettiminen juurikaan tilannetta paranna
-Ihminen on parhaimmillaan, kun hän on onnellinen ja tuntee olevansa tarpeellinen ja rakastettu
-Nauroin tosi paljon rennolle ja älyttömälle läpänheitolle
-Viimeksi olen itkenyt, kun rakkaus meni kiville ja sitä edellisen kerran, kun ystävä kuoli
-Yksi mielenkiintoisimpia keskusteluita voisi olla keskustelu Jumalan kanssa - lempi
rupeli kirjoitti:
Vastaamalla tähän pakotan Zamiorontin siirtämään oman aloituksensa Galluppi- osastolle.
-Logiikka on sitä varten, että siihen on hyvä vedota, kun vetoaminen järkeen tai tunteisiin ei ole mahdollista tai järkevää
-Vastakkaisessa sukupuolessa arvostan niitä, jotka arvostavat vastakkaista sukupuolta
-Tänään olen miettinyt, että miksi joskus elämä on niin perkeleen epäreilua ja sitä, että on oikeastaan aika hölmöä miettiä sitä, koska juurikaan siihen epäreiluuteen ei pysty vaikuttamaan, kun se on sattumaa, että niin käy, eikä sen miettiminen juurikaan tilannetta paranna
-Ihminen on parhaimmillaan, kun hän on onnellinen ja tuntee olevansa tarpeellinen ja rakastettu
-Viimeksi olen itkenyt, kun rakkaus meni kiville ja sitä edellisen kerran, kun ystävä kuoli
-Yksi mielenkiintoisimpia keskusteluita voisi olla keskustelu Jumalan kanssasulla on kiva ja viksu ajatuksenkulku :)
Miksi profiilisi olet valinnut juuri nuo ajatukset? - frida n.k
rupeli kirjoitti:
-Yksi mielenkiintoisimpia keskusteluita voisi olla keskustelu Jumalan kanssaOdotan mielenkiinnolla milloin Zamio joutuu siirtämään oman ketjunsa;))))))
- scale
Täydennä...kysely
Kaunista mielestäni on.. nukkuva lapsi
Naisissa parasta on.. että, ovat erilaisia kuin miehet.
Miehissä parasta on.. että voi pissata seisaaltaan
Tykkään kun..talvi tulee ja pääsee rinteeseen
En pidä siitä, että..joitain ihmisiä kiusataan
Tunteita tarvitaan..myötäelämistä varten
Järkeä tarvitaan..pitämään työpaikat Suomessa
Logiikka on sitä varten, että..sillä voidaan ohjata moninaisia tuotantolaitteita
Vastakkaisessa sukupuolessa..riittää ihmettelemistä päivästä toiseen
Tänään olen miettinyt, että..harmi kun naiseni joutuu taas viikonlopuksi töihin
Ihminen on parhaimmillaan kun..se rakentaa jotakin
Nauroin tosi paljon kun..kuuntelin tyttäreni Hard Rock Hallelujah-laulua
Viimeksi olen itkenyt..kun kummisetää haudattiin ja näin lasten lasten tuskan, se kosketti.
Yksi mielenkiintoisimpia keskusteluita..voisi olla keskustelu vapaa-aikana saunan lauteilla meidän lafkan suurten johtajien kanssa, siitä mitä he ihmisinä ajattelevat omista toimistaan. - scale
frida n.k kirjoitti:
Odotan mielenkiinnolla milloin Zamio joutuu siirtämään oman ketjunsa;))))))
siirrä kuin nuo kalluppijutskaosiot.
- frida n.k
scale kirjoitti:
siirrä kuin nuo kalluppijutskaosiot.
Kyllä ennen on koko ketju lähtenyt..;)
- ..voi verrata miestuloksiin...
Kaunista mielestäni on..Taivaanranta kaikkine eri väreineen..
Naisissa parasta on..ystävyys.
Miehissä parasta on.."vastaus sensuroitu"
Tykkään kun.. Näen onnellisia ihmisiä.
En pidä siitä..Kaikki maksaa niin paljon.
Tunteita tarvitaan..Elämiseen.
Järkeä tarvitaan..Elämiseen,sen kehittämiseen.
Logiikka on sitä varten..Ettei päät kolka jatkuvasti yhteen.
Vastakkaisessa sukupuolessa..On paljon mielenkiintoista..
Tänään olen miettinyt,että..Pitäisi tehdä varmaan lista asioista,mistä tulee suoriutua,muuten unohdan puolet,kun lähden liikenteeseen.Laiskottaa!
Ihminen on parhaimmillaan,kun se on levännyt ja hyväntuulinen.
Nauroin tosi paljon kun..Nauran yleensä liikaa.
Viimeksi olen itkenyt..En muista,mutta kyynelehdin kyllä kaikki mahdolliset sydäntäsärkevät dokkarit,leffat ym.
Yksi mielenkiintoisimmista keskusteluista ei liity työelämään..Keskusteluihin ystäväni kanssa.Aihe valitaan yleensä jomman kumman elämästä,mutta saattaa olla myös täysin ulkopuolelta.. - scale
frida n.k kirjoitti:
Kyllä ennen on koko ketju lähtenyt..;)
muuten lähtis omakin viesti.
- rupeli
lempi kirjoitti:
sulla on kiva ja viksu ajatuksenkulku :)
Miksi profiilisi olet valinnut juuri nuo ajatukset?Noista ajatelmista: olen huomannut, että on lohduttavaa huomata noita antiikin filosofien juttuja lueskellessa, että lähes samoja asioita on pähkäilty jo antiikin aikana. Joita siis ihmiset nykyäänkin pähkäilee. Lohduttavaa siksi, että ihmiset on samoja ihmisiä, vaikka aikaa kuluu ja tekniikka menee menoaan ihmiset pässinarussa perässä.
Nuo tuli ensimmäisenä vastaan, kun surffailin pitkin ja poikin. Olivat vaan aika lähellä omia ajatuksia ja siksi pidin niistä. Ei ne mitään helmiäkään varsinaisesti ole, mutta eivät myöskään puhki kulutettuja.
Sinulla on myös kivat gallupit ja teen kyllä vuuduu temppuna zamion näköisen neulatyynyn ja tökin sitä joka ilta neuloilla, jos noi sun gallupit siirretään jonneki muualle. Eikä ole mitään akupunktioneuloja sitten.
heh.
- ässä
isosisko rajoittaa sananvapautta? Sitähän on jo tapahtunut, mutta tämä on jo mielestäni mautonta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162087MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921193
- 941144