Olen nousurapu ja aurinkojousimies, kuumerkki myös jousimies. Onko rapu miten dominoiva verrattuna jousimieheen? Olenko ristiriitainen persoona?
Nousurapu
2
478
Vastaukset
- tarjuska
Olen myöskin nousurapu ja aurinkomerkiltäni olen jousimies, ihan niinkuin sinäkin. Kuumerkkini on oinas. Olen omasta mielestäni "ristiriitainen" persoona, vuosien (46v) varrella olen huomannut sen useasti. Pidän matkustelusta ihan niinkuin jousimiehen tapoihin kuuluu, mutta toisaalta minulle on koti ja perhe hirveän tärkeitä mikä on taas ravun tapohin kuuluva asia. Tykkään heittää "flirttiä" miesten kanssa kanssa, kuuluu jousimiehen tapoihin, jousimiehestä sanotaan ettei ole välttämättä uskollinen. Kuitenkin itse olen ehdottomasti uskollisuuden noudattaja. Tutustun helposti uusiin ihmisiin kuuluu jousimiehen tapoihin kuten myös sinisilmäisyys, minä taas en kovin helpolla ala luottamaan ihmisiin vaan minun täytyy tuntea hänet jonkin aikaa ennenkuin luottamus on saavutettu, se taas kuuluu taas ravun tapoihin. Omasta mielestäni minulla ei kumpikaan rapu/jousimies ole sen dominoivampi kuin toinenkaan, olen mielestäni sekoitus molempia. Joten kun luen jostain horoskooppeja niin luen aina molemmat sekä lisäksi myös kuumerkin horoskoopin ja lähes aina olen löytänyt jotain omakohtaista niistä.
- Jousileijona
Oletko mustasukkainen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305740- 345150
- 292944
- 342424
- 372098
- 152048
- 301768
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons361593