Tietokone toimi normaalisti siihen asti kunnes sammutti powerista virran.
kun laittaa powerin taas päälle emolevyllä alkavat kaksi lediä vilkkua (SLI power ja VCC led) ja tietokone ei käynnisty napista.
Tietokone käynnistyy kyllä vielä kunhan pitää virran poiskytkettynä noin vuorokauden. (ainakin viimeksi niin tapahtu)
minulla on:
Poweri: Antec TruePower Trio 650W
Emo: Abit KN9 SLI
Ja sitten varmaan vähemmän tärkeää:
Näyttis: club 3d GeForce 7950 GX2
Kovalevy: Maxtor DiamondMax 10 320GB
Muisti: 2x Corsair 800mhz 512mb
Power ongelma?
3
561
Vastaukset
- Erkko!
Ajatuksenluku ei vieläkään toimi kunnolla.
Mitä jos katsoisit emolevyn manuaalin tiedoista, mitä ledien vilkkuminen tarkoittaa. Siellä on aika varmasti virhekoodit.- ei ole
lukaisin sen läpi ja siitä ei puhuttu mitään, googletin myös mutta ei löytynyt mitään..
viimeksi tartuin epätoivoisimpaan yritykseen KIRJOTIN TÄNE! ;) - Erkko!
ei ole kirjoitti:
lukaisin sen läpi ja siitä ei puhuttu mitään, googletin myös mutta ei löytynyt mitään..
viimeksi tartuin epätoivoisimpaan yritykseen KIRJOTIN TÄNE! ;)Näinhän tämä.. kannattaisi vielä sieltä valmistajan sivuilta hakea faktaa, ennen kuin täällä alan veikkailemaan.
"red colored 5VSB and green colored VCC LEDs are located directly below the DIMM slots. The 5VSB LED illuminates with a power source connected to the board, while the VCC LED only activates with active power running through the board."
Tuollaisen lauseen löysin.
Täytyy sanoa, että en osaa auttaa. Ja Abitin sivuilta löytyi todella huonosti tietoa, eikä manuaalin sivuilla puhuttu ledien toiminnasta mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738