heips,
teen omatoimisesti laihdutusta painonvartioitten pisteiden mukaan. sain tädiltäni pari vuotta vanhan vihkosen, jossa kerrotaan n. 1700 tuotteen pistemäärät.
Mitään en kuitenkaan löytänyt Kuivatuista Banaanilastuista.
Osaisiko kukaan sanoa paljonko semmoisista tulee pisteitä?
Kuivatut banaanilastut?
10
15407
Vastaukset
- tietäväinen(kö?)
Villi veikkaus, että on energiaa ihan samalla tavalla kuin normaalissaki banaanissa. Samaa luokaa kun söisit karkkeja. On toki terveellisempiä, mutta energiapommi! Vain harvinaisiin herkkuhetkiin ne banaanilastut...
- päi
Kuivatun banaanin tiedot löytyvät tuolta
http://www.fineli.fi/food.php?foodid=11505&lang=fi
kun taas tuoreen banaanin tuolta
http://www.fineli.fi/food.php?foodid=28934&lang=fi
energia-arvojen ero on aika huima.- Sussatutto
eipä taida kannattaa sitten noita lastuja syödä :D
- Kiril
Sussatutto kirjoitti:
eipä taida kannattaa sitten noita lastuja syödä :D
sillä hiilihydraatteja banaanissa on paljon ja se ei kuulu kevyisiin herkkuihin.
- ...skriik...
Kiril kirjoitti:
sillä hiilihydraatteja banaanissa on paljon ja se ei kuulu kevyisiin herkkuihin.
ei ole kevyt herkku...ei ole kevyt herkku...ei ole kevyt herkku...
On tainnut leikata kiinni pahemman kerran. Hnaki uusi grammari tai neula ainakin...
- .,.,.
niissä on miltein yhtäpaljon kaloreita kun kevyissä karkeissa. en itse noista pisteitsä tiedä tuon taivaallista, mutta niissä on yllättävän paljon ylimääräistä energiaa. kun aloitin laihdutus kuurin, söin niitä hyvälllä omatunnolla mutta siskoni onneksi valaisi minua niiden petollisuudesta. :) asiaan en osannut oikeen vastata mutta ainenkin varoitin niitä ketkä luulevat etttä ne ovat kovinkin terveellisiä :D onnea kaikille pisteiden laskuun ja laihduttamiseen muutankin :DD
- sadfsad
KAIKKI kuivatut jutut sisältävät paljon energiaa, (vesi on poistettu joten energiatiheys nousee kymmenkertaiseksi)
- hhhh
Tosin saa jo jonkin verran syödä ennen kuin on mennyt se 100g. Kevyitä siinä mielessä :D
- 1 dl
eli yks desi litra banaani lastuja kuivattuja siis on 4,5 pisteen arvoista
- halfpastzen
Kyllähän ne ovat parempia kun karkit. Ja sen 100g syömisessä menee ainakin hetki, niinkuin joku täällä sanoi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih405161Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181740Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738